Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2003, 14:43   #21
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patjakker
Citaat:

Ah, je voert dus een one man crusade tegen ... one man.

You wish! Er zijn hier in Gent een aantal café's waar Koen Crucke echt niet welkom is, wees maar gerust! De mensen hebben stilaan genoeg van zijn streken. Zelfs een kennis, die ook opkomt voor de VLD, is ronduit anti.
Ah, het ultieme oordeel is geveld: 1 kennis van de VLD is óók tegen Koen Crucke! Iedereen te wapen!
afmaken die strandjeannet!

wat denken jullie?
* jaloezie?
* Afgwezen liefde...
* Homofoob...
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2003, 14:47   #22
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Ah, je voert dus een one man crusade tegen ... one man.

You wish! Er zijn hier in Gent een aantal café's waar Koen Crucke echt niet welkom is, wees maar gerust! De mensen hebben stilaan genoeg van zijn streken. Zelfs een kennis, die ook opkomt voor de VLD, is ronduit anti.
Ah, het ultieme oordeel is geveld: 1 kennis van de VLD is óók tegen Koen Crucke! Iedereen te wapen!
afmaken die strandjeannet!

wat denken jullie?
* jaloezie?
* Afgwezen liefde...
* Homofoob...
Ik zet in op optie 2
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2003, 14:50   #23
Patjakker
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Gaat u ook nog redenen geven waarom u Koen Krucke haat, of is dit gewoon weer zo'n post over iemand die niets tegen homos heeft, maar toch vind dat deze homo een decadent bestaan leidt?

Ik betwijfel ten zeerste dat Koen een 'ranzige' figuur is, als dat zo was zou het al lang, met vunzige details op kop, op de covers van de roddelpers gestaan hebben.

Maar eigenlijk heeft Koen hier niets mee te maken. Zelfs als Koen ranzig zou zijn. Ik ken ook best wel een paar heteros of twee die ranzig zijn. Begin ik mijn zin dan met: Ik heb niets tegen heteros, maar ... <voeg hier uw favoriete dogma in>? Uiteraard niet.

Van 1 ding mag u wel zeker zijn: Koen is al jaren uit de kast gekomen en heeft al meer pathetisch gesloten conservatieve figuren zoals u tegengekomen. Die weet al lang dat u gewoon 1 of andere verdoken frustratie uit uw eigen triestige verleden ventileert door middel van zijn persoon. Die kan best wel omgaan met tragische persoonlijkheden zonder veel ruggegraat of zin voor realisme zoals uzelf.

Veel geluk met uw krijstocht tegen een BV. Onthoudt dat als het teveel wordt, ge beter in een hoekske gaat zitten en wacht tot het over is in plaats van een peer op uw muil te krijgen van de veiligheidsdienst van een BV aangelegenheid.

U zult het niet geloven, maar ik vind u waarlijk een aimabel mens. Vooral die melodramatische details over uw eigen leven zorgen voor een lach en een traan. Je doet me wat denken aan La Esterella. Respect!
Patjakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2003, 14:50   #24
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik zet in op optie 2
zware gokker hé !
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2003, 14:56   #25
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

U kan de man bereiken op http://www.koencrucke.be.
Dit is duidelijk iets tussen jullie twee, laat dit forum er toch buiten alsjeblief.
Tortelduifjes.
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2003, 14:58   #26
Patjakker
Vreemdeling

Standaard

Ach, ik had het moeten weten... geef een punt van kritiek op een homofiel en je wordt direct verweten voor verborgen flikker. Hoe voorspelbaar!
Mijn oprechte excuses aan al degenen die zich gekrenkt voelen door mijn kritiek op hun idool.
Oud 31 mei 2003, 14:59   #27
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach, ik had het moeten weten... geef een punt van kritiek op een homofiel en je wordt direct verweten voor verborgen flikker. Hoe voorspelbaar!
Mijn oprechte excuses aan al degenen die zich gekrenkt voelen door mijn kritiek op hun idool.
Zou hij ook vieze dingen gedaan hebben met Samson !?
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2003, 14:59   #28
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Want dan is het dierenmishandeling en dan heb je echt iets om hem op te pakken he...
Oud 31 mei 2003, 15:00   #29
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Gaat u ook nog redenen geven waarom u Koen Krucke haat, of is dit gewoon weer zo'n post over iemand die niets tegen homos heeft, maar toch vind dat deze homo een decadent bestaan leidt?

Ik betwijfel ten zeerste dat Koen een 'ranzige' figuur is, als dat zo was zou het al lang, met vunzige details op kop, op de covers van de roddelpers gestaan hebben.

Maar eigenlijk heeft Koen hier niets mee te maken. Zelfs als Koen ranzig zou zijn. Ik ken ook best wel een paar heteros of twee die ranzig zijn. Begin ik mijn zin dan met: Ik heb niets tegen heteros, maar ... <voeg hier uw favoriete dogma in>? Uiteraard niet.

Van 1 ding mag u wel zeker zijn: Koen is al jaren uit de kast gekomen en heeft al meer pathetisch gesloten conservatieve figuren zoals u tegengekomen. Die weet al lang dat u gewoon 1 of andere verdoken frustratie uit uw eigen triestige verleden ventileert door middel van zijn persoon. Die kan best wel omgaan met tragische persoonlijkheden zonder veel ruggegraat of zin voor realisme zoals uzelf.

Veel geluk met uw krijstocht tegen een BV. Onthoudt dat als het teveel wordt, ge beter in een hoekske gaat zitten en wacht tot het over is in plaats van een peer op uw muil te krijgen van de veiligheidsdienst van een BV aangelegenheid.

Ik heb niks tegen the piano maar ? hij hangt m'n voeten uit
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2003, 15:01   #30
numarx
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Want dan is het dierenmishandeling
Misschien niet he... Geloof jij iets van heel die "ik ben verliefd op Bobientje"-dekmantel?

[size=1](Hihi, "dek"mantel, wat ben ik gevat.)[/size]
Oud 31 mei 2003, 15:06   #31
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
Misschien niet he... Geloof jij iets van heel die "ik ben verliefd op Bobientje"-dekmantel?

[size=1](Hihi, "dek"mantel, wat ben ik gevat.)[/size]
Over 1 ding ben ik heel zeker : ik heb dat Bobientje nooit gezien... En toch zag ik altijd die Gert, Alberto, Samson, De Burgemeester,en noem maar op... altijd met een dikke smile op hun gezicht rondlopen. En drugs waren er ook al niet...
Oud 31 mei 2003, 15:11   #32
Patjakker
Vreemdeling

Standaard

Hoho, Samson is van Gertje! Meneer Spaghetti doet het enkel met die Oscar, zoveel is duidelijk. Maar nogmaals, de meeste homo's zijn ok, maar pedo's, dat gaat me te ver. Een kind kan nog niet de gevolgen van zijn daden inschatten. Het is trouwens een grove fout om de seksuele meerderjarigheid te verlagen. Geef mij trouwens maar een rijpere vrouw, zoals Goedele Liekens of Phara De Aguirre...
Oud 31 mei 2003, 15:13   #33
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoho, Samson is van Gertje! Meneer Spaghetti doet het enkel met die Oscar, zoveel is duidelijk. Maar nogmaals, de meeste homo's zijn ok, maar pedo's, dat gaat me te ver. Een kind kan nog niet de gevolgen van zijn daden inschatten. Het is trouwens een grove fout om de seksuele meerderjarigheid te verlagen. Geef mij trouwens maar een rijpere vrouw, zoals Goedele Liekens of Phara De Aguirre...
Ja ! Phara ! Intergalactic sex ! En een prachtig toonbeeld van integratie ! Welke andere Klingon kan zeggen dat ze een programma ter discussie van de politiek mag presenteren !? In Belgie nog wel !?
Oud 31 mei 2003, 17:02   #34
joske
Gouverneur

joske's schermafbeelding

Standaard

in belgie kan en mag alles,dat noemen ze positive discriminatie,het zal uw zoon of dochter maar zijn die baan moet ruimen voor zo iemand.
joske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2003, 19:05   #35
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske
in belgie kan en mag alles,dat noemen ze positive discriminatie,het zal uw zoon of dochter maar zijn die baan moet ruimen voor zo iemand.
Ehm... over wie heb je het nu eigenlijk?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2003, 19:53   #36
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske
Ehm... over wie heb je het nu eigenlijk?
Hij heeft het over Phara natuurlijk, die geïmmigreerde Klingon, die met de meest interessante job op de vrt inzake politiek is gaan lopen...
Oud 31 mei 2003, 20:00   #37
Jabbe
Burger

Jabbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jabbe
Standaard

En terecht!

Go Phara... Er zouden wat meer journalisten als haar mogen zijn, mijns inziens... als die allemaal Coveliers nekeer zouden aanpakken
Oud 31 mei 2003, 21:35   #38
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

U zult het niet geloven, maar ik vind u waarlijk een aimabel mens. Vooral die melodramatische details over uw eigen leven zorgen voor een lach en een traan. Je doet me wat denken aan La Esterella. Respect!
U bevestigt met uw commentaar dat u inderdaad homofoob bent. Enfin, houdt uw uitwasjes van discriminatoire humor voor het Flair forum, daar horen ze beter thuis.
Oud 1 juni 2003, 15:46   #39
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Jabbe,
Ik dacht dat Coveliers de fare heeft aangepakt en niet andersom. Ze werd er zowaar stil bij.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2003, 15:47   #40
numarx
Minister

Standaard

Ja, zo was het...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be