![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Akkoord, maar ik begrijp niet waarom ze cannabis niet gewoon hebben gelegaliseerd. Nu moeten cannabisgebruikers immers nog steeds naar hun dealer lopen om aan hun spul te geraken, het zou veel beter zijn moesten er officiele plaatsen zijn waar men cannabis aanbiedt. Als men dat zou doen zou men een veel grotere controle hebben over het gebruik en zou men de gerbuikers veel beter van het zwaardere spul kunnen houden. Nu heeft men een situatie gecreerd waarbij men wel mag gebruiken maar het nergens kan kopen. En die plantjes ga je ook niet gewoon in de natuur plukken he!
|
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Helemaal mee eens & AGALEV gaat daar ook mee eens, maar dat vonden de anderen net iets te ver gaan. Maar nu mag men kweken & moet men dus niet per se bij een dealer terecht, sterker nog het kost je vrijwel nix & komt ook niet in contact met andere drugs.
|
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is belachelijk om te schieten op het weinige irrelevante dat in groene geesten beweegt. Alsof reclame op tabak één mallemoer uitmaakt voro het al dan niet stijgen van tabaksverbruik. Het gevolg is wel dat F1 hier weggejaagd is. Citaat:
Daar is het Agalev om te doen. Citaat:
Citaat:
Eigen landbouw eerst naar de kloten.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#28 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“AGAFEV is een paddestoelen partij” op een dag staat een wei vol paddestoelen maar de dag daarop zijn ze verdwenen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs Herman Allaert (onverdachte én wijze groene bron) wist niet of het meergewicht van glas en het grotere volume per vervoerde bruikbare 'vloeistof' wel verantwoordbaar was. Er is ook niet enkel de kwestie van detergent: er is de bijkomende waterverspilling, het opwarmen van het water...... tel uit je groene 'winst'
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom pleit ik ervoor om het groene gedachtengoed niet via politieke weg aan de man te brengen. Je kon zelf constateren dat het dan in de realiteit overspoeld wordt door machtsspelletjes, oneerbare compromissen, mediatisering met al zijn voor en tegen................
![]() |
![]() |
#32 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor wie zie jij dan de verdediging van het groene gedachtengoed weggelegd, Superstaaf? |
||
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze manier staat in schril contrast met wat groen er in de politieke realiteit van bakte, en waardoor ze dan ook buitengekeild werden. In één woord: de kloof tussen het groene gedachtengoed en wat er in de politieke realiteit van gebakken werd. De groene politieke 'oplosingen' waren meestal halfslachtig of totaal nutteloos (parkeerschijf/ reflecterende begot ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Ok, dat Herman u kan overhalen is één ding, dat AGALEV nuteloze regels verzint is iets anders. Trouwens hoe lang heeft het geduurd voordat Herman je heeft doen inzien dat er écht iets kan veranderen zonder comfortverlies. Heb je de moeite getroost om dit bij andere zaken te doen die je hier aanhaalt?
Ik bedoel niet dat bij elk voorstel of oplossing er het fijne van moet weten maar denk je niet dat AGALEV door oa de bashing ( belachelijk mode woord, ma bon) van de VLD & desinformatie (vb drugsbeleid & kwestie Nepal waarbij enkel AGALEV al de klappen opvangt) er een onrealistisch beeld is van de realisaties van AGALEV? Sorry voor deze veel te lange zin. Ik zeg niet dat ze geen fouten hebben gemaakt, maar dat de werkelijkheid toch een stuk genuanceerder is dan "de ecofacistische regelneven" die de laatste tijd aan bod kwam in de media. |
![]() |
![]() |
#35 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze werden me door de strot geramd, alvorens ik er mij kon over informeren, ze evalueren, of via één of andere vorm van inspraak teniet doen. Citaat:
![]() Citaat:
Ik "bash" op elke partij die uit de bocht gaat. Meestal vinden de anderen het leuk, totdat ze zelf in mijn schietlap komen. En ik geef zelfs toe dat ik het venijnigste uithaal naar degenen die het flagrantst blunderen. Wanneer jij je nu als Agalever in je kruis getast voelt, dan weet je wat het betekent.......... Citaat:
Citaat:
Ik zou niet durven tegenspreken. Citaat:
Ik lees ze met volle aandacht.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
Het probleem zou zich vanzelf opgelost hebben. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
Zou het niet logischer zijn om eerst te zorgen voor aanvaardbare alternatieven voor de verwerking van mestoverschotten. Daarna kunnen er wetten komen over de bemestingsnorm. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kwestie van het extra vervoer (ofwel rijdt een kamion met water en een miniem percentage aan recycleerbaar plastic flessen, ofwel rijdt hij tweemaal(heen en weer!) met glas en een veel kleiner percentage water naar de klant...) Het Scheldeslib is inderdaad vervuild met zware metalen. Al jaren baggert men het opgehoopte slib aan de ene zijde eruit en voert het 5�*10km terug stroomopwaarts (of afwaarts, ik weet het niet). Feit is dat datzelfde slib door de stroming gewoon over éénzelfde aantal aantal km. over en weer gaat. Voordien baggerde men het haventje op de LO gewoon uit en gooide men het slib bij de rest in het Schelde water, nu gaat men het OMWOELEN!! zodat het water dat slib tweemaal per dag naar diezelfde SCHELDE brengt. Resultaat: het duurt maanden langer(=kosten belastingbetaler), �*lle vissen in de haven zijn potdood, en alle boten zijn zo smerig als iets. Dankzij het "groene"? gedachtengoed? Als men alternatieven aanbiedt, dat men dan eerst eens de alternatieven goed onderzoekt alvorens ze biebeldebaubel door te voeren, zelfs zonder dat er andere mogelijkheden zijn! En net dat heeft de groenen de nek omgedraaid, buiten hun allochtonengeknuffel natuurlijk. Of zoals die mijnheer van het VEV zei: als ze de kerncentrales sluiten in Belgie, halen we gewoon onze elektricteit van de kerncentrales in Frankrijk! Alle vlamingen zijn ondertussen dapper aan het sorteren, mijn garage is een mini-afgietsel van het gemeentelijk containerpark..... maar het grootste gedeelte van de afval wordt terug bijeengebracht en netjes.... opgebrand! Waarom? omdat de technologie voor het automatisch sorteren nog niet helemaal klaar is, en er onvoldoende capaciteit zou zijn. Waar de groenen wèl een functie in hebben is het aandringen op onderzoek naar alternatieve mogelijkheden. Daar zouden ze effektief een positieve bijdrage kunnen leveren, niet door als medebeleidsvoerders de kar VOOR het paard te spannen. Net zoals het Vlaams Blok vanuit de oppositie toch ook al een aantal - gegronde - maatregelen op de agenda heeft kunnen zetten. Het is niet zo dat de kiezer "altijd gelijk" heeft, ik vind vooral dat de kiezer dikwijls over meer gezond verstand beschikt dan de beleidsvoerders denken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |