Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 mei 2005, 08:54   #21
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
Dat doet me eraan denken: op het College kregen wij touwklimmen (in de turnzaal die Lanoye in Kartonnen Dozen beschrijft). Nu had ik de techniek helemaal onder de knie, maar ik heb ook last van hoogtevrees. Ik zie mezelf daar nog halverwege dat touw hangen, met het klamme zweet in de handen (en overal trouwens), terwijl de turnleraar onderaan stond te schreeuwen "Allez komaan, tot boven!"...
Hehe, komt me héél bekend voor! En daarna het te snel naar beneden glijden (wat eigenlijk niet mocht) met als resultaat: handen verbrand...
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2005, 08:57   #22
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
Slavendrijver
45° boven of onder nul?
Nee, 45° Fahrenheit natuurlijk.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2005, 08:57   #23
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek

Of ge doet zoals ik en ging een binnenweg zoeken, op een woensdag namiddag daar de netelen afdoen en prikkeldraad tegen de grond spannen. We kamen als eerstes aan. Twas ook nog maar 1,3 km meer ipv 2 Ze vonden het wel verdacht en uiteindelijk was ik nog gebuisd maar ja, twas plezant
Wel, zoiets moet je dus NIET doen in het stadspark van Antwerpen! De kans is namelijk zeer groot dat je daar een of andere exhibitionist tegenkomt! 8)
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2005, 08:59   #24
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Nee, 45° Fahrenheit natuurlijk.
Ach, wij moesten lopen bij 45° Kelvin... Doet de jeugd van tegenwoordig dat nog? Ik dacht het niet!
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2005, 09:03   #25
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Is dat nu zoveel?

Ik was vroeger de grootste anti-geheelonthouder van de klas: ik rookte als een Turk, en dronk geregeld een pintje. En toch was ik op lange-afstandslopen (6 km) altijd bij de eerste vier van de dertig.

In Zuid-Frankrijk fiets ik 100 km in bergachtig landschap bij temperaturen van + 35°C.

Ik heb ook eens op minder dan een uur van Nice naar Beaulieu-sur-Mer (Frankrijk) gelopen (9 km) in volle zon en op gesmolten asfalt.

Je moet gewoon niet toegeven aan je vermoeidheid, en dan lukt het je best!
gij zijt gewoon een beest jong, zoveel is duidelijk. Ofwel zat ge in een zéééér trieste klas, dat kan ook..
Oud 27 mei 2005, 10:03   #26
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC
gij zijt gewoon een beest jong, zoveel is duidelijk. Ofwel zat ge in een zéééér trieste klas, dat kan ook..
We hadden coureurs en voetballers in de klas, maar die waren meer geblesseerd dan wat anders. Afin, meestal was dat een uitvlucht voor de slechte prestaties tijdens de turnles...
Oud 27 mei 2005, 10:40   #27
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Toen ik school liep aan het Atheneum van Mortsel (dat is alweer eventjes geleden), kregen we voor een van de lessen lichamelijke opvoeding ooit de opdracht om van de eerste verdieping van de sporthal naar beneden te springen op een valmat. De leerkracht trachtte dat pedagogisch te verantwoorden door er ons op te wijzen dat we ingeval van brand ook zouden moeten springen. Ik was het niet met hem eens en zei dat ik ingeval van brand bereid zou zijn om een breuk te riskeren, maar in het kader van een gewone turnles niet. Bovendien lijd ik aan hoogtevrees; ik word al draaierig op een barkruk. Ik weigerde dus, samen met nog één andere klasgenoot. Al de anderen sprongen één voor één als een stelletje halve gare lemmingen naar beneden...
MIETJEEEEEUUUH.

Oh, woops
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2005, 11:47   #28
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
We moeten morgen middag 3.5 kilometer bij tempraturen van 33° in de blakke zon en zonder enige schaduw lopen voor Lichamelijke Opvoeding.
Is dit nog verantwoord, en moet je eigenlijk bij zo'n hoge tempraturen nog naar school komen?
Weigeren! Stomme LO-snullen, ik had daar ook altijd last mee
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2005, 14:13   #29
Johan217
Minister

Johan217's schermafbeelding

Standaard

Wordt LO nog steeds gegeven door gefrustreerde reserve-officieren? Wij hadden er ook zo'n paar
Johan217 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2005, 19:01   #30
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

We hebben toch niet moeten lopen. We zijn ineens naar den directeur gestapt en die heeft de geplande test verboden. Resultaat: leraar pissed, lerares van de meisjes pissed.

Tis overigens niet den eerste keer dattem ons zwaar liet puffen.

We hadden met onze klas een verkeersquiz gewonnen en als resultaat mochten we fritten gaan eten. Iedereen een groot pak naar binnen. De les daarna zwemmen. Wij komen daar; 'Ja meneer, wat gaan we doen, toch niets te zwaar want we zitten allemaal vol.'
Hij: 'Neeje, 600 meter schoolslag voor punten.'

Ander:

De Chrysostomosshow van de 6e jaars was nogal ferm uitgelopen. We moesten in 7 haasten eten. De les Lo was 5 minuten daarna. We gingen de bieptest doen. Bijna iedereen geflest omdat onze voeten pijn deden van het lange rechtstaan en velen steken kregen van het late eten.

En dan vergeet ik de partijdigheid bij het arbitreren van de voetbalmatchen nog.

Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2005, 19:01   #31
Revolutie
Parlementslid

Revolutie's schermafbeelding

Standaard

kheb 120 meter moete spurte en dan verspringen

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be