![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() ken je hem niet ?
is niet meteen voor beginners, een leuke combi van asana's. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() t is dat ik niet weet hoe k belekens moet posten.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() wij leerden hem na 4 maanden eerst andere asana's aangeleerd te hebben.
en die soepelheid ... het zijn niet je ligamenten die soepel worden, het is je geest die soepel wordt ![]() blending your mind, het zijn de beperkingen van de geest die het lichaam remmen ![]() veel centjes mee te verdienen, king, als geaccrediteerd yoga leraar. een veelvoud van een topingenieur, als je in het goede milieu vertoeft. spijtig dat dat juist volledig in tegenstrijd is met de yoga leer zelf, iedere leraar dat veel geld vraagt is in mijn ogen een charlatan. het aantal mensen dat dit op vrijwillige basis doet, quasi gratis, is in belgie enorm beperkt, maar tegelijk is hun school tot ver buiten europa gekend, worden ze beschouwd als een echte autoriteit, maar o zo bescheiden. een geweldige eer vond ik het om bij hen les te lopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() in india vlogen ze rond in vimana's toen wij nog met bijlen elkaar de schedel inklopten
![]() vanwaar komt die yoga leer denk je ? uit de lucht vallen ? ( misschien wel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
we zijn nu in het kali yuga - en bovendien op het donkerste punt (er net over om precies te zijn) vanaf nu gaat de zon ( grote centrale zon van het melwegstelsel ) ,terug harder schijnen - in het kali yuga is ze verduisterd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() ik denk dat het vuurwerk nog moet losbarsten, vooraleer die ijzeren tijd zijn einde bereikt.
strange hoe vele profetieën in deze samenvallen: maya, hopi, hindu, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
het ergste is al voorbij. Maar wat wij es moeten afleren dat is denken - god will come out of the sky and make everybody feel hy. We maken zelf de wereld. En die archonten die zijn helemaal niet kwaadaardig. ze doen hun ding en horen erbij.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 april 2005 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() wat ze in india niet vertellen is hoe wij er op deze wereld 'geraakt zijn'
![]() wat de rol van 'de goden' hierin was... wat me brengt tot de vastelling dat niemand het echt weet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 april 2005 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Euh ... Waar zeur ik dan ?
Voor alle duidelijkheid, ik ben ook lid van zo'n serviceclub ( binnengebracht door een vriend die garagist is - ik zever niet ! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door /\|cazar : 26 april 2005 om 18:33. |
![]() |
![]() |