![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Houdt een rookverbod in de HoReCa in dat er in de bordelen niet meer mag gepijpt worden?
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Thuis mag je zoveel pijpen als je wilt....[edit]<div class="smallfont"><em><b>Edit:</b><br /><table cellpadding="6" cellspacing="0" border="0" width="100%"><tr><td class="alt2" style="border:1px inset">After edit by Andromeda1968 on 23-05-2005 at 12:22: Reden: </em></div><hr size="1"> Citaat:
![]() ![]() ![]() Thuis mag je zoveel pijpen als je wilt....</td></tr></table><br /><br /><table cellpadding="6" cellspacing="0" border="0" width="100%"><tr><td class="alt2" style="border:1px inset"><div class="smallfont"><em>Before any edits, post was:</em></div><hr size="1"> Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Andro : 23 mei 2005 om 11:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Pas maar op. Straks gaan ze nog ongezond voedsel en drank verbieden. Dan mag je enkel nog op restaurant een glas water met een salade eten. En natuurlijk op een ergonomische stoel.
Al die wetten dienen gewoon om het gewone volk te pesten. Een andere reden zie ik niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Voor zover ik weet is het nog altijd een minderheid die rookt.
In principe zou ik zeggen dat elke cafébaas zelf mag beslissen, maar ik zou er zeker niet rouwig om zijn. Het stinkt en het staat belachelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Ik wil niet door een bende onnozele politici laten bepalen wat ik mag eten of drinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
[size=1]Le fanatisme est l'apanage des ignorants.[/size] Ik ben een tolerante liberaal, maar eigenlijk is dat een pleonasme. "How can our religion be a cause of danger? Islam teaches kindness and love for humanity. Islam is moderation, not extremists. Extremists are not real Muslims. They just give us a bad name." - A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daar zit het hem, als het van mij afhangt mag iedereen roken, alleen niet in m'n buurt. Iedereen mag zich platspuiten, -paffen, -zuipen, -eten, -neuken, maar ik voel me niet verplicht om dan nog langer bijdrages te leveren aan staat ed om hulpgroepen ed in te richten voor die idioten. Voor mijn part creperen ze maar in de goot, ik zou nog neit omkijken, maar ja, dan zijn het de mannen van de vuilkar die de vieze boel mogen opkuisen. Je kunt hen honderd keer zeggen dat ze wat gezonder moeten gaan leven, ze doen het toch niet, ook al beseffen ze het. Help hen niet meer en het probleem lost zich vanzelf op.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door genehunter : 24 mei 2005 om 17:06. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu vind ik wel dat je voor de rest gelijk hebt. De staat heeft zich niet te bemoeien met wat cafébazen al dan niet met hun café aanvangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||||||||||
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 mei 2005 om 11:48. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de mens met zijn strontpollen aan ons voedsel zat was de gemiddelde levensduur 100 jaar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||||
|
![]() Citaat:
Hoe oud is Chief seattle geworden ? ( in de states moeten we minder ver teruggaan ) Er zijn onder die indianen in alle geval mannen die stokoud zijn geworden Zwarte Eland is daar nog een goed voorbeeld van. Ge zijt wat ge eet ( letterlijk want uit wat ge eet worden uw cellen opgebouwd )en eet ge rommel dan zijt ge dus rommel in feite. Welvaartsziekten zijn vanzelfsprekend met al dat chemisch voedsel Het zou een wonder zijn indien mensen daar niet ziek van zouden worden. Als ge ziet dat we nu ondanks dat alles al gemiddeld tegen de 80 worden dan ben ik er persoonlijk zeker van dat we minstens 200 jaar moeten kunnen worden als we alleen maar.... 1. gezond eten 2. de slavenarbeid en de schatplicht afschaffen door de invoering van een onvoorwaardelijk basisinkomen. Want slavenarbeid en de stress die daarmee samenhangt zijn enorm levensverkortend.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 mei 2005 om 15:00. |
|||||
![]() |
![]() |