![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk ben ik eigenlijk ook niet zo'n grote fan van dit idee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
En waarom plaats je deze maatregelen van PJ (die mijn vriend niet is) niet in de juiste contekst. Veel vertrouwen en collegialiteit is er blijkbaar niet in die bestuursbende waar je deel van uitmaakt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
2)Dat mogen ze natuurlijk zeker niet doen: rekening houden met wat de Antwerpenaar in het stemhokje zegt. In een democratie inderdaad een bangelijke gedachte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
daarenboven voel ik het zo'n beetje aan mijn water dat PJ een enorme ruk naar rechts aan't nemen is en dat hij er alles aan doet om voor de volgende verkiezingen een waas van veiligheidsgevoel te creëeren en daarbij als de dood is om rellen te provoceren in Antwerpen. Over de oportuniteit om een straatverbod in te voeren kan ik mij niet uitspreken omdat ik de modaliteiten en de criteria binnen de welke dit mogelijk zou zijn niet ken. Desalnietemin vind ik dat een stad de middelen/wapens moet hebben om eventuele gang-oorlogen tegen te gaan. In A is er voorlopig nog geen sprake van drive-by shootings maar als je de pogroms van de lievelingen van links tav de joden afgelopen jaar niet bent vergeten is dit voorstel daar misschien een uitvloeisel van. Oftewel: de logische volgende stap in de amechtige poging van de linkies ter vrijwaring van onze veiligheid tijdens het genieten van de interpersoonlijke encounters binnen ons multikultureel paradijs. ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind het oneerlijk tegenover iedereen en zeker ook tegenover je coalitiepartners dat je die maatregel van PJ niet in de juiste context plaatst. Hopelijk is dat zo duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Als dat juist is, waarom heb je dat er dan niet bij verteld Als ik mij vergis, verbeter me dan. Ik zit in Brugge en niet in het Antwerps bestuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overkoepel vlaanderen dan maar. Eén grote gevangenis, immers. Die 100 man die nog nooit iets misdaan heeft, krijgt wel ergens een huisje aan de rand van de koepel.
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() De voornaamste motivatie achter het straatverbod is om recidiverende criminele migrantenjongeren uit bepaalde straten te houden waar ze anders hun diefstallen/initimidaties plegen.
Een draconische maatregel. Ik steun Groen! dan ook dat ze zulk voorstel tegenstemmen in voordeel voor een straatverbod voor VLAMINGEN in Molenbeek en ander Marrokaans territorium.
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben volkomen VOOR een straatverbod voor mensen die overlast bezorgen. En als U de definitie van overlast niet wenst te kennen, dan kan daar steeds voor gezorgd worden, op eenvoudige aanvraag. Wat te denken van dagelijks straatnachtlawaai waar geen kruid tegen gewassen is? Zou U het overlast vinden indien een persoon (of groepje personen) dagelijks je inkomhalletje wenst te bezien als openbaar toilet? Denkt U dat het overlast is indien je brievenbus als depot voor uitwerpselen of condooms wordt beschouwd? Zou je het overlast vinden dat je dorpel dagelijks aanzien wordt als openbare zitbank tot een stuk in de nacht? Indien je bovenstaande geen overlast vindt, geef dan gerust je adres op, ik ken een aantal mensen die op zoek zijn naar openbare toiletten en zitbanken! En wees gerust: ze komen gewoon door je straat "lopen".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 mei 2005 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal je dan maar wat aandacht geven. ( anders ga je nog weg ) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kan Groen! dan even ijveren voor een extra tippelzone? Buiten hondenweiden, kan dan ook voorzien worden in hangjongerenweiden waar ze naar hartelust hun behoeften kunnen placeren. (Groen! kan ze dan misschien aanleren om vaste uitwerpselen in een plastiek zakje te doen en thuis in het toilet te deponeren?) Bovendien kan Groen! voorzien in een aantal planken waar ze zelf hun cultuurgebonden banken mee kunnen ineenknutselen. Allemaal positieve voorstellen, zolang ze maar geen overlast aan normaalwerkende belastingbetalers bezorgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 mei 2005 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
[font=Arial]Samenvattend : Groen! steunt de politiecodex met administratieve sancties, maar zonder een straatverbod. Dat is voor ons een brug te ver. De burgemeester heeft ten allen tijde het recht om verregaande maatregelen te treffen als de openbare orde bedreigd wordt. Of om overlast te bestrijden. Dat recht willen we hem natuurlijk niet ontzeggen. Maar op slinkse wijze een maatregel invoeren in een locaal politiereglement waarvoor allicht geen parlementaire meerderheid kan gevonden worden in de Kamer, is niet zo fraai. Hoe belangrijk de Antwerpse gemeenteraad ook is : laat ons de discussies voeren waar ze thuis horen…[/font]
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |