![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Slechte en onbeleefde leerkrachten, pesten en problemen thuis zijn ook oorzaken. Jongeren aanpakken omdat ze spijbelen is bullshit. Voorkomen is beter dan genezen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is de beste die ik hier al gelezen heb! Je negeert driekwart van wat ik schrijf en komt dan doodleuk beweren dat ik geen argumenten heb... Lazer maar vlug op, ventje, ga maar wat met je blokjes spelen... ![]() Sukkelaar.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Verder dan het winstbejag van de uitbater kom je niet. Winstbejag ontslaat je niet van verantwoordelijkheden hoor. Nergens, dus ook niet in de horeca. Probeer eens te argumenteren waarom een zelfstandige zich enkel uit winstbejag moet laten leiden en dat dit hem zou ontslaan van verantwoordelijkheden tav zijn klanten en de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Was ik al van plan touwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik schatte je echt wel hoger in. kHeb me vergist blijkbaar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 8 mei 2005 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig hebben mijn ouders,EN verschillende van mijn leerkrachten, toendertijd,met "vaste hand" en "doortastende argumenten" keltje op het spoor gehouden.... Tegenwoordig is dergelijke samenwerking van gezond verstand vastgelegd in "comitees" en "overlegorganen",een garantie dat zoiets niet meer werkt... Met als eindresultaat dat nu ministers,café-uitbaters en politie in de opvoeding moeten betrokken worden blijkbaar . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
heb het ff opgezocht er is inderdaad geen schoolplicht maar wel leerplicht !! Tja dan school maar afschaffen zeker als ze toch liever op café zitten of ouders strenger aanpakken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In de praktijk zal dit (bijna) niet voorkomen, maar in theorie is het wel mogelijk. Het principe achter deze maatregel (al wie jongeren aanmoedigt om niet naar school te gaan is verkeerd bezig) vind ik goed. Maar deze maatregel is in de praktijk niet uit te voeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als jongeren niet langer bereid zijn om school te lopen, dan zal je dat probleem niet oplossen door de cafébazen te gaan tergen met zaken waar zij geen vat op hebben, maar door bijvoorbeeld het schoolsysteem aan te passen voor die jongeren.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 8 mei 2005 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vlaams belang zal weer wat stemmen bij winnen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jongeren die het in zich hebben om in de criminaliteit terecht te komen, jaag je niet terug de schoolbanken in door cafébazen te koeioneren. Dat is toch niet zo ingewikkeld, wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |