![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat Henin wint want ze is de beste. Ik hoop dat Clijsters ook terugkomt want ze is van bij ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om op de vraag te antwoorden :voor de vrouwen Henin; voor de mannen twijfel ik tussen Federer en Nadal. Op papier is Federer winnaar maar Nadal zou de verrassing scheppen en Roland Garros winnen. Enfin, we zullen zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burgemeester
|
![]() Na de wedstrijd van Pierce gezien te hebben blijf ik bij Henin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Tuuurlijk, belastingen zijn er om later zelf van te profiteren....hoe rijker hoe egoïstischer blijkbaar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
de vele eurokes er binnen de kortste keer erdoor te jagen. En sind wanneer moet men iemand bekritiseren omdat die buiten België gaat wonen. dat dit nu per ongeluk Monaco is , tja daar geraak je enkel binnen als je genoeg poen hebt. En wie zegt dat ze inhalig zijn? het kan toch dat ze met het extra dat ze daarmee winnen nog meer aan goede doelen schenken...ik bedoel maar..je weet niet wat de persoon in kwestie met zijn/haar geld gaat doen. Behalve mischien : bekijk de topic over het verbranden van geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Federer - Nadal
Federer is zonder twijfel superieur aan Nadal (en aan iedereen eigenlijk), maar op gravel kan het nog een hele klus worden. Ik gok op Nadal. De wedstrijd wordt in de 53ste minuut onderbroken door een felle regenbui, maar kan 20 minuten later alweer verder worden gezet. Davydenko - Puerta Wordt ongetwijfeld de saaiste partij van het toernooi. Russische robot meets Argentijns dopinggeval. Puerta wint in vijf sets na een dubieuze call van de lijnrechter. Finale: Nadal - Puerta Nadal geeft op in de derde set met een buikspierblessure. Puerta wordt drie maanden later nog maar eens op doping betrapt. Nadal krijgt postuum de titel. Kortom, Nadal wint Roland Garros. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
K'zet dan ten minste 1000 euro in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Heeft Nadal Federer zijn winning streak niet gebroken een tijdje terug?
Ik gok op federer, de beter tennisser, Nadal heeft minder klasse denk ik. Bij de vrouwen Henin natuurlijk, want Mary Pierce is oud, niet goed en kan niet tegen zenuwen.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer Clijsters wint, dan ga ik uit den bol omdat iemand van bij ons gewonnen heeft. Dat belgisch gedoe is allemaal nep. Toen Henin in Juni 2003 Roland Garros won (het was verdiend!), dan vond ik het leuk voor dat meisje. Maar ik had er wel spijt van dat onze Kim het niet had gehaald. Want dan was het pas feest geweest. En veel Vlamingen dachten er net zo over. Het was toen trouwens groot feest in Wallonië.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Antoon : 3 juni 2005 om 10:52. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Burgemeester
|
![]() Ja, stel nu dat er slechts 1 goede tenniser bij zat dan was de situatie wel anders.
Maar door zowel langs vlaamse en waalse kant een goede speelster is is het gevoel toch nog eerder gewest gebonden. Ikzelf vind de prestatie dan enorm goed maar koppel België daar niet aan vast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 3 juni 2005 om 14:35. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
dan Klijsters en daarom schat ik ze ook hoger in. Morgen in elk geval hopelijk een spannende finale want het is toch al een tijdje geleden dat het op papier gezien, echt een goede finale kan worden. Pierce is zeker een degelijke tegenstander voor henin op dit moment. Dus maakt het er beste van Justine en klop die francaise naar huis terug. Eh, niet al te letterlijk bedoeld he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Voila, Nadal-Puerta, zoals ik had voorspeld (oké, de nevenvoorspellingen deugden niet
![]() En Nadal zal winnen. Puerta speelt meer dan behoorlijk, maar Nadal klopt hem op snelheid en beweeglijkheid. Vandaag wint Henin, zonder twijfel. Pierce blijft een raadselachtig mens, ik mag haar wel, maar Henin is toch echt wel een klasse te sterk voor haar. Wat de discussie Clijsters-Henin betreft: ik zou niet weten wat dat is, 'van bij ons', al was het maar omdat ik niet in termen als 'ons' of 'wij' denk. Of beter gezegd, ik denk misschien wel zo, maar dat 'wij' wordt niet per definitie nationalistisch ingevuld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||||
Parlementslid
|
![]() Verkeerde post.Sorry[edit]
Laatst gewijzigd door puud : 4 juni 2005 om 10:50. |
||||
![]() |
![]() |