![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Primo: ik heb NERGENS en op geen enkele manier pedofilie als een "aanvaardbare vorm van seksueel contact" omschreven. Ik heb er alleen op gewezen dat JIJ niet weet wat pedofilie inhoudt. Die vaststelling houdt overigens nog steeds stand. Secundo: seksueel contact met minderjarigen onder de 16 jaar is NIET per definitie pedofilie, maar wel aanranding van de eerbaarheid van minderjarigen. Sterker nog: onze strafwet KENT het begrip "pedofilie" helemaal niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Grond : 17 mei 2005 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve de tekst in vet rood niet te gebruiken. Posters mogen eender welke kleur gebruiken, behalve vette rode tekst. Dat is exclusief voor de moderatie. Wij danken u. Laatst gewijzigd door Grond : 17 mei 2005 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Grond : 17 mei 2005 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 17 mei 2005 om 15:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Grond : 17 mei 2005 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind dat u verbazingwekkend goed op de hoogte bent van wat er zich in die "dark rooms" afspeelt. Ik kan er zelf niet over meespreken, want ik frekwenteer dergelijke gelegenheden niet... Affijn, ik zal u een ultieme kans geven om uw gelijk en mijn ongelijk hier voor alle lezers van politics.be te etaleren. Als u me een definitie kan geven uit een onafhankelijke, wetenschappelijke bron die UW uitleg ondersteunt, dan beloof ik u op mijn eerste communiezieltje dat ik me naar uw favoriete dark room in uw buurt zal begeven om hoogstpersoonlijk in uw b.k te komen *zelfcensuur*! ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 17 mei 2005 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat zei je ook al weer? Owh ja geen persoonlijke aanvallen....
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() Gelieve ook hier het schelden en persoonlijk aanvallen met spoed achterwege te laten. De moderatie staat steeds tot uwer allen beschikking om na rapportering in te grijpen. Wie scheld of zich tot schelden laat verleiden riskeert een ban.
Met dank vanwege de moderatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je taal hierboven getuigt weer van je houding tegen homo's!
![]() |