![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door sinan123 : 6 mei 2005 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
(of is het een uiting van vreugde?) Laatst gewijzigd door sinan123 : 6 mei 2005 om 20:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarom voel ik mij absoluut geen aardbewoner. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Is het zo abnormaal dat ge steeds als allochtoon wordt beschouwd als uw kinderen nog altijd namen dragen van herkomstlanden?
Stel u eens voor dat al de nakomelingen van de naar Wallonië gemigreerde Vlamingen consequent hun kinderen Vlaamse namen bleven geven. Op den duur werden zij dan toch ook als allochtoon beschouwd. Maar neen, ZIJ pasten zich aan. Ze leerden Frans, gaven hun kinderen Franse namen en mengden zich onder de bevolking. Een succesvolle integratie noem ik dat. Voor veel walen tegenwoordig, is een "Van" in hun achternaam "très cool et distingué..". Ik zie dat nog niet vlug gebeuren met een "El" of "Al".. Naar mijn weten moet de eerste Robbe El Marouffi nog geboren worden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Om inhoudelijk op je voorstel te reageren... Ik ben zelf een Vlaams-nationalist, maar de bevolking opleggen welke soort namen ze moeten kiezen voor hun kind vind ik te ver gaan. Al moet ik je gelijk geven dat Mohammed inderdaad de meest voorkomende naam is in Brussel. Daarom moeten we het beleid rond de naamgeving niet aanpakken, maar wel het integratie- en migrantenbeleid. Het kan niet dat in een Europees land een allochtone naam de meest voorkomende is. Dit bevestigt het overgrote aantal allochtonen in Europa en kan het einde van de Westerse beschaving betekenen. Het Romeinse imperium is net op dezelfde manier ten onder gegaan: interne of autochtone ruzies, en het overdreven tollereren van vreemde volkeren, tot in hun eigen stad toe. Moet de geschiedenis zich weer herhalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- Dat een buitenlands koppel moeite doet om zich te integreren maar hun kind Mohammed, Daisy of hoe dan ook noemt. - Of dat een buitenlands koppel hun kind Jan noemt maar voor de rest geen enkele inspanning tot integratie levert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Geert Bourgeois Karim Van Overmeire Antoinne Denert Geert Lambert Marie-Rose Morel Lionel Van den Berghe Gaston Geens Bert en Victor Anciaux, Bert is getrouwd met ons Damienne Flanders Technology International (met taalfout) Niet moeilijk dat de tot integratie bereide allochtoon niet meer weet wat kiezen
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 7 mei 2005 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaach , weer een topic geopend door iemand met een boerenverstand, Wanneer gaat dat nu eens ophouden het is om van dood te vallen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaach zijn wij in Belgie ???? Wat een schande voor de belgen ! De mensen gaan vooruit naar de toekomst een wij hier in belgie gaat het maar van erg tot erger ,moet ik nu huilen of tieren , ik weet het niet , echt ik weet het niet........schande schande een nog is schande tot aan de knieen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 7 mei 2005 om 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() Voor mij zijn Mohammed of Ali of Fatima geen probleem. Maar zou het niet mogelijk zijn om ze te nummeren, zodat we ze beter uit mekaar kunnen houden.
Mo 1, Mo 2, Mo 3,....... MO 99999999.
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |