![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet De Gucht opstappen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
36 | 60,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
20 | 33,33% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,67% |
Aantal stemmers: 60. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Goed, De Gucht heeft zijn excuses aangeboden en Balkenende heeft die aanvaard. Zaak gesloten
Maar!!!!!! Heeft hij al zijn excuses aangeboden aan Harry Potter. Dat De Gucht een volwassene beledigt dat moet kunnen. Een volwassen kan reageren. Een kind beledigen door hem te vergelijken met Balkenende dat kan niet door de beugel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal mijn kandidatuur indienen als dictator ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik beleef veel te veel plezier met "Belgische" Ministers van "Buitenlandse betrekkingen".(nog zo een titel)...
Als er iets niet gekwantificeerd kan worden beschouw ik het als niet serieus.....,een misvorming die ik uit mijn beroepsbezigheden heb. Politiek kan niet gemeten,gewogen......vastgelegd worden,dus kan zelfs Van Rossem politicus worden voor mijn part....... Leve Karel.! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Much ado about nothing.
Storm in een glas water. Vul maar aan.... Bedenk even dat wat KdG gezegd heeft: 1) De waarheid is 2) Al jaar en dag door heel de rest van de wereld wordt gezegd. 3) Niet echt beledigende uitspraken waren. 4) Tegenwoordig iedereen toch staat te schreeuwen over recht van vrije meningsuiting! Welaan dan. Diplomatieke rel tussen Belgie en Holland!! Hahaha, lang niet zo gelachen. Waar zitten de Berlusconi's met hun vergelijkingen met kampbeulen? Dat waren nog eens beledigingen. Harry Potter, pff!
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan zijn uitspraken op zich namen de Nederlanders niet zo veel aanstoot maar wel aan zijn schofterige leugens nadien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Btw, de Nederlanders namen helemaal niet zoveel aanstoot aan de uitspraken, zij noemen hun chef al tijden Harry Potter. En voor zover ik weet hadden de Nederlanders al geprotesteerd voor de leugens van KdG en is KdG beginnen liegen na de protesten van Den Haag. En dan nog; wat maakt dit incidentje nu in Godsnaam uit? Is er een man overboord? Komen de Nederlanders nu met de infanterie? Gooien ze de Schelde dicht? Ik ben blij met een minister die zegt waar het op staat. Laat die Hollanders maar roepen.
![]() |
![]() |
#28 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 8 juni 2005 om 19:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 8 juni 2005 om 19:37. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan nog...
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met zijn woorden '' al wie aan Belgié komt krijgt met mij te doen''. En dat 1 miljoen slaat op de kiezers van de N-VA en het Vlaams Belang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mag onze minister (en bij uitbreiding wij) daar dan geen mening over hebben en uiten? Volgens mij wel, het is enkel voor een minister een beetje not done maar om dan over ophoepelen te staan toeteren is al even not done.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Geertje : 8 juni 2005 om 20:16. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zeg nu eerlijk; 't is toch enkel voor softies om te staan huilen omdat prins Flup je bedreigd heeft!
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |