Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 mei 2005, 12:01   #21
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Hoor ik daar een aanleg voor kapitalisme onder de assertieve armen?

Ik weet dat voor Westerse atheistisen dit een vreemd concept is, maar religieuze overtuiging motiveert me voor het overgrote deel
Ik ben geen atheist.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2005, 13:29   #22
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
100.000.000 euro per jaar voor het nutteloos Vlaams parlement. Afschaffen dan maar?
ik weet dat u graag overdrijft maar dit is werkelijk te gek...

gaat u dit ook nog aantonen?
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2005, 14:12   #23
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Vandaag, in de Volkskrant:
Citaat:
‘Twee ministeries kunnen afgeschaft’

AMSTERDAM - De ministeries van Landbouw en Economische Zaken moeten verdwijnen. Voor deze ministeries resten zo weinig taken, dat ze kunnen worden opgeheven. Dat heeft de Raad voor Economische Adviseurs (REA) in zijn eerste advies geconcludeerd.

...

De adviseurs zien niet in waarom er een apart ministerie van Landbouw moet zijn voor een sector die nog geen 2 procent van het nationaal inkomen omvat. Deze taken kunnen met gemak naar het ministerie van VROM. Ook het ministerie van Economische Zaken kan worden opgeheven. Uiteindelijk willen de economen uitkomen op zes of zeven ministeries. Het aantal ambtenaren kan met tientallen procenten worden teruggebracht, zo is de overtuiging van de Kamer-adviseurs.

...
Daar, in NL, zijn ze blijkbaar beter op de hoogte van kosten & baten van een ministerie dan hier. Het ex-communistisch België houdt liever haar werknemertjes (m/v) zoet dan te saneren. Saneren is echter een verplichting om de staatsschuld van 100% naar 60% te gaan terugbrengen. België moet geld overhouden, niet uitgeven (aan deelraden, overheden, splitsingen, weet-ik-veel-wat voor onzinnige bestuursorganen met duurbetaalde ambtenaren).

Hallo!

Laat ze eens iets zinnigs gaan doen. Werkeloos worden, of zwerven of zo. Zodat ze óók eens meemaken wat het is om zonder centen te zitten.. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mephisto on 24-05-2005 at 15:13
Reason:
--------------------------------

Citaat:

AMSTERDAM - De ministeries van Landbouw en Economische Zaken moeten verdwijnen. Voor deze ministeries resten zo weinig taken, dat ze kunnen worden opgeheven. Dat heeft de Raad voor Economische Adviseurs (REA) in zijn eerste advies geconcludeerd.

...

De adviseurs zien niet in waarom er een apart ministerie van Landbouw moet zijn voor een sector die nog geen 2 procent van het nationaal inkomen omvat. Deze taken kunnen met gemak naar het ministerie van VROM. Ook het ministerie van Economische Zaken kan worden opgeheven. Uiteindelijk willen de economen uitkomen op zes of zeven ministeries. Het aantal ambtenaren kan met tientallen procenten worden teruggebracht, zo is de overtuiging van de Kamer-adviseurs.

...
Daar, in NL, zijn ze blijkbaar beter op de hoogte van kosten & baten van een ministerie dan hier. Het ex-communistisch België houdt liever haar werknemertjes (m/v) zoet dan te saneren. Saneren is echter een verplichting om de staatsschuld van 100% naar 60% te gaan terugbrengen. België moet geld overhouden, niet uitgeven (aan deelraden, overheden, splitsingen, weet-ik-veel-wat voor onzinnige bestuursorganen met duurbetaalde ambtenaren).

Hallo!

Laat ze eens iets zinnigs gaan doen. Werkeloos worden, of zwerven of zo. Zodat ze óók eens meemaken wat het is om zonder centen te zitten.. [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

...

...

Hallo![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Mephisto : 24 mei 2005 om 14:13.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2005, 11:53   #24
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys

ik wacht ook nog steeds op die bron... Volgens mij heeft hij daar ergens een roos olifantje die hem dat allemaal influistert...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pieke on 25-05-2005 at 12:53
Reason:

Citaat:

ik wacht ook nog steeds op die bron... Volgens mij heeft hij daar ergens een roos olifantje die hem dat allemaal influistert...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

ik wacht ook nog steeds op dei bron... Volgens mij heeft hij daar ergens een roos olifantje die hem dat allemaal influistert...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pieke : 25 mei 2005 om 11:53.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2005, 12:45   #25
Judge
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paul Schietekat
€ 61.000.000,00 per jaar voor de SENAAT
Lichtelijk demagogisch om ook de cijfers na de komma te vermelden, zo lijkt hget nog meer. Maar u heeft gelijk, de senaat is in zijn huidige vorm en functie overbodig.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be