![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Problemen met vreemdelingen moeten opgelost worden door : | |||
Er zijn geen problemen met niet Europese vreemdelingen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
Iedereen zou recht mogen hebben om zich in Belgie te vestigen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,86% |
Sommige moeten uitgewezen worden, maar de meerderheid mag blijven |
![]() ![]() ![]() |
10 | 35,71% |
Massale deportaties van alle mensen van niet Europese afkomst uit Europa |
![]() ![]() ![]() |
9 | 32,14% |
Nieuw holocaust zou alles oplossen, geen mens = geen probleem |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Toch is het consumentarisme een groot probleem in geheel Europa. Ook beseffen veel te weinig mensen dat ze deel uitmaken van de geschiedenis die Europa vormt. Ze vinden het normaal dat over 50 jaar Europa even welvarend zal zijn als nu. Een wereld waar de grootmacht communistisch is en bekrompen van geest is geen utopie meer. Over 20 jaar ligt China ver voorop. Hoe nihilistisch Europa hierop zal reageren.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom vindt je dat andere vreemdelingen weg moeten? Ik vind dat de multicultiraliteit een land juist siert. Maar los daarvan: het zou toch ook volledig unfair zijn als 'de grenzen ooit gesloten zouden worden', want waar trek je dan de grens? Degene die net binnen was mag nog binnenkomen. Maar degene die nog net één been op de ladder van 't vliegtuig had en de andere nog net niet neergezet op Belgisch grondgebied moet terug (ook al is dat het kind van degene die dus wel mag blijven...)? En waarom sommige wel en andere niet? Iedereen moet toch het recht hebben om te leven waar hij wil? Als iemand denkt dat hij/zij in België gelukkiger kan worden, laat hem dan maar afkomen. Zelf zou ik niet willen dat als ik morgen zin heb om naar China ofzo te verhuizen ze daar opeens gaan zeggen 'tututut, we laten geen vreemden binnen'. Wat voel je dan? Afgunst, wrok, geshoqueerdheid, woede, wraak? Zoiets kan op lange termijn niet tot iets goeds leiden. En ook niet op korte termijn volgens mij... het is noch ethisch verantwoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een multicultureel land is een land dat geen oorlogen meer kan voeren tegenover anderen maar zelf constant met zichzelf in oorlog dreigt te geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Ikzelf doe (zoveel mogelijk) mijn best om geen onderscheid te maken tussen mensen. (Ik moet mijn best doen, omdat ons langs alle kanten wordt opgedrongen dit wel te doen). Ik zie er het nut namelijk niet van in... Onderscheid maken tussen mensen op basis van afkomst, geslacht enzovoort om ze daarna in een negatief vakje te steken of ze iets te onthouden heeft nog nooit tot iets positiefs geleidt, en zal daar ook nooit toe leiden ...
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Oef, Groentje-18 is aangekomen. De argumentatie kan beginnen mannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp 't niet ...
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Van een verrassing gesproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maareuh, ben jij altijd zo duf? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Banneling
|
![]() Ik denk dat we beter de vraag kunnen stellen: moeten ze hier zijn en wat kunnen we leren uit landen (vb Denemarken of Nederland) die op dat vlak een ander beleid voeren ?
Ik denk heel veel. Wil men multicultuur dan zal het alleszins drastisch moeten veranderen, niet zoals nu dus. Ik ben voor het behoud van de Vlaamse cultuur. Ik zie niet in wat daar mis mee is. Akkoord dat het leuk is dat ge eens ne kebab kunt eten maar je moet ook zien welke oorzaken het met zich meebrengt. Daarmee bedoel ik vooral de criminaliteit. Ik denk dat we voor ons moeten uitmaken dat het geen goede zaak is. Je maakt me niet wijs dat in vele landen als Turkije of Marokko het zó slecht leven is. Als ze dan toch willen verhuizen moet dat maar elders zijn tenzij je je inspant en je volledig integreert dit met van een proef. Hoe wij verder willen als mensen en mensheid kiezen we volledig zelf. Er is niet zoiets als perfect. Wel weet ik dat het huidige multiculturele beleid (100.000 illegalen jaarlijks, tienduizenden onwettige naturalisaties,...) ons meer problemen bijgeeft dan ons vooruit helpt. Hoe kan je nu in godsnaam racist zijn als die mensen in the first place hier eens niet horen te zijn ? Ik denk eerder dat de huidige regeringspartijen een oogje dicht knijpen en het willen behouden. Omdat dat volgens hun 'verrijkend' zou zijn. Als mensen het vreemdelingenbeleid in vraag stellen of het willen veranderen valt dat blijkbaar onder de Belgische (ik zeg wel Belgische, want het verschilt van land tot land) anti racisme wetgeving. Ik vind dat het aan de burgers over te laten is en niet aan een politiek correcte elite of aan gesubsidieerde overheidsorganen zoals het centrum voor gelijkheid van kansen die uitvoert (vb Vlaams Blok vervolgen) wat hen bovenhand word opgedragen. Pas op ik ga deze mensen niet minderwaardig noemen, schelden of aanvallen of wat dan ook maar laat ons land besturen door de mensen die er op zijn minst toch wonen, aub He. Waarom heb je anders zoiets als grenzen ?[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door separatist : 28 juni 2005 om 02:49. |
|||
![]() |
![]() |