Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juni 2005, 14:45   #21
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Van de loontrekkenden is alles al op voorhand bij de belastingen geweten, draai maar eens de cijfers na de komma om en je zal direct weten hoe laat het is. En in wie steekt men de tijd om alles te controleren ...... juist
Oud 15 juni 2005, 14:54   #22
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie
Van de loontrekkenden is alles al op voorhand bij de belastingen geweten, draai maar eens de cijfers na de komma om en je zal direct weten hoe laat het is. En in wie steekt men de tijd om alles te controleren ...... juist
Ik vraag mij ook af op welke basis men die controles uitvoert. Gemiddeld om de 2 jaar moet ik het gaan uitleggen of extra formulieren opsturen. Alhoewel ik een gewone loontrekkende ben met enkel pensioensparen en en een hypothecaire lening. Ze hebben ooit eens in de eerste aangifte een klein foutje gezien wat nauwelijks 1000 bef verschil maakt maar sindsdien sta ik zo te zien op een zwarte lijst.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 15:43   #23
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Geertje, in zoiets ben je niet alleen. Ze weten beter dan jezelf wat je als loontrekkende binnenkrijgt.

De verklaring van Bobs wet is ook simpel. Per 4de man daalt de efficiencie exponentieel. Maar die mannen kunnen dan ook wel goed wiezen of pressen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by maddox on 15-06-2005 at 16:47
Reason:
--------------------------------

Geertje, in zoiets ben je niet alleen. Ze weten beter dan jezelf wat je als loontrekkende binnenkrijgt.

De verklaring van Bobs wet is ook simpel. Per 4de man daalt de efficiencie exponentieel. Maar die mannen kunnen dan ook wel goed wiezen of pressen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Geertje, in zoiets ben je niet alleen. Ze weten beter dan jezelf wat je als loontrekkende binnenkrijgt.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door maddox : 15 juni 2005 om 15:47.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 17:51   #24
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Met de belastingen die ik al betaald heb beste hans1 om uw nepstaat te onderhouden had ik al ne wreed schonen auto kunnen kopen...

Dak het nu geregeld heb kunnen krijgen om nie langer aan da apeland belastingsplichtig te zijn, heeft mij overigens geen windeieren gelegd...
Verklaar u nader Flick.Misschien kan ik een idee opdoen.

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2005, 19:41   #25
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

niet meer als normaal, de walen hebben hun brief al vroeger gekregen en deze hebben ook uitstel gekregen, maar Didier Reynders was eerst niet van plan om Vlaanderen ook uitstel te verlenen, het zou een ware schande geweest zijn mochten we geen uitstel gekregen hebben en een boeten zouden moeten betalen omdat we zogezegd te laat zouden geweest zijn, tja zo gaat dat met belastingen om te betalen moet je snel zijn en om te ontvangen moet je over een engelengedult besschikken

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2005, 19:48   #26
Dekoster
Gouverneur

Dekoster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Allez,de kogel is door de kerk.We hebben een maand profijt gekregen om die ellendige belastingbrief in orde te krijgen.

Toch snap ik iets niet hoor,we hebben wagentjes rondrijden op Mars,we hebben een sonde laten landen op een maan van Saturnus,we hebben mensen laten rondlopen op de maan en hier in Belgie zitten we nog steeds met een belastingssysteem van bij de holbewoners!
Eigenlijk is het een wonder dat ze de belastingbrief niet verdelen met postduiven!

Toch heb ik wel eens goed moeten lachen met Reynders zijn reactie op het vrt-nieuws vandaag."Eerst altijd kritiek op vertragingen en nu vragen ze zelf een vertraging,ik begrijp nie meer" zei hij.

Tja beste minister,als we moeilijk kunnen doen zullen we het niet laten natuurlijk hé
HET IS TWEE MAAND UITSTEL HOOR En zie maar dat ge uw briefke goed invult en een beetje leesbaar, want die ambtenaren bekijken een 2 soms voor een 9 en dat kan een groot verschil uitamken in je eindafrekening. Dat kwam ik tegen en betaalde teveel, maar voor je je geld etrug ziet dat je teveel betaalde zijn we weer al twee jaar verder. Je moet eerst toch aales betalen en dan pas stort men nat twee jaar het teveel betaalde terug. Intussen bracht het wel intresten op he, eigenlijk zou je die dan ook moete krijgen. Want op mijn rekening brengt het ook intresten op.
Dekoster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be