![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is natuurlijk niet redelijk, het is emotioneel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Och mensen toch, gaan we nu al discussies voeren over het woord beschaafd zijn en wat ik al dan niet bedoelde? Het was maar een manier van spreken hoor, ik kon evengoed gezegd hebben dat hij bij mij bekrompen overkomt door geen slecht woord over Opus Dei te kunnen zeggen.
En het is slechts een "emotionele" uiting omdat ik het sch*t heb aan groeperingen die homos haten of rabiate fundamentalistische christenen die denken dat ze zich te mengen hebben in andermans leven. Denk wat je wil maar zo'n instelling vind ik emotioneel gezien zeer onbeschaafd. Laatst gewijzigd door instromaniac : 23 april 2005 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door instromaniac : 23 april 2005 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien is uw redenering zeer merkwaardig. Als ik hier dus weiger om Groen! ondubbelzinnig te veroordelen wil dat zeggen dat ik per definitie een symphatisant van Groen! ben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zei ik iets over veroordelen? Ik bedoel enkel hoe/wat hij antwoordde op die vraag. Op enigzins dubbelzinnige wijze zei hij toch dat hij het helemaal niet eens is met de kritiek op Opus Dei. Daarbij wetende dat hij een zeer conservatief persoon is is het nogal logisch te concluderen dat hij dan ook wel iets heeft tegen feministen, homos en zaken zoals abortus? Kijk, mij allemaal niet gelaten, maar ik ken de gevolgen van die hetse tegen homos en abortus maar al te goed, dus ik ga geen positief woord over m'n lippen krijgen over mensen die actief meedoen met dit kinderachtig gemoei. |
|
![]() |
![]() |