Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 23 juni 2005, 22:28   #21
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Pasaran
In plaats van te reageren op de inhoud van de topic - misleidende misdaadcijfers - regaeert men voornamelijk op de persoonlijke mening van de boodschapper. Trek zelf uw conclusies.
Ik zie enkel Muys die reageert op de boodschapper, de replys van Antoon en Distel schieten toch niet op de boodschapper?
Savatage is offline  
Oud 23 juni 2005, 22:42   #22
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage
Ik zie enkel Muys die reageert op de boodschapper, de replys van Antoon en Distel schieten toch niet op de boodschapper?
Zowel Muys, Distel als Antoon citeren enkel en alleen de persoonlijke mening van de boodschapper (hieronder nog eens in vet gedrukt). Overloop de topic maar. Over de werkelijke inhoud van de topic wordt zedig gezwegen. Trek nogmaals uw conclusies.

[size=1](Nou, ze doen maar, hoor. Ik vind het wel typerend).[/size]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
[size=4]Vlaams Belang moet misdaadcijfers rechtzetten[/size][size=2]

[size=2]HERZELE De rechtbank van Oudenaarde veroordeelde de partij Vlaams Belang tot het rechtzetten van foute misdaadcijfers die parlementslid Karim Van Overmeire in 2002 hanteerde in het hoofdartikel van het partijblad. Onder de titel Herzele: criminaliteit stijgt, beweerde Van Overmeire dat Herzele een steeds onveiliger gemeente werd en hij staafde dat met foute cijfers. Op vraag van oppositiepartij LEEF eiste het Herzeels gemeentebestuur rechtzetting via de rechtbank. Herzele zat op dat ogenblik immers in een dalende trend inzake inbraken en verwante misdrijven. De rechter van Oudenaarde velde nu vonnis: Het Vlaams Belang moet in het eerstvolgende huis-aan-huisblad in de gemeente een rechtzetting publiceren. (HLS)

Bron: lokale nieuwsberichten.

Overdrijven en een loopje nemen met de waarheid is een gekende strategie om de ontevredenheid en verzuring aan te wakkeren...8)
[/size][/size]
Oud 23 juni 2005, 22:50   #23
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zowel Muys, Distel als Antoon citeren enkel en alleen de persoonlijke mening van de boodschapper (hieronder nog eens in vet gedrukt). Overloop de topic maar. Over de werkelijke inhoud van de topic wordt zedig gezwegen. Trek nogmaals uw conclusies.

[size=1](Nou, ze doen maar, hoor. Ik vind het wel typerend).[/size]
Dat er enkel gereageerd wordt op de mening van de poster gebeurd wel vaker dacht ik. Maar dat is toch nog iets anders als op het persoon van de poster reageren, zoals ik al zei dat zie ik alleen Muys doen.
Savatage is offline  
Oud 24 juni 2005, 00:48   #24
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Overdrijven en een loopje nemen met de waarheid is een gekende strategie
Daar weet gij alles van, nietwaar?
Oud 24 juni 2005, 00:50   #25
genehunter
Gouverneur

genehunter's schermafbeelding

Standaard

Zou Verhofstadt in z'n volgende huis aan huis blad ook een rechtzetting moeten publiceren?

"Geachte kiezers: de tekst '200.000 nieuwe jobs!' in onze vorige editie bleek een fout bij het drukken. De correcte tekst was '200.000 nieuwe werklozen!'. De premier en de VLD bieden u hun oprechte excuses aan."
Dan zeg ik als bewijs nog liever ; een tafel is een hond want een hond heeft ook 4 poten .
genehunter is offline  
Oud 24 juni 2005, 06:05   #26
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In plaats van op de boodschapper te schieten, misschien eens wat commentaar over de inhoud van deze topic?
Ik gaf commentaar op de inhoud, met name de laatste zin van de eerste post.

Maar voor de duidelijkheid: ik vind het allesbehalve netjes dat verkeerde cijfers worden gebruikt om een verkeerd beeld te schetsen. Hopelijk volgt een rechtzetting.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 24 juni 2005, 07:36   #27
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Daar weet gij alles van, nietwaar?
Kijk, weeral de persoonlijke toer op. Scheldproza is een toevlucht van mensen zonder ernstige argumenten, en vaak zijn dat mensen die de logica of zelfs het lezen gewoon niet onder de knie hebben.
Weerleg de feiten met argumenten, meer moet dat niet zijn.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 24 juni 2005, 07:45   #28
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, weeral de persoonlijke toer op. Scheldproza is een toevlucht van mensen zonder ernstige argumenten, en vaak zijn dat mensen die de logica of zelfs het lezen gewoon niet onder de knie hebben.
Weerleg de feiten met argumenten, meer moet dat niet zijn.
Kijk, weeral de persoonlijke toer op. Scheldproza is een toevlucht van mensen zonder ernstige argumenten...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 24 juni 2005, 08:24   #29
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaximusC
Hey,

Spijtige zaak, de persoon die dit gedaan heeft (dus niets tegen het VB hé) getuigt van weinig echt vlaams nationalisme, zwak dus.

GrtZ,
Maximus
Da hebde gij is rap opgelost zie!
Bhairav is offline  
Oud 24 juni 2005, 08:38   #30
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Ja, want al die allochtonen gedragen zich anders zo netjes. Niks aan de hand, loop 's avonds op straat, vooral als je een oude dame bent met een tas.
Mijn moeder 67 jaar is al tweemaal op klaar lichte dag overvallen geweest, de tweede maal hebben ze haar op de grond gesmeten en alles afgepakt, gevolg blauwe plakken en schaafwonden, en nee helaas voor sommigen hier waren het geen allochtonen.
Oud 24 juni 2005, 09:29   #31
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Mijn moeder 67 jaar is al tweemaal op klaar lichte dag overvallen geweest, de tweede maal hebben ze haar op de grond gesmeten en alles afgepakt, gevolg blauwe plakken en schaafwonden, en nee helaas voor sommigen hier waren het geen allochtonen.

Waaw, stevige repliek!
Ik verander van partij en van mening!

Ik wist echt niet dat er ook criminele Vlamingen waren! Al die gevangenen zijn dus eigenlijk Vlamingen die wat te lang onder de zonnebank hebben gelegen en die een cursus arabisch geleerd hebben!

Dat ik me zo lang vergist heb zeg!
Zwarte Spion is offline  
Oud 24 juni 2005, 09:48   #32
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
Waaw, stevige repliek!
Ik verander van partij en van mening!

Ik wist echt niet dat er ook criminele Vlamingen waren! Al die gevangenen zijn dus eigenlijk Vlamingen die wat te lang onder de zonnebank hebben gelegen en die een cursus arabisch geleerd hebben!

Dat ik me zo lang vergist heb zeg!
Die zijn er uiteraard wel, maar ik zie zo goed als nooit een Vb een thread openen over autochtone criminelen, ze zijn eigenlijk meer gefixeert op allochtonen wat ook meteen hun voedingsbron is, het zo dan ook een regelrechte ramp voor het Vb worden, mochten er geen allochtone criminelen meer zijn.
Oud 24 juni 2005, 22:33   #33
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Ik gaf commentaar op de inhoud, met name de laatste zin van de eerste post.

Maar voor de duidelijkheid: ik vind het allesbehalve netjes dat verkeerde cijfers worden gebruikt om een verkeerd beeld te schetsen. Hopelijk volgt een rechtzetting.
Dank U. Eindelijk eens een post dat rechtstreeks verband houdt met de topic.
Oud 25 juni 2005, 12:14   #34
panzer
Provinciaal Gedeputeerde

panzer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dank U. Eindelijk eens een post dat rechtstreeks verband houdt met de topic.
Euhm... excuseer... maar in uw voorbije 7 berichten staat eveneens geen woord over de inhoud van het openingsbericht van deze topic.

Mijn part mag u kiezen wat u bent... de pot of de ketel.
Oud 25 juni 2005, 12:17   #35
panzer
Provinciaal Gedeputeerde

panzer's schermafbeelding

Standaard

On topic: Dat Van Overmeire daar een fout maakte ga ik noch ontkennen, noch beamen. Daarvoor zijn cijfers immers veel te gevaarlijk. Beide kanten van het politieke spectrum goochelen voortdurend met cijfers, en daarbij halen ze steevast de cijfers boven die hun het best uitkomen.

Daarvoor rechtzaken beginnen aanspannen vind ik er persoonlijk een tikkeltje over.
Oud 25 juni 2005, 15:11   #36
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door panzer
Euhm... excuseer... maar in uw voorbije 7 berichten staat eveneens geen woord over de inhoud van het openingsbericht van deze topic.
Euhm... excuseer... gezien ik noch lid, noch sympathisant ben van het blok, dien ik de verdediging van laatsgenoemde ook niet op mij te nemen. Het ontwijkend antwoord geven van blokkers en sympathisanten is gewoonweg opvallend.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door panzer
Mijn part mag u kiezen wat u bent... de pot of de ketel.
Geen van beiden dus.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be