Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Is een Europese tegenhanger van Al Quaeda wenselijk?
Een buitenlegale Europese verzetsorganisatie is nodig voor het overleven van Europa 5 23,81%
Europa mag overgeleverd worden aan de moslims 1 4,76%
Europa kan zichzelf blijven door zich met democratische middelen te verdedigen 15 71,43%
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2005, 20:32   #21
Slasty
Burgemeester

Slasty's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoshimaru
Dat zou het alsmaar erger maken, als bijvoorbeeld het ETA de "bevoegheid" krijgt om een vliegtuig te laten crashen op die bedevaartplaats in Mekka. Dat is gewoon oorlog verklaren aan alle Islamitische landen.
Als je ze dan toch niet meer wilt hebben, doe dan zoals Denemarken een immigratiestop.
Maar ja, bij ons zal dat wel weer niet het geval zijn daar sommige Belgische partijen die immigranten niet graag zien vertrekken, gezien dat allemaal potentiële kiezers zijn hé.
In België is er al een immigratiestop sinds geloof ik 1971 (of '73) . Zoals zovelen maakt u ook (met opzet) het verschil niet tss een miogrant en een politiek vluchteling.
Slasty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 20:35   #22
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan
Laffe aanslagen zijn het werk van laffe en machtloze mensen. En deze adjectieven wil ik de Europeaan niet toebedelen.

Heroïsche oorlogen en veldslagen.. Europese strijdmachten die Provincia Africa heroveren, en in volle Sahara een Muur van Hadrianus bouwen die de kusten van West-Marokko met de Rode Zee verbindt. D�*t is het werk van onlaffe en machtige mensen, zoals Europeanen ooit waren en terug zullen zijn.

Carthago heropbouwen en Casablanca haar naam waardig maken..

D�*�*r moet je bloed van gaan stromen en je hart van gaan bonzen.
Het is dat ik de andere kant van dit verhaal ook ken, wat me extra alert maakt op nationalisme en de gevolgen daarvan.

Citaat: Albert Einstein:
Heroïek op bevel, zinloze gewelddaden en misselijkmakende vaderlandsliefde;
hoe verschrikkelijk haat ik dit, hoe laag en afkeurenswaardig is oorlog;
ik zou me liever aan stukken laten scheuren, dan mee te doen aan zo iets afschuwelijks."
[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by sinan123 on 31-05-2005 at 21:39
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Laffe aanslagen zijn het werk van laffe en machtloze mensen. En deze adjectieven wil ik de Europeaan niet toebedelen.

Heroïsche oorlogen en veldslagen.. Europese strijdmachten die Provincia Africa heroveren, en in volle Sahara een Muur van Hadrianus bouwen die de kusten van West-Marokko met de Rode Zee verbindt. D�*t is het werk van onlaffe en machtige mensen, zoals Europeanen ooit waren en terug zullen zijn.

Het is dat ik de andere kant van dit verhaal ook ken, wat me extra alert maakt op nationalisme en de gevolgen daarvan.

ik zou me liever aan stukken laten scheuren, dan mee te doen aan zo iets afschuwelijks."
[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Citaat van Albert Einstein:
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door sinan123 : 31 mei 2005 om 20:39.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 20:39   #23
Slasty
Burgemeester

Slasty's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Er moeten niet perse laffe aanslagen komen. Een dreiging kan ook al serieus effect sorteren. Denk aan de atoomdreiging van de "koude oorlog".

Waarom moeten we hier tolereren dat zoals vorig jaar met Pasen de paus in Rome en de bezoekers van Rome op dat moment door een reuze-politiemacht moesten beschermd worden tegen de dreiging van de moslims? Waarom moeten WIJ bang zijn en niet ZIJ?

Tijd om de rollen om te draaien.

Ik ben banger van Europeanen als jij. Je bestrijd terrorisme niet met terreur. Je zorgt ervoor dat terrorisme niet noodzakelijk is. 'Terrorism is what the big army calls the little army' Je kunt je misschien beter afvragen waarom zij ons zo haten, waarom willen gasten van pakweg 18 jaar zichzelf vermoorden voor Allah?
In de middeleeuwen was er hier ook zoiets, dat heette de kruistochten. Toen was de situatie omgekeerd. Wij waren de derde wereld, zij waren gecultiveerd. Eens dat we op ongeveer hetzelfde niveau kwamen waren er geen kruistochten meer, want niemand wilde zich nog laten afslachten in naam van God.
Slasty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 21:13   #24
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

(wrekerke wa zalk blij zijn alsk van uwe zever af ben)
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 21:53   #25
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Sinan, ooit geloofde ik ook in een toekomst van wereldwijde vrede. Zo'n soort Watermantijdperk dat 1000 jaren duurt, je weet wel. Een tijdperk waarin de enigste "agressieve" confrontaties tussen volkeren bestaan uit sportwedstrijden waarbij de supporters hun "krijgers" de overwinnning toeschreeuwen. En de enigste oorlog, de competitieve economische oorlog is..

Tot ik me realiseerde dat zo'n model ongelooflijk onrechtvaardig zou zijn: het zou namelijk een status-quo moeten inhouden. Het zou bepaalde volkeren namelijk verdoemen om voor eeuwig en altijd een klein volk te blijven, terwijl anderen een groot volk met dito land zijn.

Leven in een model dat als doel heeft om conflicten steeds te vermijden.. Is dit leefbaar? Is dit menselijk? Is dit natuurlijk?

Als er ooit zo'n vredevol tijdperk zou komen, dan zal het zonder de mens zijn. Een wereld zonder mensen. Dat is een waarlijk mooie vrede.

Wie hier naar streeft, streeft naar zelfmoord. Ik, ik streef naar leven. Leven op de spits. Misschien komt het allemaal wat lyrisch over, maar misschien begrijp je mij nu wat beter. Althans, dat hoop ik toch.
Levertraan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 22:19   #26
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Ik zal maar stoppen met zeveren als mensen als Ayaan in ons Europa niet meer gedoemd zijn om in spelonken te overleven. Tot zolang wreek ik de moord van Pim en Theo en de anderen die voor hen kwamen en na hen zullen komen.

Tot op het moment dat we in Nederland weer openlijk Nederlander en in Vlaanderen weer zonder angst Vlaming en in Europa weer onbevreesd Europeaan mogen zijn zet ik met steeds meer anderen de strijd voort.

Samen met alle andere Europese Vrijheidsstrijders zullen we vechten tot we weer kunnen zijn wie we zijn.[edit]
[size=1]After edit by Wreker on 31-05-2005 at 23:22
Reason:

Citaat:
Ik zal maar stoppen met zeveren als mensen als Ayaan in ons Europa niet meer gedoemd zijn om in spelonken te overleven. Tot zolang wreek ik de moord van Pim en Theo en de anderen die voor hen kwamen en na hen zullen komen.

Tot op het moment dat we in Nederland weer openlijk Nederlander en in Vlaanderen weer zonder angst Vlaming en in Europa weer onbevreesd Europeaan mogen zijn zet ik met steeds meer anderen de strijd voort.

Samen met alle andere Europese Vrijheidsstrijders zullen we vechten tot we weer kunnen zijn wie we zijn.[/size]

Citaat:

Tot op het moment dat we in Nederland weer Nederlander en in Vlaanderen weer Vlaming en in Europa weer onbevreesd Europeaan mogen zijn zet ik met steeds meer anderen de strijd voort.

Samen met alle andere Europese Vrijheidsstrijders zullen we vechten tot we weer kunnen zijn wie we zijn.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Wreker : 31 mei 2005 om 22:22.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 22:41   #27
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123

216. [size=3]Vechten is u geboden[/size] ofschoon gij er afkerig van zijt; maar het kan zijn, dat gij tegenzin hebt in iets [size=3]terwijl het goed voor u is[/size] en het kan zijn, dat u iets behaagt terwijl het slecht voor u is. [size=3]Allah weet het en gij weet het niet[/size].

http://www.kuranikerim.com/dutch/2.html

Oud 1 juni 2005, 02:06   #28
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ja, de koran GEBIEDT het moorden dat gristenen lang geleden tegen Jezus' visie in bedreven.
Oud 8 juni 2005, 20:41   #29
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Bon giorno Principessa!

Hier zijn we terug!

Oud 9 juni 2005, 10:10   #30
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Bon giorno Principessa!

Hier zijn we terug!

Jij ook een goeje morgend schoonheid.
Oud 9 juni 2005, 10:39   #31
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Zolang mensen als Ayaan ondergedoken moeten leven in Europa zolang zullen we hier meer en meer gesofistikeerd worden. Totdat we de moslims in hun gesofistikeerd gemanipuleer overtreffen.

De moslims willen ons dood en of levend begraven. We zullen ons verzetten.
Vanwaar haalt u eigenlijk deze onzin ??
Oud 9 juni 2005, 10:58   #32
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Die "onzin" staat "gewoon" in de koran, op veel plaatsen; zo uit het hoofd, in ieder geval hoofdstuk 9.[edit]
[size=1]After edit by willem1940NLD on 09-06-2005 at 11:59
Reason:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Die "onzin" staat "gewoon" in de koran, op veel plaatsen; zo uit het hoofd, in ieder geval hoofdstuk 9.[/size]

Die "onzin" staat "gewoon" in de koran, op veel plaatsen; zo uit het hoofd, in ieder geval hoofdstuk 9.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 9 juni 2005 om 10:59.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2005, 11:26   #33
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD
Die "onzin" staat "gewoon" in de koran, op veel plaatsen; zo uit het hoofd, in ieder geval hoofdstuk 9.
Hoezo ? Een waarom hebben wij dan verstand ? om ze niet te gebruiken ??
Oud 9 juni 2005, 12:56   #34
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is een democratische oplossing van het multiculdrama nog mogelijk? Of kan bij de huidige stand van zaken enkel nog via buiten-legale wegen een oplossing gevonden worden waarbij Europa zijn identiteit kan behouden?

Heeft Europa - zo het als Europa wil overleven - geen nood aan een organisatie die ervoor zorgt dat de moslims in Europa even bevreesd worden voor de hen omringende autochtone Europeanen, als de autochtone Europeanen momenteel bevreesd zijn voor de hen omringende moslims?

Wordt het geen tijd dat moslims in Europa uit angst voor hun leven moeten onderduiken?

Moet er met andere woorden al dan niet een tegenhanger van Al Quaeda komen in Europa, die maakt dat zelfs in de moslimlanden rond de Middellandse Zee men elk momenten een grote anti-islamitische aanslag kan verwachten?

Wordt het niet stilaan tijd dat in Mekka tijdens de Hadj de bedevaarders enkel nog tot aan de Kaaba geraken, beschermd tegen anti-moslimdreiging door een immense politiemacht?

Wordt het niet stilaan tijd dat we in Europa en omstreken de angst van kamp doen veranderen?

Mooi tekstje. Geeft duidelijk aan dat angst de mensen de gekste dingen laat doen.
Oud 9 juni 2005, 14:42   #35
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Wreker: ... Wordt het niet stilaan tijd dat in Mekka tijdens de Hadj de bedevaarders enkel nog tot aan de Kaaba geraken, beschermd tegen anti-moslimdreiging door een immense politiemacht? ...
Zoiets is/was toch allang? Voor niet-moslims is Mekka immers de verboden stad?

Iets dergelijks (reciprocaal) ontberen wij in Europa.
Oud 9 juni 2005, 21:17   #36
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Mooi tekstje. Geeft duidelijk aan dat angst de mensen de gekste dingen laat doen.
Terreur dient daar nu eenmaal voor. Bush bevecht die terreur met zijn "War against terror". Hier in Europa is dat lastiger omdat de "vijand" zich onder ons bevindt. Dus noodzaakt dat tot andere strategie en andere tactieken.[edit]
[size=1]After edit by Wreker on 09-06-2005 at 22:19
Reason:

Citaat:
Terreur dient daar nu eenmaal voor. Bush bevecht die terreur met zijn "War against terror". Hier in Europa is dat lastiger omdat de "vijand" zich onder ons bevindt. Dus noodzaakt dat tot andere strategie en andere tactieken.[/size]

Citaat:
Terreur dient daar nu eenmaal voor.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Wreker : 9 juni 2005 om 21:19.
Oud 11 juni 2005, 17:57   #37
Franz Ritter Von Epp
Banneling

Franz Ritter Von Epp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is een democratische oplossing van het multiculdrama nog mogelijk? Of kan bij de huidige stand van zaken enkel nog via buiten-legale wegen een oplossing gevonden worden waarbij Europa zijn identiteit kan behouden?

Heeft Europa - zo het als Europa wil overleven - geen nood aan een organisatie die ervoor zorgt dat de moslims in Europa even bevreesd worden voor de hen omringende autochtone Europeanen, als de autochtone Europeanen momenteel bevreesd zijn voor de hen omringende moslims?

Wordt het geen tijd dat moslims in Europa uit angst voor hun leven moeten onderduiken?

Moet er met andere woorden al dan niet een tegenhanger van Al Quaeda komen in Europa, die maakt dat zelfs in de moslimlanden rond de Middellandse Zee men elk momenten een grote anti-islamitische aanslag kan verwachten?

Wordt het niet stilaan tijd dat in Mekka tijdens de Hadj de bedevaarders enkel nog tot aan de Kaaba geraken, beschermd tegen anti-moslimdreiging door een immense politiemacht?

Wordt het niet stilaan tijd dat we in Europa en omstreken de angst van kamp doen veranderen?
In bepaalde delen van Oost-Duitsland zijn het de gastarbeiders die schrik hebben om zich buitenhuis te begeven. De macht van de Freie Kameradschaften in deze wijken is aanzienlijk. Typ eens in op google: "Nationale befreidungszones" en u weet méteen wat ik bedoel.
Franz Ritter Von Epp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2005, 20:01   #38
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Geef toe, veel bange bruine mannen zijn er toch niet in Europa hé?
hoe schandalig toch.
Oud 11 juni 2005, 20:04   #39
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Wrekerke wil zich voor ons opblazen, ontroerend toch?
Oud 11 juni 2005, 20:11   #40
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
hoe schandalig toch.
Hoezo?

Over bange blanke mannen liedjes maken mag wel en is OK. Racist!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be