![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Mag Brussel uitgebreid worden ten koste van Sint Genesius Rode? | |||
Nee! GEEN uitbreidingen van Brussel en het franstalige gebied ten koste van Vlaand'ren meer! |
![]() ![]() ![]() |
78 | 87,64% |
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 6,74% |
Het kan mij niet schelen, ik woon er toch niet. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 5,62% |
Aantal stemmers: 89. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vreemd dat de BUB'ers, op Hans na, hier ineens tegen zijn. De BUB wil toch dat de bevolking van de faciliteitengemeenten daarover kan beslissen? Nou, dit is de consequentie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Everytime, de extremist bij uitstek, is ook voor de uitbreiding van brussel...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ook.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Haha, de BUB'ers wensen geen uitbreiding van Bruxelles, behalve hun Franse voorzitter!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat de meeste Vlaamse partijen fascistisch zijn ingesteld, dat de B.U.B. dat ook moet zijn.
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ach, het toont gewoon aan dat jullie helemaal geen "politieke partij" zijn maar een doodgewoon minuscuul vriendenclubje met extreme ideeën die door elk respectabel politicus worden afgewezen. In een ECHTE politieke partij zou zoiets onmogelijk zijn, en zou het ook meteen in de media komen. Niet bij de BUB uiteraard. Hoe staat het trouwens met de klacht tegen de VRT? ![]() Opletten dat het niet té zielig wordt hé mensen. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wanneer de Vlamingen het eigen gewest een beetje willen beschermen tegen verfransing of annexatie door een ander gewest, zijn we onmiddellijk extremisten en zelfs racisten. En Vlaamse belgicisten doen hier vrolijk aan mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kunt u mij één reden geven voor wat Vlaanderen een deel van zijn grondgebied zou moeten afgeven tenzij om de Waalse veroveringsdrang van de Walen te bevredigen. Vlaanderen is en blijft Vlaams!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Ik catalogiseer u als extremist op basis van uw voorgaande berichten.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |