![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn Flamiganten fascisten? | |||
Nee. |
![]() ![]() ![]() |
31 | 91,18% |
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
Ik weet het niet. Ik ben buitenlander of ik weet hier niet genoeg over om een valide uitspraak te doen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,88% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Hmmm, zijn er eigenlijk al niet genoeg van die topics geweest? Als ik me niet vergis is dit de derde in een maand over dit onderwerp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Een mens kan hier geen "ja" of "nee" op antwoorden. Er bestaan fascistische flaminganten, net zoals er fascistische belgicisten bestaan. Het eigenaardige aan fascisme is dat het zich op eender welke staatkundige visie kan enten (als die staat maar centraal en autoritair geleid wordt).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volledig mee akkoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() [size=5]JA![/size] Tuurlijk zijn dat fascisten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik ben het niet vaak eens met Zorroaster maar hier heeft hij wel een punt.
![]() |
#29 |
Schepen
|
![]() Flaminganten zijn niet perse fascisten maar der zijn wel die wel fascisten zijn : Bijv den Voorpost gedoe : Da's wel een flamingantisch fascistisch groep. Ik heb geen problemen in het algemeen met flaminganten als ze open-minded zijn.
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() LOL Guderian
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Eerst moeten de begrippen: flaminganten, regionalisten, fascisten, Vlaams-nationalisten, autonomisten enz. gedefinieerd worden. "Flaminganten", in de zin van mensen die opkomen voor hun taal en cultuur zijn geen fascisten(=autoritair antidemocratisch regime, racisme, hypernationalisme).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 25 mei 2005 om 12:36. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je had de vragen kunnen opstellen als; A) Zijn ALLE Vlaamsgezinden fascisten? 1a) ja, ik ben Flamingant 1b) ja, ik ben belgiscist 2a) nee, ik ben Flamingant 2b) nee, ik ben Belgicist 3) onthouding. B) zijn SOMMIGE Vlaamsgezinden fascisten? 1a) ja, ik ben Flamingant 1b) ja, ik ben belgiscist 2a) nee, ik ben Flamingant 2b) nee, ik ben Belgicist 3) onthouding. Dat zou al een veel gevarierder en dus representatievere uistlag kunnen geven. En dan had ik ook kunnen stemmen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 Laatst gewijzigd door A : 26 mei 2005 om 13:33. |
|||||
![]() |
![]() |