![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Ik stem normaal cd&v. Naar aanleiding van de "bocht" van de cd&v: | |||
blijf ik stemmen op deze partij |
![]() ![]() ![]() |
5 | 22,73% |
stem ik voortaan VLD |
![]() ![]() ![]() |
4 | 18,18% |
stem ik voortaan SPA-Spirit |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,09% |
Stem ik voortaan Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
10 | 45,45% |
stim ik niet of op een andere partij |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,55% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Jan Hyoens heeft blijkbaar de Knack van deze week niet gelezen ook...
|
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#30 |
|
![]() Vooral de 'Stem ik voortaan Vlaams Belang'-optie vind ik hilarisch
![]() Of is VB plots voor homo-adoptie? |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hoogst vreemde kronkel. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Ergens in zijn jeugd moet het gruwelijk fout zijn gelopen. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
ze zijn zo gewoon om stemmen te geven aan iets dat niets opbrengt dat ze het weer niet konden laten. Het zijn altijd sukkels. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#35 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De NiVeA is een overbodig partijtje van politiek-correcte Vlaams-nationalistjes die denken dat het Hemelse Paradijs hen zal toebehoren omdat ze de Waren, de Echten, de Juisten zijn. In werkelijkheid horen ze net op dezelfde plaats thuis als de andere traditionele partijen: dat van de volksverraders die toegeven aan de multicul en de liberale dictatuur op ethisch en economisch vlak. Dat het schijtpartijtje NiVeA door Trends werd uitgeroepen tot de meest liberale partij van Vlaanderen zegt genoeg. Abschiessen! |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"We willen onze Vlaamse identiteit niet wegvegen onder de multiculturele vlag." " ... multikulturele tutti frutti ..." Zo pro-multikul zijn we dan toch niet zoals velen ons graag willen voorstellen. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() geen homohwelijk en zeker geen homo-adoptierecht... net als de Kerk ! Maar worden die constant beschuldigd van discriminatie ? Wij zien dat als echte politieke partij van christenen en democraten niet zitten. Samenwonen kan met een contract als het moet... in de privésfeer kan er veel... maar niet alles. Dat heeft volgens ons niets te maken met discriminatie.
|
![]() |