Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2005, 16:32   #21
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Het is ondertussen duidelijk dat het moslims zijn die overal ter wereld voor problemen zorgen...
Ja hé, om te beginnen was Hitler een praktiserende moslim. Vervolgens vind ik het vermelden waard dat ook Stalin een moslim was. En dan heb ik het nog niet gehad over de vele milities in zwart-Afrika, van de atlantische Oceaan tot de Indische, die plunderend, verkrachtend en moordend door het land trekken, allemaal moslims zijn. Enne, weet ge bijv. ook dat de daders van de vele doodrijdingen met vluchtmisdrijf waar we de laatste maand mee geconfronteerd zijn, allemaal moslims zijn. Om af te sluiten nog effe meegeven dat de leden van de bende van Nijvel vaak gaan bidden in de hoofdmoskee in Brussel.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2005, 17:43   #22
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben
Ja hé, om te beginnen was Hitler een praktiserende moslim. Vervolgens vind ik het vermelden waard dat ook Stalin een moslim was. En dan heb ik het nog niet gehad over de vele milities in zwart-Afrika, van de atlantische Oceaan tot de Indische, die plunderend, verkrachtend en moordend door het land trekken, allemaal moslims zijn. Enne, weet ge bijv. ook dat de daders van de vele doodrijdingen met vluchtmisdrijf waar we de laatste maand mee geconfronteerd zijn, allemaal moslims zijn. Om af te sluiten nog effe meegeven dat de leden van de bende van Nijvel vaak gaan bidden in de hoofdmoskee in Brussel.
Wat hebben hitler en al die anderen met deze discussie te maken?

En nog iets, als jij weet wie de leden van de bende van nijvel zijn...loop dan effe langs het politie kantoor van jou buurt en los deze zaak op, ze gaan je zeker bedanken hiervoor.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2005, 23:01   #23
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Wat hebben hitler en al die anderen met deze discussie te maken?
Wat hebben moslims die nooit iets crimineels gedaan hebben, altijd eerlijk en goed geweest zijn enz enz te maken met deze discussie? Nochtans spreek jij steeds weer over 'de moslim'.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 12:47   #24
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben
Wat hebben moslims die nooit iets crimineels gedaan hebben, altijd eerlijk en goed geweest zijn enz enz te maken met deze discussie? Nochtans spreek jij steeds weer over 'de moslim'.
Niets, vandaar dat ik dit ook geschreven heb, maar ja, als je dat niet leest kun je het ook niet weten é.

Citaat:
En voor de duidelijkheid bedoel ik met "ze" bedoel ik helemaal niet allemaal maar ik ga niet in elke zin schrijven "moslims maar niet allemaal", als ik het heb over belgen maak ik het onderscheid ook niet maar daar heeft niemand last van tegenwoordig
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be