Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 25 juni 2005, 10:08   #21
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
een peiling met een steekproef van meer dan 10.000 mensen???? dat wil ik wel eens zien, heb je een bron?
Peiling dateert al van een hele tijd geleden, ik weet niet of ze nog online beschikbaar is.
Kim is offline  
Oud 26 juni 2005, 11:04   #22
Franz Ritter Von Epp
Banneling

Franz Ritter Von Epp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Ik kan mij heel goed indenken dat er veel Nederlanders graag met Vlaanderen zouden samengaan. Ze zijn in Antwerpen de grootste buitenlandse groep, nog groter dan de Marokkanen. Zij zijn hun eigen regenlneverij meer dan strontbeu. Je meot eens met wat Nederlanders gaan praten.Vroeger warenz e arrogant, oranje boven en die domme Blegen. moet je ze nu eens horen.

Omgekeerd is echter helemaal niet het geval.

Een vlaming moet helemaal niet weten van die calvinistische regelneverij.
Ik wordt al zeeziek bij de gedachte. geef dan maar een echte Waal, geen franstalige brusselaar.
Vélen Vlamingen zijn idd om louter "emotionele" reden gehecht aan den Belziek. Men is dit zo gewoon geweest en natuurlijk de met de paplepel ingegeven "hollanderhaat". Maar ik merk toch ook in men vriendenomgeving (waarvan er een serieus aantal a-politiek) zijn , dat de Groot-Nederlandse gedachte aan veld wint, dus er is idd nog hoop.
Franz Ritter Von Epp is offline  
Oud 28 juni 2005, 21:08   #23
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris

Stef Leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

De meeste mensen hebben zelfs nog niet over de mogelijkheid stilgestaan van een groot Nederland. De mensen moeten worden bewust gemaakt van dat idee, via folders en pamfletten e.d. Vele Vlamingen zijn afwijzend uit onwetendheid.
Stef Leeuwenhart is offline  
Oud 28 juni 2005, 21:17   #24
Yossarian
Parlementslid

Yossarian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franz Ritter Von Epp
Vélen Vlamingen zijn idd om louter "emotionele" reden gehecht aan den Belziek. Men is dit zo gewoon geweest en natuurlijk de met de paplepel ingegeven "hollanderhaat". Maar ik merk toch ook in men vriendenomgeving (waarvan er een serieus aantal a-politiek) zijn , dat de Groot-Nederlandse gedachte aan veld wint, dus er is idd nog hoop.
En om welke andere dan emotionele redenen moeten we ons hechten aan Nederland? De lekkere maatjes? De nederwiet? De Americanofilie? De kneuterige voortuintjes?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Yossarian on 28-06-2005 at 22:19
Reason:
--------------------------------

Citaat:
En om welke andere dan emotionele redenen moeten we ons hechten aan Nederland? De lekkere maatjes? De nederwiet? De Americanofilie? De kneuterige voortuintjes?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
En om welke andere redenen moeten we ons hechten aan Nederland? De lekkere maatjes? De nederwiet? De Americanofilie? De kneuterige voortuintjes?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Yossarian : 28 juni 2005 om 21:19.
Yossarian is offline  
Oud 28 juni 2005, 21:56   #25
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar liefst 3545 lezers van de Telegraaf namen aan de peiling deel.

En de lezers van het roddelblad de telgraaf zijn representatief?? Laat me niet lachen.

Ook opvallend dat de Telegraaf een heel groot percentage aan Wilders-stemmers had, veel groter dan de peilingen van het gemiddelde van Nederland.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by sinan123 on 28-06-2005 at 22:58
Reason:

Citaat:
Maar liefst 3545 lezers van de Telegraaf namen aan de peiling deel.

En de lezers van het roddelblad de telgraaf zijn representatief?? Laat me niet lachen.

Ook opvallend dat de Telegraaf een heel groot percentage aan Wilders-stemmers had, veel groter dan de peilingen van het gemiddelde van Nederland.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

En de lezers van het roddelblad de telgraaf zijn representatief?? Laat me niet lachen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door sinan123 : 28 juni 2005 om 21:58.
sinan123 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be