![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Men erkent het probleem. Dat is eigenlijk al veel. Zijn er pasklare oplossingen? Neen. Welkom tot de echte wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De Belgische overheid toont zich op allerlei vlakken zo onbekwaam dat ze beter de handen afhoudt van de bedrijven, die het niettegenstaande de vele obstructies en de hoge taxering door diezelfde overheid moeten waar maken. Het is niet het legertje ambtenaren of de rode schreeuwers die zorgen voor de welvaart in het land, maar wel degelijk de door hen verguisde bedrijven. Als bedrijf moet je gaan voor de beste krachten, allochtoon of autochtoon. Het loopt verkeerd af als de vakbond of de overheid zich daarmee gaat bemoeien.
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een ander immoreel wapen dan? Neen, want bij het gebruik van alle andere immorele wapens, grijpt de overheid drastisch in. Het is immers verboden van die te gebruiken. U begrijpt dat de overheid en haar regels zeer weinig geloofwaardigheid geniet bij de "probleemgevallen". Tussen haakjes, wanneer de Marokkaanse gemeenschap instellingen tracht in het leven te roepen om zichzelf te organizeren, onder meer om de voornoemde problemen aan te pakken, dan grijpt de overheid weer in, om dit allemaal te verhinderen. Noem het losweg een veralgemeend "samenscholingsverbod". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
haar optreden op concentreert. We spreken hier over 80% van de staatsuitgaven. Onderwijs. Welke Vlaming is er kandidaat om zijn kinderen elders naar school te sturen? Onafhankelijke studies plaatsen het lager -en middelbaar onderwijs in de top vijf van de wereld. Gezondheidszorg. Welke Belg wil er dan liever niet in een Belgisch ziekenhuis verzorgd worden? Opnieuw wijzen onafhankelijke studies erop dat de prijs/kwaliteitsverhouding van de gezondheidszorg in België tot de beste ter wereld horen. Veiligheid en solidariteit. Ik moet er geen tekening bij maken om uiteen te zetten dat het qua veiligheid in South Central Los Angeles zeker niet beter is dan in Gent. En als men zijn job verliest, dan zit men ook beter hier. Citaat:
kan men er nu tegen hebben om het probleem te bespreken en na te gaan of er oplossingen bestaan waar iedereen mee kan leven? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() Iedereen bepaalt toch zelf wie hij of zij in dienst neemt! quota opleggen is dus een slecht idee!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VDAB splitst hun werklozen weldegelijk op in etnische Belgen, niet-etnische Belgen, vreemdelingen etc. Wanneer wordt de totale actieve bevolking eens op die manier opgesplitst om een reëel beeld te krijgen? Het geeft een volledig verdraaid beeld indien men de werkloze "allochtonen" vergelijkt met de werkelijke niet-belgische immigrantengroep, terwijl de werkloze "belgen" vergeleken worden met de totale belgische+nieuwe belgen populatie, zoals gebeurt in criminaliteitsstatistieken en gevangenisbevolking: een Belgische Allochtoon is blijkbaar Belgisch als hij een gevangenisstraf uitzit, maar wel Allochtoon als hij werkloos is. Bovendien: iedereen weet dat ondanks de migratiestop sinds 1974 jaarlijks duizenden volgmigranten door importhuwelijken het land binnenkomen. Niet zelden ongeschoold en taal-onkundig. Indien men die steeds groeiende groep telkenmale van werk wil voorzien, dan valt de hier aanwezige bevolking telkens naast de boot. Heeft U al een studie gezien over de totale "etnisch-Belgische" actieve bevolking en het verloop van werkloosheid binnen die (KLEINER WORDENDE) groep? In plaats van blindelings het PC standpunt van "werkloosheid wegens racisme" te volgen, zou men beter eerst met reële cijfers naar buiten komen. Het zou best wel eens kunnen dat verhoudingsgewijs jaarlijks méér "allochtonen" aan een job geraken dan de originele "etnische Belgen".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 mei 2005 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De vraag blijft uiteraard, hoe lang ze gewillig zal blijven. Binnen de korste keren zal men haar hier opstoken om vanalles en nog wat te beginnen eisen, in de plaats van content te zijn met wat ze heeft. Het zal niet lang duren of het is allemaal niet meer genoeg; en de miserie waar ze uit gehaald is, zal snel vergeten zijn. Enkel een echtscheiding kan dat probleem dan nog oplossen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat is het?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 mei 2005 om 18:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gelukkig kunnen we het probleem in alle sereniteit bespreken. Dat is uiteraard altijd het begin van elke oplossing. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Behalve, tenzij tegenwoordig opgelegd via de kruispuntbank, slagen deze instellingen er absoluut niet in van samen te werken; laat staan van gezamelijk dit soort informatie te onderdrukken. Tussen haakjes, de implementatie van de kruispuntbank verloopt bijzonder moeizaam; en dat viel ook te verwachten. In het algemeen kunnen we stellen dat de informatica-infrastructuur van de overheidsdiensten met zeer grote moeite wordt opgezet en onderhouden. Maar dan opnieuw, de privé-sektor is in hetzelfde bedje ziek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij nader inzien, zou het natuurlijk ook kunnen dat men de "allochtoonse" werkloosheidscijfers zeer bewust hoog presenteert, om op die manier een verdere volgmigratie te ontmoedigen?
Niks menselijks is deze Staat vreemd. Wat niet uitsluit dat het verdomd irritant begint te wezen alles telkens onder de "racisme"mat te vegen. Binnenkort is het een gevolg van het racisme als we een natte zomer hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Vandaar dat niemand beweert dat er oorzakelijk verband is. Er is in dit geval enkel contiguiteit en zeker niet noodzakelijk contingentie. Wat betreft de irritatie, mag ik U uitnodigen om kalmerende thee te drinken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Kan er eens iemand verifiëren of de uitdrukking, aka "reductieregel" voor Kleene's closure juist is: T{a(xy)*b} = T{ab} + T {axyb} + T{axyxyb} (met T zijnde de verzameling van transities die het DFA vormen waarmee zinnenruimte van de regelmatige uitdrukking kan worden genavigeerd, met aanduiding van correcte eindtoestanden, dan wel ongeldige toestanden) Kan er eens iemand nagaan of het algoritme dat ik beschreven heb op pagina http://erik-poupaert.com/12001.html inderdaad een equivalent is voor Thompson's algoritme? Volgens mij klopt het, en zijn de algoritmes min of meer equivalent. Ik kan mij natuurlijk wel lelijk vergissen. Duh ![]() Maar als het waar is, dan zijn we van die stupiede Epsilon closures vanaf. Die dingen trekken gewoonweg op niks. Tussen haakjes, ik ben nog altijd bezig aan een "formeel bewijs" voor de stelling. Ik denk dat de uitdrukking kan bewezen worden door inductie, maar ik heb geen plaats meer op mijn blad om aan het bewijs te beginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb de indruk dat racisme eerder van gekleurd naar blank gaat dan andersom. Zij hebben echt niet zoveel waar we jaloers kunnen op zijn, wij daarentegen hebben zoveel dat zij wel willen maar niet kunnen hebben. Niet alleen materieël maar bv. DEMOCRATIE en de ingesteldheid deze te bewaren (alhoewel als ik de linkse haat (of moet ik racisme schrijven) tegen rechts lees en zie heb ik soms mijn bedenkingen) LEGALISE MARIHUANA |
|
![]() |
![]() |