![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor Anke en marie-Rose... ik wel zeker geen lid zijn van de PS ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fier is wat je bent als je afstudeert, niet als je geboren wordt binnen een bepaalde landgrens. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() ik ben ne rozen oliefant, en daar ben ik pas 'fier' op.
seuten[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door la_Principessa : 26 juni 2005 om 22:41. |
||
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#30 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik dacht dat je zo jaloers was op alle voordelen die betrokkenheid met de PS bood?
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet hoe je fierheid kan ontlenen uit het feit dat je ma, jou op deze of gene plaats op de wereld plopte.
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In dat opzicht zijn de Vlaams Belang kiezers heel trouw, ergens is dat logisch. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie doet hij kwaad als hij fier is op zijn identiteit of nationaliteit ? We hebben zoiets als voorouders gehad, Vlaanderen is een rijke regio waar het goed is om te leven, mogen we daar niet fier op zijn ? We behoren allemaal tot die gemeenschap hoor. In het buitenland zoals Engeland of America en al die Amerikaanse vlaggen is toch net hetzelfde ? Het lied van Springsteen "born in the usa" en "living in america" enz Wie ben jij om hen dat recht af te pakken ? Ze doen er niets mis mee. De N-VA doet het en het Vlaams Belang doet het, live with it. Belgicisten doen het ook... Voor mij persoonlijk moest ik bijvoorbeeld veel geld hebben (je weet wel dat rijkerds wel eens in het buitenland gaan wonen op een prachtig eiland) dan pas ik en blijf ik liever in Vlaanderen wonen. Waarom ? Gewoon omdat de mensen mijn taal spreken, ik me meer verbonden voel met hen, ik hier opgegroeid ben, ik deze cultuur en mentaliteit ken, ik hier aangepast ben en me thuis voel. Ik ben trots een Vlaams nationalist te zijn, ik wil het gerust nog eens herhalen omdat ik me er niet voor schaam. Zo zijn supporters ook trots om supporter te zijn, sommige homo's op hun geaardheid (omdat ze zo geboren zijn als homo?) dus je kan de redenering evengoed omkeren. p.s Als je roze olifanten ziet, stop dan met de drugs ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door separatist : 27 juni 2005 om 05:28. |
|||||
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Born down in a dead man's town The first kick I took was when I hit the ground You end up like a dog that's been beat too much Till you spend half your life just covering up Born in the U.S.A. I was born in the U.S.A. I was born in the U.S.A. Born in the U.S.A. Got in a little hometown jam So they put a rifle in my hand Sent me off to a foreign land To go and kill the yellow man Born in the U.S.A. I was born in the U.S.A. I was born in the U.S.A. I was born in the U.S.A. Born in the U.S.A. Come back home to the refinery Hiring man says "Son if it was up to me" Went down to see my V.A. man He said "Son, don't you understand" I had a brother at Khe Sahn fighting off the Viet Cong They're still there, he's all gone He had a woman he loved in Saigon I got a picture of him in her arms now Down in the shadow of the penitentiary Out by the gas fires of the refinery I'm ten years burning down the road Nowhere to run ain't got nowhere to go Born in the U.S.A. I was born in the U.S.A. Born in the U.S.A. I'm a long gone Daddy in the U.S.A. Born in the U.S.A. Born in the U.S.A. Born in the U.S.A. I'm a cool rocking Daddy in the U.S.A.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 27 juni 2005 om 10:03. |
|||||
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*snif* ![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nu ja we gaan niet muggeziften, je weet wat ik bedoel. In vele Amerikaanse films of liedjes merk je dat patriotisme. Ik zie dus niet in wat er met de uitspraak 'fier om Vlaming' te zijn mis is. Beter zou het zijn inhoudelijk te reageren betreffende het onderwerp ipv telkens weer Vlaams Belangers te demoniseren. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#39 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Houden zo. En laat die belgjes maar lachen dat doen ze toch altijd. GrtZ, Maximus |
||
![]() |