Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2005, 16:22   #21
Franz Ritter Von Epp
Banneling

Franz Ritter Von Epp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Als bekrompen xenofoob bedoelt u zeker? Europa is net een toonbeeld van verscheidenheid!
Over "bekrompenheid" kunnen de belgicisten beter hun mond houden
Franz Ritter Von Epp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 16:26   #22
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franz Ritter Von Epp
Waarom?
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 17:52   #23
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Verklaar u eens nader aub.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 21:15   #24
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Ik wist trouwens niet dat Firestone joodse was, dacht dat haar man het was ofzo.

Ik zal het zo formuleren, Vlaanderen Boven.

Mocht het apartheidsregime van Franz ooit worden toegepast, dan zal je het in het zwembad zonder mij moeten doen. Mijn vriend (niet mijn man ) zal je dan gezelschap houden. Maar pas dan goed op met wat je tegen hem zegt: hij is een toonbeeld van PC!
Oud 26 juni 2005, 22:03   #25
Vision
Lokaal Raadslid

Standaard

Hoe belachelijk dat men nu nog altijd denkt in termen van rassen:

Rassen worden bepaald op basis van uitzicht, hun fenotypes. Als je in rassen zelf kijkt, zijn de genetische verschillen soms groter dan die tussen verschillende rassen. Zo'n indeling is dus belachelijk, en achterhaald.

Ik blijf het zeggen: racisme is niet de angst voor het verschil, maar de angst dat het verschil niet bestaat (sic. E. E. Schmitt).

Edit: sry Midjin, ik had niet gezien dat je dit ook al gezegd had.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Vision on 26-06-2005 at 23:06
Reason:
--------------------------------

Rassen worden bepaald op basis van uitzicht, hun fenotypes. Als je in rassen zelf kijkt, zijn de genetische verschillen soms groter dan die tussen verschillende rassen. Zo'n indeling is dus belachelijk, en achterhaald.

Ik blijf het zeggen: racisme is niet de angst voor het verschil, maar de angst dat het verschil niet bestaat (sic. E. E. Schmitt).

Edit: sry Midjin, ik had niet gezien dat je dit ook al gezegd had.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Ik blijf het zeggen: racisme is niet de angst voor het verschil, maar de angst dat het verschil niet bestaat (sic. E. E. Schmitt).[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Vision : 26 juni 2005 om 22:06.
Vision is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 22:17   #26
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard De KKK

Inderdaad :de KKK is tegen niet-blanken, joden en katholieken..

tijd dat we voor deze lieden een sub-forum creeëren zodat ze de algemene fora niet meer "bevuilen met hun freedom of speech"..
Oud 27 juni 2005, 12:46   #27
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Oef, ik vreesde er al voor.

Nu mag ik met deze naar het zwembad ()

en ben ik bovendien in veiligheid voor deze ( )

je bent in de stront getrapt wil je zeggen en je wil die stront mee binnen nemen!

Niet doen, dat is onhygienisch
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 13:59   #28
Big_daddy
Gouverneur

Big_daddy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron: http://www.gva.be

De politie liet vrijdagavond rond 18.30u het openluchtzwembad op Linkeroever ontruimen na relletjes. Bij een paar heethoofden sloeg de hormonenhuishouding op hol: het hele gevecht was niet meer dan een vrouwenkwestie.

Een heerlijk dagje genieten van zon en water eindigde abrupt voor de 1.700 bezoekers van het openluchtzwembad op Linkeroever. Rond 18u braken er relletjes uit aan de toegangspoort van het bad. De vechtpartij breidde uit naar het bad zelf en naar de ligweide. Reden genoeg voor de redders om er de politie bij te roepen.

De hele historie begon met vier Joegoslavische jongens die kennis maakten met een meisje. Dat liep vlot, tot grote nijd van een paar jongens van Marokkaanse afkomst. Die gunden hun amoureuze tegenstanders het succes niet en gebruikten de vuisten. In een mum van tijd keerde een tachtigtal heethoofden zich tegen de vier jongens. De politiekorpsen van Zwijndrecht en Antwerpen stuurden ploegen ter plaatse om de vechtende partijen uit elkaar te halen.

Karl Jordan, verantwoordelijke voor de openluchtzwembaden: "Omdat de boel escaleerde, liet de politie het zwembad volledig ontruimen. De vier Joegoslaven konden worden ontzet, een paar heethoofden werden opgepakt." Het is niet de eerste keer dat de agenten naar het zwembad werden geroepen dit seizoen.
"Maar wel de eerste keer dat het uit de hand liep. Weet je wat opmerkelijk is? Als hier een paar politiemensen in uniform aankomen, kunnen die eigenlijk weinig doen, behalve opletten dat ze zelf niet in het water worden gegooid. Maar als de mensen van de jeugdcriminaliteit hun gezicht hier laten zien, is het meteen weer rustig."

Voor Jordan was het vrijdag brandjes blussen aan het water geblazen. "Toen ik werd gebeld voor de vechtpartij op Linkeroever, was ik net klaar in het Boekenbergpark. Dat openluchtzwembad is nu nog gesloten, maar samen met de politie moest ik er toch vijftig zwemmers uit halen."

Eigen commentaar:

De Links-liberale junta in dit land heeft blijkbaar nog steeds géén oplossing voor de steeds wederkerende problemen die de kinderen van de (P)islamietische gastarbeiders veroorzaken. Oudere mensen die bedreigd worden, Blanke Vlaamse meisjes die lastiggevallen en bepoteld worden, mensen die worden geslagen en bestolen worden. Daarom bepleit ik het voorstel van weliswaar de liberale homofiel Smaghhe die een aantal jaren geleden een voorstel lanceerde om allochtonen op basis van hun huidskleur de toegang tot zwembaden en recreatiecentra's te weigeren. [size=4]Makkakken-gespuis[/size] en ander vreemd uitschot dienen zware boetes opgelegd te krijgen indien zij ook maar 1 stap verkeerd zetten. Het is hoogtijd voor de "Nieuwe Orde".

Makak je eigen eerst ... Sale Flamand
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 14:25   #29
genehunter
Gouverneur

genehunter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de verschillen tussen de verschillende afrikaanse rassen zijn groter dan tussen blank en afro-amerikaans.
Da's irrelevant, de enige reden daarvoor is dat bepaalde afrikaanse rassen in relatieve genetische afzondering leven en daardoor gaan divergeren van elkaar. De afro-amerikaanse populatie erbij sleuren is al even irrelevant, de afro-amerikanen hebben in tegenstelling tot hun afrikaanse broeders wel een zekere mate van inkruising met blanken gehad, nogal wiedes dat ze genetische gelijkenissen hebben.

Blanke rassen schelen wel degelijk met de zwarte, het hangt ervan af naar welke merkers je gaat kijken.

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Men kan door DNA onderzoek het verschil kennen tussen een Palestijn en een Jood..
dat is onmogelijk aangezien er niet zoiets bestaat als het joodse gen.
Als je aanneemt dat religie niet etnologisch gebonden is, statistisch gezien is dat niet het geval, er is immigratie in een godsdienst, maar heel beperkt, toch voor de joodse godsdienst en de islam. Maar het gros van de joden komt uit éénzelfde etnische groep, palestijnen uit een andere. Als je het in dat opzicht bekijkt, dan klopt zijn stelling wel. Als je mij deftige studies kunt voorleggen die het tegendeel bewijzen, dan wil ik er nog wel op terugkomen, maar ik vrees ervoor.
Dan zeg ik als bewijs nog liever ; een tafel is een hond want een hond heeft ook 4 poten .
genehunter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 16:05   #30
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

ik bedoel met "Joden" gewoon de bevolkingsgroep van Israël en niet de godsdienst. Anders zou het inderdaad nogal belachelijk zijn.[edit]
[size=1]After edit by Zwart & Geel on 27-06-2005 at 17:06
Reason:

ik bedoel met "Joden" gewoon de bevolkingsgroep van Israël en niet de godsdienst. Anders zou het inderdaad nogal belachelijk zijn.[/size]

ik bedoel met "Joden" inderdaad gewoon de bevolkingsgroep van Israël en niet de godsdienst. Anders zou het inderdaad nogal belachelijk zijn.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 27 juni 2005 om 16:06.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 17:52   #31
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
je bent in de stront getrapt wil je zeggen en je wil die stront mee binnen nemen!

Niet doen, dat is onhygienisch

Humor???
Oud 27 juni 2005, 18:18   #32
genehunter
Gouverneur

genehunter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu mag ik met deze naar het zwembad.
Ik wil niks zeggen, maar die arme sukkel is afgeleefd op zijn 35e. Knieën kapot, aductoren versleten, rugproblemen, hartritmestoornissen, om nog maar van de cocaïneverslaving te zwijgen...Ge moogt hem hebben van mijn part

Tja, sommige mensen denken enkel aan de vleselijke geneugten op korte termijn. BTW, vind je die nu zo knap? Had dan Denzel Washington ofzo genomen als voorbeeld.
Dan zeg ik als bewijs nog liever ; een tafel is een hond want een hond heeft ook 4 poten .
genehunter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 18:21   #33
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genehunter
Ik wil niks zeggen, maar die arme sukkel is afgeleefd op zijn 35e. Knieën kapot, aductoren versleten, rugproblemen, hartritmestoornissen, om nog maar van de cocaïneverslaving te zwijgen...Ge moogt hem hebben van mijn part

Tja, sommige mensen denken enkel aan de vleselijke geneugten op korte termijn. BTW, vind je die nu zo knap? Had dan Denzel Washington ofzo genomen als voorbeeld.
Des goûts et des couleurs...

Vind hem wel knap Ronaldinho, maar aan de andere elementen die je opsomt heb ik inderdaad niet gedacht.
Zal dan toch maar bij mijn huidige H&M blijven dan.[edit]
[size=1]After edit by Firestone on 27-06-2005 at 19:22
Reason:

Citaat:

Vind hem wel knap Ronaldinho, maar aan de andere elementen die je opsomt heb ik inderdaad niet gedacht.
Zal dan toch maar bij mijn huidige H&M blijven dan.[/size]

Citaat:

Zal dan toch maar bij mijn huideige H&M blijven dan.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 27 juni 2005 om 18:22.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2005, 02:54   #34
myrdjinn
Burgemeester

myrdjinn's schermafbeelding

Standaard geeuw

Citaat:
Da's irrelevant, de enige reden daarvoor is dat bepaalde afrikaanse rassen in relatieve genetische afzondering leven en daardoor gaan divergeren van elkaar. De afro-amerikaanse populatie erbij sleuren is al even irrelevant, de afro-amerikanen hebben in tegenstelling tot hun afrikaanse broeders wel een zekere mate van inkruising met blanken gehad, nogal wiedes dat ze genetische gelijkenissen hebben.

Blanke rassen schelen wel degelijk met de zwarte, het hangt ervan af naar welke merkers je gaat kijken.
====>

Citaat:

irrelevant? Vision heeft het hier toch aangehaald? dus ik moet studies zoeken om jouw mening te ontkrachten .... aja, weet je -> geef mij anders wat studies die mij een jood van een palestijn kunnen onderscheiden.

ik ben die rasrommel meer dan beu.
myrdjinn is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be