Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juni 2005, 17:50   #21
Flandriar
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan
Prettige vakantie!
En indien u op 14 juli tijdens het "fête national" toevallig Jean Marie Lepen tegen het lijf zou lopen, doe hem de groeten van de Vlaamse nationalisten!
Correctie: van een marginaal aantal extreemrechtsen (die toevallig ook nog Vlaamsnationalistisch zijn). Hoe dan ook niet van Vlaamse Nationalisten.
Flandriar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2005, 18:45   #22
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flandriar
Correctie: van een marginaal aantal extreemrechtsen (die toevallig ook nog Vlaamsnationalistisch zijn). Hoe dan ook niet van Vlaamse Nationalisten.
Hier zie, weer zo nen Échten! Tot het er zou op aankomen. Overigens wordt de Vlaamse Beweging gedomineerd door de radicaal-rechtse stroming. De rest varieert van extreem-marginaal tot matig-marginaal.

Grappig hoe schlemielen zoals jij zichzelf nationalist noemen, terwijl ze niet eens een nationalistische visie hebben op mens en maatschappij. Verder dan het scanderen van "Vlaanderen onafhankelijk" komen ze niet.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Guderian on 28-06-2005 at 19:50
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Hier zie, weer zo nen Échten! Tot het er zou op aankomen. Overigens wordt de Vlaamse Beweging gedomineerd door de radicaal-rechtse stroming. De rest varieert van extreem-marginaal tot matig-marginaal.

Grappig hoe schlemielen zoals jij zichzelf nationalist noemen, terwijl ze niet eens een nationalistische visie hebben op mens en maatschappij. Verder dan het scanderen van "Vlaanderen onafhankelijk" komen ze niet.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Hier zie, weer zo nen Échten! Tot het er zou op aankomen. Overigens wordt de Vlaamse Beweging gedomineerd door de radicaal-rechtse stroming. De rest varieert van extreem-marignaal tot matig-marginaal.

Grappig hoe schlemielen zoals jij zichzelf nationalist noemen, terwijl ze niet eens een nationalistische visie hebben op mens en maatschappij. Verder dan het scnaderen van "Vlaanderen onafhankelijk" komen ze niet.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Guderian : 28 juni 2005 om 18:50.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2005, 18:45   #23
Franz Ritter Von Epp
Banneling

Franz Ritter Von Epp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
NSVer.
Wij komen ook.
Zéér leuk. We zullen jullie "warm" ontvangen [edit]
[size=1]After edit by Franz Ritter Von Epp on 28-06-2005 at 19:46
Reason:

Citaat:
NSVer.
Wij komen ook.
Zéér leuk. We zullen jullie "warm" ontvangen [/size]

Citaat:
NSVer.
Wij komen ook.
Zéér leuk. We zullen jullie "warm" ontvangen : mrgreen:[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Franz Ritter Von Epp : 28 juni 2005 om 18:46.
Franz Ritter Von Epp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2005, 18:46   #24
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
waarom zou je een vlaamse feestdag nu tussen de franskiljons gaan vieren?
Brussel is onze Vlaamse hoofdstad, dus kan 11 juli perfect daar gevierd worden. Wie het niet aanstaat: wegblijven of op hun bakkes.
Oud 28 juni 2005, 18:49   #25
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
NSVer.
Wij komen ook.

Oooohhh... Dat wordt leuk, zéér leuk!

(Of het waar is, is wat anders. De BUBbels hadden we met VJW ook al eens uitgenodigd en hoewel er één van die pipo's had toegezegd hebben we niemand gezien. Broekschijters!)
Oud 28 juni 2005, 19:02   #26
Nick_
Perm. Vertegenwoordiger VN

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Brussel is onze Vlaamse hoofdstad, dus kan 11 juli perfect daar gevierd worden. Wie het niet aanstaat: wegblijven of op hun bakkes.
't Is niet omdat je een kalf bent, dat je ook k&k moet komen verneuken.
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2005, 20:23   #27
Flandriar
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
De Vlaamse Beweging is dan ook ernstig ziek en de extreemrechtse component ervan is de tumor van de beweging. Daarenboven wordt uw extreem-extreemrechtse stroming zélfs in het VB liever binnenskamers weggestopt dan openlijk omarmt.
Oud 28 juni 2005, 20:29   #28
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Overigens wordt de Vlaamse Beweging gedomineerd door de radicaal-rechtse stroming.
Oei, heb ik iets gemist? Sinds wanneer dat?
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2005, 20:56   #29
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
't Is niet omdat je een kalf bent, dat je ook k&k moet komen verneuken.
Té laat! Als het van mij afhangt wordt er zelfs veel meer van jouw wereldje verneukt. 8)
Oud 28 juni 2005, 21:00   #30
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
De Vlaamse Beweging is dan ook ernstig ziek en de extreemrechtse component ervan is de tumor van de beweging. Daarenboven wordt uw extreem-extreemrechtse stroming zélfs in het VB liever binnenskamers weggestopt dan openlijk omarmt.

Je zou je beter eens afvragen zonder oogkleppen, hoe het komt dat de Vlaamse Beweging ernstig ziek is. Misschien, ja heel misschien door die mossels die steeds weer uitverkoop doen aan de belgische staat en het volks-identitaire ondermijnende systeem.

Overigens ben ik de gematigdheid zelve. Ik ben tegen rechts extremisme �* la Dedecker, Beliën, Bouckaert,... en evenzeer tegen links extremisme �* la KP, LSP, PVDA,...

Wat het VB denkt en doet is mijn zaak niet. Het Vlaams Belang is de grootste Vlaamse volkspartij. Learn to live with it. [edit]
[size=1]After edit by Guderian on 28-06-2005 at 22:13
Reason:

Citaat:

Je zou je beter eens afvragen zonder oogkleppen, hoe het komt dat de Vlaamse Beweging ernstig ziek is. Misschien, ja heel misschien door die mossels die steeds weer uitverkoop doen aan de belgische staat en het volks-identitaire ondermijnende systeem.

Overigens ben ik de gematigdheid zelve. Ik ben tegen rechts extremisme �* la Dedecker, Beliën, Bouckaert,... en evenzeer tegen links extremisme �* la KP, LSP, PVDA,...

Wat het VB denkt en doet is mijn zaak niet. Het Vlaams Belang is de grootste Vlaamse volkspartij. Learn to live with it. [/size]

Citaat:

Je zou je beter eens afvragen zonder oogkleppen, hoe het komt dat de Vlaamse Beweging ernstig ziek is. Misschien, ja heel misschien door die mossels die steeds weer uitverkoop doen aan de belgische staat en het volks-identitaire ondermijnde systeem.

Overigens ben ik de gematigdheid zeve. Ik ben tegen rechts extremisme �* la Dedecker, Beliën, Bouckaert,... en evenzeer tegen links extremisme �* la KP, LSP, PVDA,...

Wat het VB denkt en doet is mijn zaak niet. Het Vlaams Belang is de grootste Vlaamse volkspartij. Learn to live with it. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Guderian : 28 juni 2005 om 21:13.
Oud 28 juni 2005, 21:02   #31
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Oei, heb ik iets gemist? Sinds wanneer dat?
Wie moge de Vlaamse Beweging dan wel domineren volgens u?
Oud 28 juni 2005, 21:05   #32
Flandriar
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Je zou je beter eens afvragen zonder oogkleppen, hoe het komt dat de Vlaamse Beweging ernstig ziek is. Misschien, ja heel misschien door die mossels die steeds weer uitverkoop doen aan de belgische staat en het volks-identitaire ondermijnde systeem.

Overigens ben ik de gematigdheid zeve. Ik ben tegen rechts extremisme �* la Dedecker, Beliën, Bouckaert,... en evenzeer tegen links extremisme �* la KP, LSP, PVDA,...

Wat het VB denkt en doet is mijn zaak niet. Het Vlaams Belang is de grootste Vlaamse volkspartij. Learn to live with it.
Volgens mij moet de Vlaamse Beweging mee evolueren in plaats van ter plaatse te trappelen. De huidige Beweging heeft amper aansluiting bij de jeugd van vandaag. Maar dat is slechts mijn mening.

Het VB is een populistische, racistische partij. Het is tekend voor onze maatschappij dat ze zo 'populair' is. Al ben ik er gerust in dat ze nooit aan de macht zullen komen, zolang de niet-racistische ('democratische partijen') hun beginselen niet verraden voor een postje hier of daar en in feite de lijn-Anciaux volgen (op dat vlak).
Oud 28 juni 2005, 21:06   #33
ingenious

Standaard

Citaat:
nu niet naïef doen hé gudi.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2005, 21:21   #34
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
...........toch niet van een postkaart als jij ??? 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 09:24   #35
Vlaanderen Boven

Standaard

Citaat:
Wie moge de Vlaamse Beweging dan wel domineren volgens u?
De Vlaamse Beweging is wel meer dan NSV en Voorpost hoor.
Oud 29 juni 2005, 09:25   #36
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Bah Vlaanderen Boven, ik wist niet dat je in zulke kringen vertoefde.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 09:39   #37
Vlaanderen Boven

Standaard

Ik doe niets anders.

Vlaanderen houzee!
Oud 29 juni 2005, 09:58   #38
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

'... want we hebben toch niks beters te doen, meneer.'
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 10:13   #39
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Volgens mij moet de Vlaamse Beweging mee evolueren in plaats van ter plaatse te trappelen. De huidige Beweging heeft amper aansluiting bij de jeugd van vandaag. Maar dat is slechts mijn mening.

Het VB is een populistische, racistische partij. Het is tekend voor onze maatschappij dat ze zo 'populair' is. Al ben ik er gerust in dat ze nooit aan de macht zullen komen, zolang de niet-racistische ('democratische partijen') hun beginselen niet verraden voor een postje hier of daar en in feite de lijn-Anciaux volgen (op dat vlak).

de beweging heeft wél aansluiting bij de jeugd; misschien niet in de NVA ofzo.. (bij mij zijn er in een jaar tijd op 40 studenten 8 nationalistisch geworden, of moet het meer en sneller voor u? en zit U wel in de beweging? gaat u naar betogingen? in verenigingen? de jeugd moet je daar zoeken hoor, ofwel ben je blind)

verder: het VB populistisch? wat wil je anders? ze mogen de macht niet nemen.. ze moeten hun publieke aanhang ergens mee verwerven.. juist, met populisme. Niks verkeerd aan, propaganda lijk anderen ook doen.
En racistisch? Tja, jij zal het allemaal willen oplossen met de allochtonen blijven op hun wenken te bedienen.. daarbij; het VB maakt in haar huidige programma nergens meer onderscheid op basis van RAS.. waar dan dat vermeende racisme is mij een raadsel.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 10:14   #40
Ambiorix

Standaard

Citaat:
zonder het VB zal je nóoit je geliefde doel bereiken. Dan noemt men dat een "utopie", mijn beste.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be