![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Den ali en ik... | |||
Den aldi is brol. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 15,38% |
Den aldi is lekker. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Den aldi is goedkoop. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 41,03% |
Den aldi is lekker en goedkoop. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 30,77% |
Ik kom nooit in den aldi wegens persoonlijke trauwa's. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
Wat een somme poll, niet eens grappig. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,69% |
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
Het is wel achterhaald...Het slaagt traag op...er kan weinig op..en het gaat makkelijk stuk... op een memory-stickje krijg je veel sneller en veel meer informatie, en het is niet zo duur hoor ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Bovendien zijn de eigenaars bij de allerrijkste mensen ter wereld. Onlangs een fles Bourbon gekocht bij de Lidl (ongeveer dezelfde soort onderneming-waarschijnlijk familie)
voor nog geen 8 Euro - ik betaalde dus praktisch alleen maar de accijnzen ! Het grappige aan de zaak is dat "men" er filosofische en politieke bedenkingen bij maakt ipv het puur pragmatisch te bekijken. Waar andere megaketens zo veel mogelijk produkten trachten aan te bieden doen Lidl/Aldi precies het omgekeerde. Overal krijgt men alles minstens in 3-voud voorgeschoteld : Grote merken - spin-offs - goedkope nevenprodukten, Aldi/Lidl verkopen uitsluitend de goekoop maar dan vermomd als "grote merken". Het listige is daarbij nog dat alhoewel "Duits" van origine ze produkten van voornamelijk heel de EU verkopen.. Het verschijnsel is wel verarmend - in duitsland bestaan er vele "Aldi-Klonen" die de "kwaliteitszaken" vooral in deze tijd van recessie helemaal van de markt verdringen. Persoonlijk winkel ik graag in de no-nonsens Colruyt.
![]() |
#24 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Carrefour is Frans Makro is Hollands Lidl is ook Duits Cora is Frans Blijft dus niet veel meer over 8)
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Aldichokolade... mmmmmmmmmmm...
Laatst gewijzigd door la_Principessa : 28 april 2005 om 18:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In verhouding betaal ik bij GB, Delhaize, Cash... minder dan een ALDI-klant. Kwaliteit kan nu eenmaal niet met brol vergeleken worden. Een lada is goedkoper als een BMW, maar zal je er ook evenveel km's mee doen?
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen enkel probleem mee dat Makro Nederlands is, Carrefour Frans, ...
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Aldi is wel eens goed om een schranspartij te doen. Tis genen brol maar ik ken toch lekkerder dingen alhoewel de American Cookies en den Ice Tea er zalig zijn.
Lidl idem. |
![]() |
![]() |