![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Zou Jean-Marie De Decker beter overstappen naar het Vlaams Belang ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
18 | 47,37% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
20 | 52,63% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Velen hebben een verkeerd beeld van Verstrepen. Het lijkt me aangewezen eens met hem te praten, hoor. Men zou nog eens kunnen verschieten.
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() verstrepen is een randdebiel
#23 |
Gouverneur
|
![]() ... ik bedoel daarmee dat hij echt ne slechte radio-presentator is
#24 |
Banneling
|
![]() Maar ook een echte randdebiel!
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoorde in Zwart of Wit een jonge knaap die tegen homo's was en ronduit niet kon argumenteren waarom. Een 14 jarig meisje zei dat ze joints rookte en Verstrepen bleef neutraal (VB is tegen remember) zo zie je maar dat het niet een propagandazender is. Dat word sterk aangetoond door het feit dat ook mensen aan bod komen die tegen bepaalde standpunten zijn of tegen het Vlaams Belang zijn. In een democratie moeten nu eenmaal alle meningen aan bod kunnen komen, dit heet vrije meningsuiting. hier mag het Vlaams Belang aan bod komen, in tegenstelling tot de rode censuur zender VRT. Bezie het zo: ik ben 1 van die miljoen kiezers maar nergens op televisie kan ik iets vernemen van mijn partij. Ik zie nergens mijn partij aan bod komen. Heel soms eens Dewinter in Polspoel of Desmet maar buiten de website is er niet veel audio of video materiaal te bespeuren. Wat er wel is voor de VLD, SP.A, CD&V, N-VA. nochtans kleinere partijen... Ik zie dus ook niet in wat er mis is met een radiozender om hun kiezers te informeren. Een beetje zoals Racing Genk een eigen radio heeft voor hun supporters. Ik vind dat gewoon knap gedaan. Denk je dat je keuze hebt tussen duizenden presentators die bovendien Vlaams Belanger zijn ? Neen hoor. Verstrepen heeft al decenia's lang ervaring in die branche, had naamgekendheid, werd gefnuikt door hogerop en voelde zich sterk aangetast in zijn vrije meningsuiting. Ik denk dat veel jongeren er ook naar luisteren, vooral omdat zij die blogtoestanden en internet beter kennen dan ouderen. Dat éénrichtingsverkeer van de media en de pers moet eens stoppen, geef rechts ook een mening en pas de echte democratie toe. In het verkeer gelden er toch ook regels ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#28 |
|
![]() Wat jmdd vooral niet mag doen, is een eigen Vlaams liberale scheurlijst oprichten of bestaande steunen. Oh nee, dat zou ni goed zijn voor 't Belang.
![]()
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()