![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kom op voor het anti-zionisme, als anti-nationalist! Zionisten zijn de nationalisten onder de joden. Ik pleit voor een gemeenschappelijk land Palestina, waar Arabieren en Joden probleemloos met elkaar leven. Citaat:
Citaat:
![]() Lenin en Trotsky hebben zelf tientallen jaren in de Goelag doorgebracht, Lenins broer werd trouwens verhangen door de tsaar. De Goelags in Siberië waren al eeuwen lang de gevangenissen van de Tsaar. Lenin en de bolsjevieken hebben in 1917 trouwens de doodstraf als straf afgeschaft. En er zijn inderdaad een aantal vijandige elementen opgesloten in de Jaren van de burgeroorlog; iets wat ik vrij normaal acht in een situatie van burgeroorlog. Heb je één voorbeeld waar vijandige individuen en landverraders vrij mogen rondlopen in een periode van oorlog? Lenin heeft dus nooit mensen doelmatig vermoord; Bij de russische revolutie zelf is trouwens geen enkele dode gevallen. Geen enkele voortijdige minister, zelfs de tsaar is toen geëxecuteerd. Enkel in de daarop volgende burgeroorlog tegen de witte legers van grootgrondbezitters en soldaten van imperialistische mogelijkheden (20 landen waaronde Frankrijk, Engeland en België), zijn er uiteraard duizenden doden gevallen, maar die kan je moeilijk afschuiven op Lenin of Trotsky (want hij was legeraanvoerde van de rode wachte en de rode arbeiderslegers). Zo omstreden is Lenin niet hoor. Zelfs in de huidige burgerlijke kapitalistische geschiedenislessen krijgen we helemaal niet te horen dat hij een massamoordenaar zou zijn; er zijn immers grenzen aan geschiedenisvervalsing. Ik aanbid hem trouwens niet; dat doe ik met geen enkel persoon, maar hij is zeker en vast één van diegenen die het hardst heeft gestreden voor de rechten van de onderdrukten en de uitgebuitenen, en een inspiratie is geweest voor alle anti-kapitalisten over de hele wereld. En hij heeft bovendien ook duizenden analyses geschreven waar we tot vandaag nog altijd veel uit kunnen leren. Citaat:
Citaat:
Van mij mogen de Joden daar gerust wonen, in die streek, maar dan wel in gemeenschap met de arabieren, en niet in een appartheidsstaat. Maar wat gaf de VN het recht om dat land af te pakken van de oorspronkelijke bevolking? om de Palesteinen daar gewoon te verdrijven? hun dorpen plat te gooien?
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En een gezamelijk Palestina? Denkt u dat dat nu nog mogelijk is? Denkt u dat Joden als minderheid eerbiedigd zullen worden door een mohammedaanse meerderheid? Bent u bekend met zaken als de dhimmi-status, Jonas Elossov? U kunt niet van het Joodse volk eisen dat ze hun zelfbeschikkingsrecht opgeven. En er is al een gezamelijk Palestina, maar dat heet nu alleen Israël. Jordanië zal zich evengoed niet laten opheffen, want anders had ze immers al die Palestijnse vluchtelingen wel toegelaten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Aan de heer elossov :
Citaat:
tikeldetak boenk boenk boenk boenk Jonas wat zijn al die bonken toch ... wat een geluid ... maar dat is ... Ja, Albert ? AH .... je wil uit je kist komen om de jonas een opdoffer te verkopen omdat hij je een communist noemt ? Daar kan ik inkomen ! Maar Albert, je was toch : een gerenomeerd lid van de dierenbescherming ... Beste Groeten !
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() (Marx was ook een Jood zeker?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Elossov schreef :
Citaat:
rode arbeiders is gebeurd. Het werden : dode arbeiders ! Ach Ja ! Die "geschiedenisboeken" toch : Stalin dat was géén commie ! Slaap zacht Jonas !
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() stevennr1 :
Citaat:
Beste Groeten !
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Aah voila, bedankt. Een voorbeeldje dus van een atheïstische Jood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wil graag nog even een stukje geven met citaten van het FBI over Albert Einstein. Ik hoop dat je hiermee tevreden bent. Citaat:
De grootste schilder van vorige eeuw: Pablo Picasso De grootste toneelspeler van vorige eeuw: Charlie Chaplin De grootste architect van vorige eeuw: Le Corbusier De grootste dichters van vorige eeuw: Pablo Neruda en Berthold Brecht De grootste wetenschapper van vorige eeuw: Albert Einstein ... (Het moest eerlijk gezegd voor mijn leraar esthetica dit jaar wel frustrerend geweest zijn, als anti-communist dat hij aan mij moest les geven over net deze personen. ![]() [size=1]Edit:[/size]
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 20 juni 2005 om 22:15. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het moet nu toch wel vrij duidelijk zijn dat hij communist was... niet soms?
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat: