![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal het zo formuleren, Vlaanderen Boven. Mocht het apartheidsregime van Franz ooit worden toegepast, dan zal je het in het zwembad zonder mij moeten doen. Mijn vriend (niet mijn man ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Hoe belachelijk dat men nu nog altijd denkt in termen van rassen:
Rassen worden bepaald op basis van uitzicht, hun fenotypes. Als je in rassen zelf kijkt, zijn de genetische verschillen soms groter dan die tussen verschillende rassen. Zo'n indeling is dus belachelijk, en achterhaald. Ik blijf het zeggen: racisme is niet de angst voor het verschil, maar de angst dat het verschil niet bestaat (sic. E. E. Schmitt). Edit: sry Midjin, ik had niet gezien dat je dit ook al gezegd had.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Vision : 26 juni 2005 om 22:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad :de KKK is tegen niet-blanken, joden en katholieken..
tijd dat we voor deze lieden een sub-forum creeëren zodat ze de algemene fora niet meer "bevuilen met hun freedom of speech"..
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Niet doen, dat is onhygienisch |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Blanke rassen schelen wel degelijk met de zwarte, het hangt ervan af naar welke merkers je gaat kijken. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik bedoel met "Joden" gewoon de bevolkingsgroep van Israël en niet de godsdienst. Anders zou het inderdaad nogal belachelijk zijn.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 27 juni 2005 om 16:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Humor???
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Tja, sommige mensen denken enkel aan de vleselijke geneugten op korte termijn. BTW, vind je die nu zo knap? Had dan Denzel Washington ofzo genomen als voorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vind hem wel knap Ronaldinho, maar aan de andere elementen die je opsomt heb ik inderdaad niet gedacht. Zal dan toch maar bij mijn huidige H&M blijven dan. ![]() [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 27 juni 2005 om 18:22. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
ik ben die rasrommel meer dan beu. |
||
![]() |