![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Is een Europese tegenhanger van Al Quaeda wenselijk? | |||
Een buitenlegale Europese verzetsorganisatie is nodig voor het overleven van Europa |
![]() ![]() ![]() |
5 | 23,81% |
Europa mag overgeleverd worden aan de moslims |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
Europa kan zichzelf blijven door zich met democratische middelen te verdedigen |
![]() ![]() ![]() |
15 | 71,43% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat: Albert Einstein: Heroïek op bevel, zinloze gewelddaden en misselijkmakende vaderlandsliefde; hoe verschrikkelijk haat ik dit, hoe laag en afkeurenswaardig is oorlog; ik zou me liever aan stukken laten scheuren, dan mee te doen aan zo iets afschuwelijks." [edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 31 mei 2005 om 20:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik ben banger van Europeanen als jij. Je bestrijd terrorisme niet met terreur. Je zorgt ervoor dat terrorisme niet noodzakelijk is. 'Terrorism is what the big army calls the little army' Je kunt je misschien beter afvragen waarom zij ons zo haten, waarom willen gasten van pakweg 18 jaar zichzelf vermoorden voor Allah? In de middeleeuwen was er hier ook zoiets, dat heette de kruistochten. Toen was de situatie omgekeerd. Wij waren de derde wereld, zij waren gecultiveerd. Eens dat we op ongeveer hetzelfde niveau kwamen waren er geen kruistochten meer, want niemand wilde zich nog laten afslachten in naam van God. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() (wrekerke wa zalk blij zijn alsk van uwe zever af ben)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Tot ik me realiseerde dat zo'n model ongelooflijk onrechtvaardig zou zijn: het zou namelijk een status-quo moeten inhouden. Het zou bepaalde volkeren namelijk verdoemen om voor eeuwig en altijd een klein volk te blijven, terwijl anderen een groot volk met dito land zijn. Leven in een model dat als doel heeft om conflicten steeds te vermijden.. Is dit leefbaar? Is dit menselijk? Is dit natuurlijk? Als er ooit zo'n vredevol tijdperk zou komen, dan zal het zonder de mens zijn. Een wereld zonder mensen. Dat is een waarlijk mooie vrede. Wie hier naar streeft, streeft naar zelfmoord. Ik, ik streef naar leven. Leven op de spits. Misschien komt het allemaal wat lyrisch over, maar misschien begrijp je mij nu wat beter. Althans, dat hoop ik toch. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tot op het moment dat we in Nederland weer openlijk Nederlander en in Vlaanderen weer zonder angst Vlaming en in Europa weer onbevreesd Europeaan mogen zijn zet ik met steeds meer anderen de strijd voort. Samen met alle andere Europese Vrijheidsstrijders zullen we vechten tot we weer kunnen zijn wie we zijn.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 31 mei 2005 om 22:22. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.kuranikerim.com/dutch/2.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, de koran GEBIEDT het moorden dat gristenen lang geleden tegen Jezus' visie in bedreven.
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hier zijn we terug! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | ||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 9 juni 2005 om 10:59. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Mooi tekstje. Geeft duidelijk aan dat angst de mensen de gekste dingen laat doen.
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Iets dergelijks (reciprocaal) ontberen wij in Europa.
![]() |
![]() |
#36 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 9 juni 2005 om 21:19. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |