![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() die tricolore dingeskes, ik zal ze niet kopen, maar tis eens wat anders dan die stomme vlaamse vlaggen die ze bij de koers altijd laten zien ... zo kan er weer es een andere vlag tussen de wielen van de renners komen... allemaal dikke schele zever, belgische vlag, vlaamse vlag, BULLSHIT en onzin!!!
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hoe kun je zo laatdunkend doen over de symbolen die staan voor de weldaden en zegeningen die België en ons vorstenhuis over ons laten neerdwarrelen? Mijn huis is één grote ode aan ons roemrijke Vaderland in verleden en heden. Ik heb prachtige antieke tricolores aan de muur hangen, waarvan sommige mét franjes! De staatsieportretten van al onze vorstenparen, zijn er netjes en goed zichtbaar tussen gehangen. Ik eet van een servies waarop de lichtdrukmalen onzer royalties prijken. De hele dag weerklinkt door mijn Belgische Barco-stereoketen de Brabançonne of pareltjes van Belgische toondichters als daar zijn: Jules Strens, Francis De Bourguignon, Marcel Poot, Rene Bernier, Gaston Brenta. In mijn garderobe een zwart-geel-rode hoed om de Rode Duivels mee aan temoedigen, met een Belgisch biertje in de hand, lekker languit in mijn relax. Op mijn nachtkastje wacht trouw de Story, Panorama De Post, zodat ik kan smullen van de Belgische en andere prinsen en prinsessen in 4-kleurendruk. Ik poets mijn tanden met pasta, gekocht ten voordele van de Konig Boudewijnstichting. Voor het slapen betrek ik onze monarchie in een speciaal zegenigsritueel dat ikzelf bedacht ter vervanging van het avondgebed der katholieken (ook Staaf heeft een spiritueel bezinnigsmoment ingebouwd in zijn turbulente leven!) Heel mijn denken, doen én laten, mijn bezittingen en mijn leefwereld draait rond onze vorst en zijn lieftallige schoondochters en zelfs af en toe onze goed geconserveerde koningin Paola. Ben ik daarom een mentaal gehandicapte?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 21 mei 2005 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Het erge is dat je niet weet of ie een grap maakt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Laat de Vlaamse kleuren van de Belgische tricolore maar branden... Het enige wat we nodig hebben is ROOD!
GRITARÉ QUE ARDAN LAS BANDERAS POR LA FRATERNIDAD QUE CAIGA EL PATRIOTISMO Y LA HOSTILIDAD RACIAL
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() en in BHV zal er ook niet veel gefeest worden.. de burgemeesters zijn een boycot van zinnens het wordt een reuzeflop ![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 21 mei 2005 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Peeters, De Waele en heel de landverradende kliek in handboeien af! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
DE ONVERWIJLDE VLAAMSE RESOLUTIES ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet trouwens niet of er bij de bevolking ook de animo is om uit de bol te gaan hoor.. ze staan echt wel achter hun burgemeesters. Nuja, je hebt dat recht natuurlij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Oei, verkeerde kleuren. De bubbels zullen weer kwaad worden! Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 21 mei 2005 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee hoor. Alles kits!
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Erg doorzichtige boel als je 't mij vraagt. Laatst gewijzigd door PimFortuyn : 21 mei 2005 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En geef nou toe, dat rood, blauw en wit, dat is intussen zo chemisch verantwoord dat je dat wel in je bek wil proppen, maar die combinatie geel, zwart en rood lijkt me toch niet je reinste marketing-fähige tandpasta hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
IKNMBVHL (ik kom niet meer bij van het lachen). Klachten tegen stembusresultaten..., het maakt meteen duidelijk hoe populair jullie zijn. Prend garde: de bevolking staat met rieken gereed om hun burgemeesters te verdedigen en uw "comités" met pek en veren ingesmeerd buiten de muren te jagen! Kunnen jullie binnenkort ook nog klacht indienen tegen de kiezer die die "landverraders" durft te verkiezen en feestelijk weigert voor de Grandioze Belgicisten te stemmen. Allé vooruit, probeer nog wat van die al even populaire 175-vaantjes aan de man te brengen! Egidius P.S.: Rudy, kan je die "studentikoze" sukkels niet afvoeren? Laatst gewijzigd door Egidius : 21 mei 2005 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |