![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Goed idee? | |||
Ja, als democraat schaar ik mij hierachter |
![]() ![]() ![]() |
7 | 53,85% |
Nee, de democratie is immers ondergeschikt aan de theorieën van volk en bodem |
![]() ![]() ![]() |
6 | 46,15% |
Geen mening-weet niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uiteraard ben ik het volledig eens met uw voorstel. De Nationale Unie pleit, in sé, eveneens voor het voorstel dat U hierboven formuleert. Ik had het zelf niet beter kunnen formuleren als U! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() 1. Schaf staten af en laat mensen in hun wijken, dorpen kiezen voor hunne gebuur
die ze zelf willen 2. Als er iemand inze buurt komt wonen die wij niet kunnen verstaan is dat zijn probleem er zal wel ergens een plaats en mensen zijn waar hij wel verstaan wordt zeker ? 3. Als er morgen een meerderheid in onze wijk /dorp mandarijns zou spreken is dat hun goed recht
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een andere vraag zou kunnen zijn: bent u het eens met transfers van mannen naar vrouwen of van stad naar platteland? In Frankrijk verbiedt de overheid transfers tussen departementen kenbaar te maken en in Duitsland betogen ze in de ex-DDR zelfs voor méér geld. |
|
![]() |
![]() |