![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit een posting gezien van jouw die ook maar 1 mening bevat.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
tussendoor: ik heb sinds vorige week een vast contract!! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar nu bent u ook gebonden aan die 4 weken die u eerder aanhaalde,terwijl u op interimbasis veel meer vrijheid hebt.Als u per week werkt(weekcontract)kan u alle tijden stoppen en hebt u recht op stempelgeld.
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Burgemeester
|
![]() Natuurlijk is het niet correct van die werkgever om zijn werknemers zomaar op te sluiten, dat is inderdaad vrijheidsberoving.
Maar aan de andere kant is het ook niet normaal dat een kleine kern hardleerse werknemers elke dag opnieuw proberen vroeger nr huis te gaan, want daar gaat het nog altijd over: een kleine kern. Sommige mensen maken hier natuurlijk meteen weer een groot drama van en zien er meteen weer een onderdrukking door het patronaat in. Is het niet mogelijk dat we gewoon te maken hebben met een kleine groep luie werknemers?? Oh nee, dat bestaat natuurlijk niet zeker ![]() Noem mij 1 land of bedrijf waar het normaal is dat men minder uren presteert dan waarvoor men aangenomen is. En indien deze werknemers idd gebonden zijn aan allerlei afbetalingen en dergelijke meer, dan is het wel heel onverantwoordelijk om zomaar hun baan op de helling te zetten. Ik denk dat het eerder de grote groep mensen -die elke dag hun uren kloppen zoals het moet- is die gebonden is aan allerlei leningen, verplichtingen... Jongens jongens waar gaat dat toch naartoe, in Wallonië slaan stakende buschauffeurs nu zelf al werkwillige chauffeurs in elkaar, zo ver is het gekomen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Fredo : 28 mei 2005 om 23:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 mei 2005 om 23:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Is het niet mogelijk dat we gewoon te maken hebben met een kleine groep luie werk[size=4]gevers[/size] ?? Oh nee, dat bestaat natuurlijk niet zeker ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Beweer ik ergens van niet? Ik heb het er moeilijk mee dat sommigen het hier blijkbaar normaal vinden dat mensen elke dag vroeger nr huis gaan, terwijl het grootste deel van de werknemers gewoon zijn uren klopt. Maarja, dat zijn allemaal 'lekker linkse' rakkers die later 'uit protest tegen de duivelse werkgevers' ook elke dag vroeger nr huis gaan waarschijnlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 mei 2005 om 23:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De werkgevers hebben op het moment hun buik meer dan vol van dat syndicale gedoe,niet vergeten!
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een werkgever is per definitie niet lui, tis zijn geld waar het om gaat...als ie lui was verloor ie alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |