![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wat ben je liever kwijt? | |||
Liever mijn ... dan mijn hoofd kwijt |
![]() ![]() ![]() |
11 | 73,33% |
Liever mijn hoofd dan mijn ... kwijt |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zouden ze daar geen vibrators kunnen van maken? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pas maar op, tegenwoordig mag je je vrouw al niet meer verkrachten. 't Is allemaal maar woord tegen woord, als het erop aankomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben niet zo goed op de hoogte -geen euneuchen in de familie- maar naar ik las zou zelfs een fysische castratie toch nog erecties toelaten, alleen geen voortplanting meer. Een chemische castratie is reversibel, zegt Mambo.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 25 juni 2005 om 13:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn takken van recidivisme die notoir zijn door hun hardnekkigheid, oa pedofielen en verkrachters. Wat nog niet betekent dat de maatschappij zich de rechten op onderdelen van deze levende subjecten mag toe-eigenen. Wat ze wél mag, en mijns inziens moet doen, is deze onverbeterlijken permanent isoleren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 25 juni 2005 om 13:44. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uhu, en? Tand om tand ligt ver achter ons en dat kunnen we beter zo houden. Domme blokmentaliteit ook... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is voor een klasse recidivisten waar gevangenisstraf al lang niet meer helpt en die bij iedere gelegenheid herbeginnen. Maar naar het schijnt is dat slechts tijdelijk en stopt het effect na behandeling en kan men dikwijls geen levenslange behandeling geven vanwege juridische mogelijkheden. |
|
![]() |
![]() |