![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 11 juni 2005 om 16:52. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() In hun "natuurlijke habitat" ? Als daar maar geen foute replies op komen.... Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 11 juni 2005 om 17:13. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() & kom vooral mee een heerlijk glaasje muntthee drinken op 9 juli in theesalon "De Sultan" Diepestraat 138 Antwerpen Seefhoek op onze eerstvolgende forummeeting.
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Deze combineer ik vaak met een gehaktschotel (ook Thais) en Thaise rijst (of Basmati - El cheapo bij de Lidl): 4 personen: 250 tot 500 gram gehakt (of tofu) 2 rode uien 2 tenen knoflook 1 rode peper verse munt [in overvloed - zeg 10-15 gram] 3 eetlepels vissaus 1 uitgeperste limoen 6 eetlepels olie voorbereiding: Alles snipperen (ui, knof, peper, munt) en mengen. Stelregel die ik ergens oppikte: fijn gesneden - fijne keuken - fijne kruiden. Vissaus, limoen en 3 eetlepels olie in een potje doen en mengen. Dit levert dus 2 potten op: 1 met saus en 1 met groenten. bereiding: gehakt rul bakken (5-6 minuten) groente erbij, mengen saus erbij, mengen, serveren. Gehaktschotel, mangosalade en Thaïse rijst: ik heb al meermalen héle goede cont(r)acten gelegd boven & na deze schotel.. ![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 11 juni 2005 om 18:53. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gecombineerd met de kruidendranken van "vrouwtje theelepel", serveren wij 10 dagen lang de meest lekkere muntthee, buiten op het terras. Via PM geef ik vrij waar precies.. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Minister
|
![]() Toch wel erg eigenlijk.
Om Thaïs te kunnen klaarmaken (nochthans een héle goedkope, efficiënte een eenvoudige keuken), betaal ik me scheel in de normale supermarkt. Om dat ook goed te kunnen klaarmaken, zonder teveel kosten, moet ik naar de Turk. Zegt genoeg, nietwaar? Ik hoef niet allemaal van die voorverpakte rotzooi. Ik shop zelfs liever bij de Aldi dan bij de GB. Simpelweg omdat al die poenerij mij de strot uit komt. Los van de lege portefeuille die het me oplevert. Stond daar gisteren een man-in-pak, bij die turk, boven de krat meloenen. Na 3x zoeken viste hij er zo ééntje uit die 5, 6 kilo weegt. 1 euro per kilo. Wedden dat hij erin tuinde en dacht dat het 1 euro per meloen was? [Die fout heb ik zelf ooit eens gemaakt, bij de GB]. Wel een wijs zicht, om zo iemand, in pak, te zien buigen over een krat meloenen.. ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 11 juni 2005 om 18:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Overigens is racisme strafbaar. Iemand een racist noemen kunt u dus alleen doen, alles u daar wettig en door een rechtbank bevestigd bewijs voor heeft. In alle andere gevallen bent u zelf strafbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() In gent dan ook, en je komt met geld af
![]() Moest hij met z'n fiets en gesloten portemonnee door molenbeek rijden, ie zou schijten zoals ie nog nooit gescheten heeft... Ook van koriander.
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens, koriander kan je in alle soepen gebruiken. Nog een receptje met koriander (uit portugal, want ook daar gebruikt men het bij alles): Kabeljauwballetjes 1,5 kilo noorse Bacalhau (Stokvis, gezoutte kabeljauw) 1 kilo aardappelen 1 tros koriander Versgemalen peper eiwit van 2 eieren Olijfolie Ontzout de bacalhau, vil en ontgraat de vis. Verkruimel de vis. Kook de aardappelen en plet ze tot puree. Meng ze met de vis, liefst met je handen. Voeg de fijngehakte koriander en peper toe. Voeg ook voorzichtig de opgeklopte eierdooiers toe. Wrijf je handen in met de olijfolie en maak nu balletjes met een doorsnede van 4 a 5 cm. Frituur die nu goed in hete olie. Dien koud op. Is heel lekker als voorgerecht.
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Onze overheid steelt al genoeg. Voor mensen die niet willen werken of doen alsof als ambtenaar. Blank of zwart. Mensen in het verzet deden ook dingen die niet mogen. Het doel heiligt de middelen.
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Tot de volgende keer buurman" hoor ik dan. Hij is mijn stamturk geworden ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens zou ik wel eens willen weten welk percentage allochtonen er in Waregem is. Ik veronderstel dat het er niet veel meer zullen zijn dan in Veurne, wel? Ik vraag mij eerlijk gezegd af of je ooit al eens een woord met je allochtone stadsgenoten hebt gewisseld... Ze staan nochtans dichter bij je dan de meeste forumgenoten hier. Misschien een tip; de volgende keer, als je op dit forum komt. Ga eens van die PC weg, en ga eens een praatje slaan met de dichtsbijzijnde turk of marokaan.
![]() |