![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Citaat:
Dan maar dom. Maar wel moediger dan u om toe te geven dat vooral wij zelf er een potje van gemaakt hebben, in plaats van de schuld alleen op anderen te steken. Ik benijd jullie alvast niet. Elke dag moeten wakker worden vol negativiteit. Dan liever een naïef idealist. Ten gronde kan er echt iets veranderen. |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
En dat is trouwens het verschil tussen u en mij, wreker. Ik zie net als u wat er misgaat in onze 'multiculturele' samenleving. Maar u bent kwaad. Ik ben teleurgesteld. U zoekt een slachtoffer. Ik zoek een oplossing. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |||||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
In de jaren dertig klonk het net hetzelfde: 'Judentum ist Verbrechertum' (Joden zijn Criminelen).[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
"De enige reden waarom Hamas bestaat is om Israël te vernietigen en alle Joden ter wereld uit te roeien waar ze zich ook bevinden." Laatst gewijzigd door thePiano : 16 juni 2005 om 20:05. |
|||||||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#27 | |||||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Nu zijn we het beu en hebben we een spreekbuis. We worden elke dag machtiger en binnenkort keren we die machtselites samen met hun puinhopen die ze gecreëerd hebben het land uit. Dood aan de Tindemansen en de De Clercken. Op de brandstapel met hen![edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 16 juni 2005 om 20:48. |
|||||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#29 |
|
Staatssecretaris
|
Piano wil zijn vrouw persé een allochtoon karakter geven, hoewel de vlag van het land van haar afkomst er zo uit ziet:
![]() Europeser kan haast niet. |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#33 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#34 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Als ik moet kiezen tussen een moslim die witter is dan sneeuwwitje en een christen/buddhistische/hindu/atheistische neger die zwarter is dan zwarte piet, dan is de keuze snel gemaakt: "Bye bye Snowwhite, ga maar naar uw dwergen met hun dwergenverstand en hun dwergencultuur". |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
Citaat:
Als FDW zegt: Multicultureel is hetzelfde als Crimineel, heeft hij nooit en nergens gezegd: behalve die en die... en die en die.... Als hij bv enkel moslims zou bedoelen dan zou hij niet het woord multicultureel hebben gebruikt want dat woord is veel omvattender dan enkel 'die of die'. FDW beweert dat hij nog nooit een gematigde moslim heeft ontmoet. Ik kan het ook omdraaien: FDW is enkel geïnteresseerd in criminele of fundamentalistische moslims (die natuurlijk ook bestaan, niemand die dat ontkent) maar wat hij dan doet, is uitvergroting naar de ganse bevolkingsgroep, en daar gaat hij over de schreef want dat is een grote leugen.
|
|
|
|
#36 | |||||||
|
|
Citaat:
"De enige reden waarom Hamas bestaat is om Israël te vernietigen en alle Joden ter wereld uit te roeien waar ze zich ook bevinden." Laatst gewijzigd door thePiano : 16 juni 2005 om 22:17. |
|||||||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Dat lijkt me geen goede oplossing voor het probleem en de problemen waar we voorstaan. Die oplossing die u aangeeft is zelf praktisch niet haalbaar. Want wie draagt de verantwoordelijkheid voor de puinhopen waarover u spreekt? Deze zijn immers veeleer een proces dan een direct gevolg van een bepaalde beslissing of daad van een burger of politicus. U zal zich ofwel moeten behelpen van lange rechtsprocedures die heel waarschijnlijk tot niets zullen leiden ofwel van autoritaire dwangmiddelen. En tot wat dat laatste kan leiden, daar staat zelfs De Winter niet op te wachten. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
Citaat:
Of zoals Alexandra Colen ooit over haar rivaal om de macht FDW zei: "Hij voelt zich als een reus omringd door al die dwergen."
|
|
|
|
#39 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ze dragen namen als Willy De Clerck en Boudewijn Von Saxen Coburgh. De eerste was onlangs nog verantwoordelijk voor het doorduwen van het migrantenstemrecht tegen de wil van de meerderheid van de bevolking in. We zullen afrekenen met dat schorum eens wij als grassrootsbeweging de dienst uitmaken. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Overigens zijn de voorwaarden om als migrant te mogen stemmen loodzwaar en gaat het om een betrekkelijk kleine groep mensen. Een recht is trouwens geen plicht en dus geen garantie dat deze groep mensen daadwerkelijk zullen gaan stemmen. Grote verschuivingen in het politiek landschap moet men dus niet verwachten. En dat is uiteindelijk ook niet de bedoeling. Wat wel de bedoeling is, is een signaal geven, is de verdrukten een stem geven. Laten weten dat wij autochtonen de verzuchtingen van de migrant erbij willen nemen. Het gaat om niets anders dan het wegwerken van de achterstelling waarin sommige migranten terechtkomen als gevolg van vooroordelen, stereotiepen en jammerlijke generalisaties. Of ze dan maar Belg moeten worden? Mijns inziens heeft de emotionaliteit rond de eigen nationaliteit niets te maken met de dagelijkse zorgen en verzuchtingen van de mensen. Studies tonen trouwens aan dat deze in belangrijke mate overeenkomen met die van de autochtone bevolking. Veiligheid, gezonde voeding, werkgelegenheid, ... Het is misschien moeilijk te geloven, maar de overeenkomsten zijn groter dan de verschillen. |
|
|
|
|