Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 mei 2005, 15:11   #21
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horus
Werkenden werken in eerste plaats voor zichzelf, lijkt me vanzelfsprekend.
Het feit dat werkenden voor doppers werken, is omdat de mens blijkbaar een iets 'socialer' dier is en het besseffingsvermogen heeft dat niet iedereen mee kan.
Velen liggen niet wakker van het betalen van sociale bijdrage, wel van de besteding ervan.

Ik lig niet wakker van die verplichting.
Zoals ik al zei, de dag dat ik tegenslag heb en werkloos achter blijf, hoop ik dat ook ik nieuwe kansen krijg om mijn leven angenaam te mogen voortzetten.

Waar ik me aan erger.
Pummels die bewust niet werken, maar niet zullen nalaten om toch maar geen stempeltje te missen.
en hoeveel van die pummels kent u - buiten dan van de VTM ? En bovendien beseft u misschien niet dat het feit dat u ze altijd pummels moet noemen ( = neerkijken op een ander ter compensatie van een minderwaardigheidsgevoel dat voortspruit uit uw onderdanigheidspositie tov uw BAAS. ) ook niet bepaald motiverend is nog persoonlijkheids opbouwend. Op de duur gaan ze zelf nog geloven dat ze niet willen werken als ze maar genoeg pummels tegen komen die klakkeloos de demagogie van Franck van den Broucke slikken als zou het werkloosheidsprobleem de schuld zijn van de werklozen en niet van een falend beleid.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2005 om 15:12.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2005, 15:11   #22
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
en je spreekt jezelf tegen want ik kan niet in de bomen gaan leven omdat die nu eenmaal allemaal door jouw heiligen ( van de kapitalistische hoogmis) gemonopoliseerd zijn. En voor je weer verder voorgeprogrammeerd door vtm en andere rommel gaat oordelen ga mss eens kijken naar de doelstellingen in de zopas hier bekent gemaakt statuten van het vierde wereld syndciaat en dan zal je letterlijk lezen dat we af willen van het paternalistische systeem van uitkeringen die door de arme ( niet beter wetende ) werkers moet worden betaald.

zie daarvoor http://forum.politics.be/showthread....45#post1064645 posting 1325
Euh......... ik ben niet diegene die vtm kijkt, want geen tv.
Voor mij een luxe-toestel waar ik me niet van kan bedenken dat het mijn leven zou aangenaam maken.
Mijn heiligen?
Mocht jij morgen alles sociale verworvenheden afzeggen en gaan leven in de bossen............ echt, ik supporter je!
Je zal snel terug in de rij gaan staan en spijt hebben dat je niet gewerkt hebt om die te duur betaalde survival-tochtjes in de Ardennen.

Wat die machthebbers van de natuurlijke bronnen betreft?
Ik doe mijn uiterste best om spaarzaam te leven.
Ik ben geen nicht die de laatste snufjes in huis moet hebben, mocht morgen de brandstof voor de wagen dubbel zo duur zijn, ik zou er eens goed mee lachen.
Je maakt je zo afhankelijk als je zelf wil
Iemand die wil consumeren ipv consuminderen, betaald daarvoor de prijs.

De dag dat we niet zo verwend geraken aan die natuurlijke bronnen en gebruiken voor noodzaak, dan zullen de beheerders het ook moeten afleggen.

Mijn levensomstandigheden met beperkte luxe maar veel sociale contacten staat me wel aan.
Ik gun iedereen een stukje krekel in zich....... maar mier moet er nu eenmaal ook zijn.
Oud 3 mei 2005, 15:15   #23

Standaard

Citaat:
Euh......... ik ben niet diegene die vtm kijkt, want geen tv.
Voor mij een luxe-toestel waar ik me niet van kan bedenken dat het mijn leven zou aangenaam maken.
Mijn heiligen?
Mocht jij morgen alles sociale verworvenheden afzeggen en gaan leven in de bossen............ echt, ik supporter je!
Je zal snel terug in de rij gaan staan en spijt hebben dat je niet gewerkt hebt om die te duur betaalde survival-tochtjes in de Ardennen.

Wat die machthebbers van de natuurlijke bronnen betreft?
Ik doe mijn uiterste best om spaarzaam te leven.
Ik ben geen nicht die de laatste snufjes in huis moet hebben, mocht morgen de brandstof voor de wagen dubbel zo duur zijn, ik zou er eens goed mee lachen.
Je maakt je zo afhankelijk als je zelf wil
Iemand die wil consumeren ipv consuminderen, betaald daarvoor de prijs.

De dag dat we niet zo verwend geraken aan die natuurlijke bronnen en gebruiken voor noodzaak, dan zullen de beheerders het ook moeten afleggen.

Mijn levensomstandigheden met beperkte luxe maar veel sociale contacten staat me wel aan.
Ik gun iedereen een stukje krekel in zich....... maar mier moet er nu eenmaal ook zijn.
Dan verwacht ik je als symphatisant wanneer ik een bos ga kraken een van de maanden om er in te gaan wonen. Ik zal het je laten weten.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2005 om 15:15.
Oud 3 mei 2005, 15:22   #24
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en hoeveel van die pummels kent u.
Tja, dat is natuurlijk jammer.
Ik ken maar 2 steuntrekkers in mijn toch wel vrij grote sociale kennissenkring.
Eentje doet het om een jaartje te 'sabbatten', hij heeft gelijk.
De andere.......... is beroepsdopper en maakt misbruik van ons sociaal systeem om zijn zin te krijgen (het verhaal van dei vrachtwagenchauffeur dat ik als eens gelanceerd heb).

Citaat:
- buiten dan van de VTM ?.
Helaas geen TV, zoals ik al gezegd heb.

Citaat:
En bovendien beseft u misschien niet dat het feit dat u ze altijd pummels moet noemen ( = neerkijken op een ander ter compensatie van een minderwaardigheidsgevoel dat voortspruit uit uw onderdanigheidspositie tov uw BAAS. ) ook niet bepaald motiverend is nog persoonlijkheids opbouwend.
Motiverend? Tuurlijk niet, velen zijn dan ook dieven van die natuurlijke bronnen, of hebben door hun pappie en mammie een onterecht verworven rijkdom bekomen (zie Koningshuis)
Ook al is het dan mijn baas, als hij iets onterecht bekomen heeft........; is en blijft hij een pummel.

Citaat:
Op de duur gaan ze zelf nog geloven dat ze niet willen werken als ze maar genoeg pummels tegen komen die klakkeloos de demagogie van Franck van den Broucke slikken als zou het werkloosheidsprobleem de schuld zijn van de werklozen en niet van een falend beleid.
Komkom, er zijn er hier drie die met de regelmaat van de klok het afgeven op werkenden en verkondigen hoe goed het wel niet is om steun te trekken.
Zoals ik al zei, iemand die een beetje mier in zich heeft, zal zijn werkloosheid aanzien als tijdelijk, want wil wel vooruit komen in het leven.
En die mensen, hebben het dikwijls zwaar dat de arbeidsmarkt 'hen niet wil'.

Niet omdat 'de drie musketiers' hier het doppen promoten, scheer ik ze allen over dezelfde kam, integendeel.
Laten we niet stigmatiseren.
Oud 3 mei 2005, 15:26   #25
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan verwacht ik je als symphatisant wanneer ik een bos ga kraken een van de maanden om er in te gaan wonen. Ik zal het je laten weten.
Bos kraken?
Gewoon erin trekken.
Laten we wel een afspraakje maken.
Ik zou dan willen dat je (omwille van het respect voor die natuurlijke bronnen) geen shit en plastiek en afval meeneemt.
De plaatsen netjes laten zoals ze zijn.
Geen olie vervangen op een bosweggetje van je 20jaar oude Lada.
Geen kapotte zetels waar de veren door het namaakleder uit steken, dat hoort daar niet thuis.
Geen bomen omhakken wanneer niet nodig.

Gewoon, één met de natuur, zoals de konijntjes dat doen.
Mocht er een dag komen dat ik zin krijg om door een bos te wandelen, dat je zo één bent met de natuur, dat ik je haast niet opmerk, en niet struikel over je sluikstorten van lege blikjes Aldi-bonen (om maar iets te zeggen).
Oud 3 mei 2005, 15:40   #26

Standaard

Citaat:
Bos kraken?
Gewoon erin trekken.
Ik zou dan willen dat je (omwille van het respect voor die natuurlijke bronnen) geen shit en plastiek en afval meeneemt.
Geen kapotte zetels waar de veren door het namaakleder uit steken, dat hoort daar niet thuis.

Mocht er een dag komen dat ik zin krijg om door een bos te wandelen, dat je zo één bent met de natuur, dat ik je haast niet opmerk, en niet struikel over je sluikstorten van lege blikjes Aldi-bonen (om maar iets te zeggen).
Geen probleem hoor die voorwaarden van je ( maar het maakt dat het bos wel groter gaat moeten zijn ) (eigenlijk heb ik alleen maar de toestemming nodig om in het bos van koning albert bvb (st-hubert) te gaan wonen - dat is groot genoeg en kan mij tesamen met een tiental gelijkgestemden van voedsel voorzien ) en misschien ben je er al eens doorgewandeld zonder me op te merken ( een paar jaar geleden bvb). Ga je mee dat bos kraken als ik de toestemming niet krijg om er als een konijntje (hum die seksen veel he ) te gaan leven ? Dan hoef je nooit meer belastingen voor mij af te dragen.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2005 om 15:43.
Oud 3 mei 2005, 15:49   #27
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen probleem hoor die voorwaarden van je ( maar het maakt dat het bos wel groter gaat moeten zijn ) (eigenlijk heb ik alleen maar de toestemming nodig om in het bos van koning albert bvb (st-hubert) te gaan wonen - dat is groot genoeg en kan mij tesamen met een tiental gelijkgestemden van voedsel voorzien ) en misschien ben je er al eens doorgewandeld zonder me op te merken ( een paar jaar geleden bvb). Ga je mee dat bos kraken als ik de toestemming niet krijg om er als een konijntje (hum die seksen veel he ) te gaan leven ? Dan hoef je nooit meer belastingen voor mij af te dragen.
Ten eerste, dat bos is van Koning Albert, 9 kansen op 10 verkregen door troonopvolging of andere monarchiële redenen, dus in mijn ogen een pummel.
Dat hij erin ronddoolt en zijn terrein afbakend door geregeld een plasje te doen.

Ten tweede, als jij de toestemming niet krijgt, dan is dat hoogstwaarschijnlijk omdat je dat bos op z'n kop hebt gezet.
Als jij vandaag in een bos trekt en zo goed als één bent met de natuur, gaan ze je niet snel opmerken.

Ten derde, ik wil blijven belastingen betalen, om de eenvoudige reden dat ik voorstander ben van een sociaal systeem, dat ook mij opvangt, de dag dat ik niet meer kan én omdat ik akkoord ga met mijn huidige levensomstandigheden (persoonlijk zie ik mezelf niet in een bos rondlopen, maar laar daar de Robinson in U niet aan twijfelen)
Oud 3 mei 2005, 15:59   #28

Standaard

Citaat:
Ten eerste, dat bos is van Koning Albert, 9 kansen op 10 verkregen door troonopvolging of andere monarchiële redenen, dus in mijn ogen een pummel.
Dat hij erin ronddoolt en zijn terrein afbakend door geregeld een plasje te doen.

Ten tweede, als jij de toestemming niet krijgt, dan is dat hoogstwaarschijnlijk omdat je dat bos op z'n kop hebt gezet.
Als jij vandaag in een bos trekt en zo goed als één bent met de natuur, gaan ze je niet snel opmerken.

Ten derde, ik wil blijven belastingen betalen, om de eenvoudige reden dat ik voorstander ben van een sociaal systeem, dat ook mij opvangt, de dag dat ik niet meer kan én omdat ik akkoord ga met mijn huidige levensomstandigheden (persoonlijk zie ik mezelf niet in een bos rondlopen, maar laar daar de Robinson in U niet aan twijfelen)
en nu komen we er he.
ik wil - hoef uw betalingen eigenlijk helemaal niet - ik wil de toegang tot de natuurlijke hulpbronnen. Ik hoef uw voorstanderschap van een sociaal systeem dat mij maakt tot een beroepsbedelaar helemaal niet( dat u dan het recht zou geven om op mij neer te kijken - mij profiteur te noemen - mij te bekijken alsof u me getracteerd heb als ik een pint bestel enz.) . Uitkeringen zijn een ontoereikende schadevergoeding voor het ontnemen van mijn universeel en natuurrechtelijk recht op toegang tot de natuurlijke hulpbronnen. Ook dat kan men vinden in de grondwet hoewel onrechtstreeks.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belgische grondwet
neen - het staat er blijkbaar niet in ????? ik dacht dat het recht op vrij ondernemen ook in de grondwet zou zijn opgenomen ????
Soit - dan moet het erin komen he.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2005 om 16:04.
Oud 3 mei 2005, 16:01   #29
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Ik kijk er zelf niet naar, maar het schijnt dat "De Planckaerts" zo in een klein huizeke ergens in de Wallonie een bescheiden staat beleven dank zij mede de commercieël televisionele steun.

Heb ook zo eens een documentaire gezien over een gezinnetje dat eijverig "The Good"
life beleefde in de Pyreneeën - ik dacht mijn anarchistische ideaal te hebben aanschouwd - tot de eindcommentaar mededeelde welke subsidie deze familie van de staat nog moest vangen om hun systeem overeind te houden.

Welaan beggarking : maak me optimistisch over de toekomst van de ecologisch en sociaal verantwoorde mens en trek het bos in (het hoeft niet van Koning Albert te zijn, het hoeft zelfs niet in dit koninkrijk te liggen)..

Neem je 4de wereldsyndicalisten zoek een plaats in de stille oceaan en begin er een staat bv. Parasitië (een geuzennnaam zo goed als elke andere). Ten einde je staatsbudget in evenwicht te houden zal je iets moeten vinden wat een "meerwaarde"
schept zoals de onvolprezen domeinnaam TV, postzegels, bankgeheim of andere beloften dat de hemel niet hoog genoeg kan zijn..
In essentie zoek je de vlucht naar voor...maar dat kan uiteraard positief zijn.
Oud 3 mei 2005, 16:05   #30

Standaard

ga jij maar in je ene handje klappen in esperantie
bovendien is communicatie met jouw niet mogelijk he
alleens gehoord van dialogeren ???????????????
miss of mister éénrichtingsverkeer !

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2005 om 16:06.
Oud 3 mei 2005, 16:06   #31
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
je bent er dan mss al 20 keer meer dan ik geweest. Maar je hebt er blijkbaar niks geleerd. Heb je het oefeningetjes al gedaan die ik speciaal voor je opschreef en waardoor je van al je illusies = frustraties kan afgeraken. Hoe dat werkt kan ik je niet uit leggen. Je kan het alleen maar ervaren door het te doen. Misschien volgende keer als je in India bent eens wat meer contact maken met de mensen - maar jouw zullen ze zolang je geld bij hebt terecht zien als een melkkoe om leeg te melken.
En doet U uw oefeningskes tusse,+n de melaatsen en de rottende levende lijken? Of ziet U de armoede niet?
Ach neen, natuurlijk niet... de King verkeert in hogere sferen...

Tjonge, tjonge... onze anders rijken gaan nog wat beleven...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2005, 16:09   #32
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en nu komen we er he.
ik wil hoef uw betalingen helemaal niet - ik wil de toegang tot de natuurlijke hulpbronnen. Ik hoef uw voorstanderschap van een sociaal systeem dat mij maakt tot een beroepsbedelaar helemaal niet.
Dus als 'beroepsbedelaar' heb jij de fierheid om niet in de rij te gaan staan en te wachten om een uitkering?
Trek in dat bos, ik klaag niet zolang je de natuur de natuur laat zijn.

Citaat:
Uitkeringen zijn een ontoereikende schadevergoeding voor het ontnemen van mijn universeel en natuurrechtelijk recht op toegang tot de natuurlijke hulpbronnen. Ook dat kan men vinden in de grondwet hoewel onrechtstreeks. Soit - dan moet het erin komen he.
Ontoereikend?
Het bewijs van je belachelijke argument.

Laten we stellen dat je hier in een bos trekt.
De natuurlijke voorzieningen, die je door deze regio geboden worden, zijn nog altijd in de grote minderheid tegenover het bedrag wat jij krijgt van vadertje staat en waarmee je je leventje nu kan betalen.
Ga mij niet vertellen dat je, door het leven van die enkele natuurlijke bronnen die België rijk zijn, een beter leven hebt dan op dit moment.

Trek in de bossen, laat je opnemen in de natuur, je zal snel terug komen van een kale reis, want je kan niet meer zonder een aantal dingen (al was het maar een onderbroekske wat door een onderbetaalde Chinees geproduceerd is geweest).
Oud 3 mei 2005, 16:10   #33
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bos kraken?
Gewoon erin trekken.

zie hem eens kronkelen in zijn ijver om het burgerlijke leventje als onvervangbaar voor te stellen.
het is voor hem ofwel de nine-to-five werkslavernij ofwel 'konijntjes in het bos'.
daartussen mag er niets zijn.
hoe typisch.
schrik natuurlijk dat er iemand met minder zou kunnen overleven dan hijzelf en er nog gelukkig mee zou durven zijn, nietwaar horus?
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2005, 16:11   #34
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ga jij maar in je ene handje klappen in esperantie
bovendien is communicatie met jouw niet mogelijk he
alleens gehoord van dialogeren ???????????????
miss of mister éénrichtingsverkeer !
??
Waarom éénrichtingsverkeer.
Is zijn mening plots minderwaardig aan de jouwe?

En jij die tegen mij aan het preken was over gelijkheid?????????

Laatst gewijzigd door Horus : 3 mei 2005 om 16:11.
Horus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2005, 16:17   #35
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
zie hem eens kronkelen in zijn ijver om het burgerlijke leventje als onvervangbaar voor te stellen.
het is voor hem ofwel de nine-to-five werkslavernij ofwel 'konijntjes in het bos'.
daartussen mag er niets zijn.
hoe typisch.
schrik natuurlijk dat er iemand met minder zou kunnen overleven dan hijzelf en er nog gelukkig mee zou durven zijn, nietwaar horus?
Olaola.
Niet komen zagen jongen, jij bent niet in staat om de verantwoordelijkheid van jouw keuze te dragen.

Ik kies persoonlijk voor mijn leven.
Jij bent tegen destaatse structuur, maar maakt er wel ge(mis)bruik van!

Als ik dan overeen kom om jou te geven wat je wil, bosmens, dan ga je plots klagen?
Het is het één of het ander, wel groot afgeven op jouw levensvisie, maar verantwoordelijkheid opnemen voor je woordenvleod, dat gaat blijkbaar niet.

Alweer een bewijs van je hypocritisch hoge gehalte.
De 'rijken', die letterlijk misbruik maken van natuurlijke bronnen om persoonlijk wistbejach te bekomen, die ga je bekritiseren.
Maar je zou wel in een bos gaan leven maar ze moeten je alsnog onderhouden ofwel wil jij je zin doen, waardoor je zelf roofbouw gaat plegen op die natuur.

Sterk bezig.
Weet wat je wil.

Laatst gewijzigd door Horus : 3 mei 2005 om 16:23.
Horus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2005, 16:17   #36

Standaard

Citaat:
??
Waarom éénrichtingsverkeer.
Is zijn mening plots minderwaardig aan de jouwe?

En jij die tegen mij aan het preken was over gelijkheid?????????
ik heb gewoon gemerkt dat 1handclapping nooit antwoord op vragen (niet alleen niet op die van mij niet ) en blijkbaar een monoloog voert langs dit forum. En ondanks dat blijft de grondwet in mijn ogen onvberkort op hem van toepassing. En het is niet omdat hij graag monologeert dat ie daarom minder is danne kik.
Oud 3 mei 2005, 16:26   #37

Standaard

Citaat:
Dus als 'beroepsbedelaar' heb jij de fierheid om niet in de rij te gaan staan en te wachten om een uitkering?
Trek in dat bos, ik klaag niet zolang je de natuur de natuur laat zijn.

Ontoereikend?
Het bewijs van je belachelijke argument.

Laten we stellen dat je hier in een bos trekt.
De natuurlijke voorzieningen, die je door deze regio geboden worden, zijn nog altijd in de grote minderheid tegenover het bedrag wat jij krijgt van vadertje staat en waarmee je je leventje nu kan betalen.
Ga mij niet vertellen dat je, door het leven van die enkele natuurlijke bronnen die België rijk zijn, een beter leven hebt dan op dit moment.

Trek in de bossen, laat je opnemen in de natuur, je zal snel terug komen van een kale reis, want je kan niet meer zonder een aantal dingen (al was het maar een onderbroekske wat door een onderbetaalde Chinees geproduceerd is geweest).
ha hier is zijn weerlegging. Je zei eerder dat je nooit in een bos gaat wandelen. Dus onze stadsmens is nu plots natuurkenner. Wijze mensen weten waarover ze niks weten.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2005 om 16:26.
Oud 3 mei 2005, 16:33   #38
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Dat klopt volledig...

Omdat men veel werkt, ben je daarom niet intelligent bezig. Ik haal zo de slimmen en de dommen uit een klas tijdens een oefeningensessie.

Immers, slimmerikken die een probleem op lossen, die gaan uit van het gegeven, stellen bepaalde formules op waaruit men de onbekenden kan halen, en de oplossing is in de vorm van "Pantwoord = P0 + Patm + Rho * 9.81 * h" . Lui idd, maar wel effectief opgelost.

De dommeriken halen meteen hun rekenmachien boven, zitten maar te tikken en te tikken. Komen tot de conclusie dat ze iets verkeerd hadden gedaan, kwartier verloren dus, en beginnen opnieuw, typen dan iets verkeerd, nog es narekenen...

Kortom, de slimme heeft op't einde van oefeningen-sessie z'n doel meestal bereikt, en op vlak van thermodynamica of fluidomechanica, veel bijgeleerd, terwijl de dommerik zich heeft zitten specialiseren in leren tellen, maar heeft niets gehad aan de les.

Het zijn dan ook meestal dommerikken die klagen dat ze teveel werk hebben.
Oud 3 mei 2005, 16:34   #39
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ha hier is zijn weerlegging. Je zei eerder dat je nooit in een bos gaat wandelen. Dus onze stadsmens is nu plots natuurkenner. Wijze mensen weten waarover ze niks weten.
Mijn weerlegging?
Ik zit aan mijn pc met aan de andere kant iemand die beweert dat hem natuurlijke bronnen ontnomen worden.

Ik motiveer je om de natuurlijke bronnen te exploiteren, enkel ter persoonlijke behoefte uiteraard, respect hebbend voor de natuur.

Bewijs het tegendeel, en ik ben verplicht me een tv aan te schaffen om op vtm te kunnen zien hou jij, zonder materiaal verkregen door sociale voorzieningen, zonder bijdrage en zonder natuurlijke hulpbronnen, niet eigen aan de regio (want geef toe, een natuurlijke hulpbron uit een andere regio vraagt transport en beheer.......... en het begint van voor af aan, er gaat geprofiteerd worden want 'wie bied meer'), aan het overleven bent in de Ardense bossen (want waar vind je, met de stijgende populatie én de lelijke lintbebouwing nog bossen).
Oud 3 mei 2005, 16:36   #40
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Dat klopt volledig...

Omdat men veel werkt, ben je daarom niet intelligent bezig. Ik haal zo de slimmen en de dommen uit een klas tijdens een oefeningensessie.

Immers, slimmerikken die een probleem op lossen, die gaan uit van het gegeven, stellen bepaalde formules op waaruit men de onbekenden kan halen, en de oplossing is in de vorm van "Pantwoord = P0 + Patm + Rho * 9.81 * h" . Lui idd, maar wel effectief opgelost.

De dommeriken halen meteen hun rekenmachien boven, zitten maar te tikken en te tikken. Komen tot de conclusie dat ze iets verkeerd hadden gedaan, kwartier verloren dus, en beginnen opnieuw, typen dan iets verkeerd, nog es narekenen...

Kortom, de slimme heeft op't einde van oefeningen-sessie z'n doel meestal bereikt, en op vlak van thermodynamica of fluidomechanica, veel bijgeleerd, terwijl de dommerik zich heeft zitten specialiseren in leren tellen, maar heeft niets gehad aan de les.

Het zijn dan ook meestal dommerikken die klagen dat ze teveel werk hebben.
Oké slimmerik, dan leg mij ook eens het verband uit dat Mitgard gemaakt heeft, nl. werklozen zijn slim......... omdat ze veel op hun rug kunnen liggen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be