![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 april 2005 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bijkomstig, het juiste antwoord op deze post zou eerder als volgt moeten gaan : WHO GIVES A FCK.
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een groep Koerden smeken de Belgische staat om niet terug te moeten...zij weten heel goed wat hen daar te wachten staat. Maar gij blijkbaar nog niet!!! het zijn gewoon onschuldige mensen die telkens weer slachtoffer worden: eerst van de repressie van een vijandelijke staat en dan van wet-fetisjme van een democratische staat. As wij al zover gekomen zijn dat onze publieke opinie totaal geen gevoel meer heeft met zo mensen, sterker nog, hen bestempelt als terroristen of mensen die boven de wet staan...voor mijn part gaat gij in plaats van die Koerden...zo mensen ontvangt turkije met open armen, en wij zijn ze toch liever kwijt!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() in USSR doene ze het tenminste ook ![]() Voedsel wordt dan gewoon door de darmen zelf geabsorbeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Niet zo druk om maken. Een hongerstaking is uiteindelijk toch een probleem dat zichzelf oplost. Margaret Thatcher had dit al in de vroege jaren '80 begrepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik heb alleen de film "Ghandi' gezien. Wat die hongerstaking betreft : dat is eigenlijk chantage. En aan chantage mag je nooit toegeven. Natuurlijk moet je eerst goed geluisterd hebben naar de beweegredenen van de hongerstaker en hem alle kansen geven om zijn gelijk te halen. Maar als het is om rechten af te dwingen die hij niet heeft dan is het chantage. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp u wel, maar ik hoop ook dat u begrijpt dat een staat niet kan toegeven aan die "actiemiddelen" want uw vredzame hongerstaking is in de grond eigenlijk ook terreur, alleen pleeg je terreur op uw eigen lichaam... Als Vervloesem dus zijn goesting krijgt, is het gevolg dat elke Pedo, morgen stopt met boterhammekes eten... Moeten we die dan allemaal lossen, wel als dat het geval zou zijn, zou ik de vader die de rechters of ministers die toegegeven hebben aan die hongerstaking overhoop schiet volkomen gelijk geven. Uw toegevingen aan wreedzaam protest kunnen dus ook bloedvergieten veroorzaken. Daarom, de wet is de wet, gij hebt aan kinderkes gezeten hop het gevang in, wilde nie eten, fijn, dan krepeerde maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij moeten dat tenandere ook niet doen ginder, de Turken zouden u graag zien komen denk ik... Ga gij misschien mee met die koerden wa gaan vechten voor hun goeie zaak, als idealist zijnde moet dat toch een schoon zaak zijn om te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Er zijn tientallen klachten tegen Vervloesem. Zijn die allemaal opgezet spel, of uit de lucht gegrepen?
Je moet zo'n onsmakelijke privé- zaak niet vergelijken met die van de Koerden en al zeker niet Ghandi erbij sleuren, dat gaat over ruimere zaken en niet over het loutere eigenbelang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn inderdaad problemen in Turkije en ik zou ook geen Koerd willen zijn moest ik daar wonen maar er zijn andere manieren om de aandacht te trekken want daar gaat het om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of laten we ze als gekken rondcrossen van Peking tot in India... Misschien kunnen we ze gastrollen bezorgen bij Familie of bij de Kinderen van Dewindt... Of...laten we die mensen inderdaad terugsturen: want als hun geraamtes opduiken in de tuin van de Turkse militaire inlichtingendienst...publiciteit gegarandeerd!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Ik stoor mij aan het feit dat twee zaken, de zaak Vervloesem en de zaak van de Koerden hier zonder enig schroom naast mekaar 'behandeld' worden.
De ziekelijkheid van de éné werpt een negatieve licht op de andere. Het zijn totaal twee verschillende zaken. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 28 april 2005 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet dat de rechten voor de Koerden niet optimaal zijn, ik hoop en constateerdat Koerden steeds meer rechten krijgen. Dit is nog niet genoeg, maar een begin is gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinan123, het moet nu lukken dat ik een contactpersoon heb van een andere minderheid in Turkije, een Armeens christene in Istanbul.
Deze persoon houd het voor de omgeving goed verstopt welke religie er betrokken is.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 april 2005 om 13:10. |
![]() |
![]() |