![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zorroaster : 22 mei 2005 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou men een deal afblazen als men door zijn medecontractant belogen en bedrogen word? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In godsnaam zorro, welke andere conclusie kan je rationeel trekken uit jouw betoog? Je zei zelf 'het gaat erom dat ze het doen'. Veel blabla van CD&V, maar toen ze zélf voor het blok (postjes of crisis omwille van de principes) werden gezet was alles binnen 1 week 'koek en ei' met VLD en SP-A. En zo zal het élke keer gaan vrees ik. De deelname van N-VA aan de regering heeft momenteel het volgende bereikt: Forse vlaamse verklaringen. Géén vlaamse daden. Wat N-VA hierbij te winnen heeft is me een raadsel. Wat N-VA bij deze gang van zaken te verliezen heeft is mij heel erg duidelijk. Je denkt waarschijnlijk dat ik als VB stemmer me hierom verkneukel, maar dat is allesbehalve waar. O/h forum zijn er ook heel wat N-VA'ers die de huidige gang van zaken niet meer pikken. Zijn dat ook allemaal 'verraders waar geen rekening met hoeft gehouden te worden Zorro?'. N-VA is volgens mij goed bezig om wat er nog restte van zijn radikaal vlaamse en rechtse vleugel (die al zwaar uitgedund was) helemaal buiten te jagen. Zie je dat dan echt niet? |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Na vier jaar word je dus nogal immuun voor dat soort apocalyptische uitspraken. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Alsof het hier gaat over extra subsidies voor de VRT ofzoeits. We hebben het hier over het breekpunt van de N-Va. Een onverwijlde splitsing van BHV, waarzonder geen regering mogelijk was. Kennelijk wel hé ![]()
![]() |
#28 |
|
![]() Geen regering met de sossen, maar er toch eentje beginnen...
Geen regering zonder splitsing van BHV, maar er toch eentje beginnen... Geen uitstel toelaten van BHV, maar het toch laten uitstellen... En dit allemaal om uiteindelijk geen splitsing te krijgen. Dat is niet regeren, dat is aanmodderen.
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag in De Morgen geeft Bourgeois openlijk toe dat hij zijn kiezers bewust heeft belogen door te zeggen dat hij niet in een regering zou stappen vooraleer BHV was gesplitst. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het de N-VA dan zo fantastisch voor de wind gaat, dan duiken jullie de volgende verkiezingen toch wel zonder de zwemstok van de CD&V het water in?
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
verklaring die uit zijn context gerukt is, een taktiek die hier door sommigen met veel verve toegepast wordt. Ik heb de webside van deze zogenaamde kwaliteitskrant geconsulteerd en er geen woord teruggevonden van deze verklaring. Ik heb zo mijn bedenkingen bij de berichtgeving van deze uiterst tendentieuze snertkrant en nog meer van diegenen die er zich van bedienen als het in hun kraam tepas komt. |
|
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
...zoals "onverwijld" uit zijn context werd gerukt zeker? ![]() |
||
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het gelogen is, dan moet GB maar een rechtzetting eisen. Zoniet is er geen reden om aan de correctheid te twijfelen. Ik citeer de tekst vanop een nadere topic + mijn gedacht erover: Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik sluit me volledig aan bij u, hoe de achterban van de N-VA dit bedrog nog kan blijven verdedigen is mij een raadsel. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij hebben nooit om die ondemocratische kiesdrempel gevraagd, maar ze toch gekregen. Het staat ons dan vrij ons overleven te betrachten door één kartellijst te vormen zodat we die beperkende kiesdrempel kunnen ontvluchten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door zorroaster : 23 mei 2005 om 15:20. |
|||||
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Superstaaf, moest iedereen elke politicus zo hard beoordelen als jij doet, dan stemde gans België volgende keer blanco... Dit terzijde, is de N-VA mijns inziens nog altijd nuttig, al was het maar (zoals ook zorroaster te kennen geeft) om de CD&V er constant aan te blijven herinneren dat het een officiële confederale partij is, en dus de Vlaamse kaart dient te trekken. Op dat vlak stelt N-VA zich dan ook een pak mondiger en radicaler op dan de andere (zogezegd) Vlaams-nationale partij in kartel-vorm, nl. Spirit. Met betrekking tot hun concurrent doen ze het dan ook beter.
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar voor de rest is hij de perfecte democraat, hoor. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: