![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[size=1](Nou, ze doen maar, hoor. Ik vind het wel typerend).[/size] Citaat:
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Zou Verhofstadt in z'n volgende huis aan huis blad ook een rechtzetting moeten publiceren?
"Geachte kiezers: de tekst '200.000 nieuwe jobs!' in onze vorige editie bleek een fout bij het drukken. De correcte tekst was '200.000 nieuwe werklozen!'. De premier en de VLD bieden u hun oprechte excuses aan." |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor de duidelijkheid: ik vind het allesbehalve netjes dat verkeerde cijfers worden gebruikt om een verkeerd beeld te schetsen. Hopelijk volgt een rechtzetting.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weerleg de feiten met argumenten, meer moet dat niet zijn. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waaw, stevige repliek! Ik verander van partij en van mening! Ik wist echt niet dat er ook criminele Vlamingen waren! Al die gevangenen zijn dus eigenlijk Vlamingen die wat te lang onder de zonnebank hebben gelegen en die een cursus arabisch geleerd hebben! Dat ik me zo lang vergist heb zeg! |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#34 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mijn part mag u kiezen wat u bent... de pot of de ketel.
![]() |
#35 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() On topic: Dat Van Overmeire daar een fout maakte ga ik noch ontkennen, noch beamen. Daarvoor zijn cijfers immers veel te gevaarlijk. Beide kanten van het politieke spectrum goochelen voortdurend met cijfers, en daarbij halen ze steevast de cijfers boven die hun het best uitkomen.
Daarvoor rechtzaken beginnen aanspannen vind ik er persoonlijk een tikkeltje over.
#36 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat: