![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is jouw voorkeur? | |||
Mobistar |
![]() ![]() ![]() |
9 | 18,75% |
Proximus |
![]() ![]() ![]() |
21 | 43,75% |
Base |
![]() ![]() ![]() |
11 | 22,92% |
andere ... |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,08% |
om het even ... |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,25% |
GSM, daar doe ik niet aan mee. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,25% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind dat even persoonlijk.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 30 juni 2005 om 14:04. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proximus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als u bewijzen op tafel gooit wil ik mijn mening wel hierzien
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vindt u het kunnen dat, wanneer het toestel van de ontvanger uit staat, je automatisch op een voicemail terecht komt (en dus het minimumtarief aan u been hebt) zonder dat er een mogelijkheid bestaat om die rommel uit te schakelen? D�*t is Mobistar. Na 0 tot 5 keer rinkelen, kassa kassa! Vindt u het bovendien normaal dat een persoon bij het contract in microlettertjes verklaart de verkoopsvoorwaarden te hebben ontvangen, zonder ze te hebben gekregen of tenminste erover te zijn ingelicht? Vindt u het normaal dat men u zomaar aanspreekt om te vragen hoeveel geld u uitgeeft aan GSM-kosten? Vindt u het normaal dat Mobistar uw nummer van bv. proximus, mn een 047x xx xx xx overneemt? Hoe kan ik dan als consument dan in godsnaam weten naar welk netwerk ik nog bel???[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 30 juni 2005 om 16:01. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() 'k Zit nu bij Base, en heb nog steeds m'n oude mobistarnummer (049..). Hulde aan Base trouwens. Veel goedkoper.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 30 juni 2005 om 19:41. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() Ik hou het momenteel bij Mobistar.
![]() |
#28 | |||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom niet bv. een 03 nummer behouden voor iemand die van Antwerpen naar Brussel verhuist, maar de bellers uit Antwerpen wel interzonaal laten betalen?? Is dat geen oplichterij? (al treft hier uiteraard niet alleen Mobistar schuld, behalve dan wat de 'klantenpikkerij' betreft)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 30 juni 2005 om 20:44. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Zelf werk ik voor Mobistar, maar heb Proximus. Mobistar heeft over het algemeen wel betere tarieven, maar een slechtere service. Als je een Tempo-kaart hebt wordt men trouwens regelmatig opgebeld om over te stappen op een abonnement.
Bij Proximus valt men je niet lastig, men biedt een uitstekende service en alles verloopt zeer professioneel. In tegenstelling tot Base, zeer slechte service en enkel al door de enorm irriterende reclames in het verleden blijf ik er zover mogelijk uit de buurt. Maar ze zijn wel het goedkoopst. Liever kwaliteit dan ne hoop gepruts. ![]() Trouwens, zo'n Sharp is leuker dan andere merken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 30 juni 2005 om 22:13. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat heeft allemaal met transparantie te maken.
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge moet zot zijn om geen Base prepaid te nemen. Voor 28 euro kan je bellen aan 12/35 cent (dal-piek) of 20 cent (fixed). Tarifering gebeurt per seconde. En bovendien blijft je belwaarde 1 jaar geldig. Pippo's van een of andere schooibedrijf van Mobistar hebben me ooit proberen te overhalen, maar werden bij elke berekening op basis van mijn belgewoontes bleker en bleker...
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
goedkoop bellen, al diene "service" geldklopperij heb ik niet nodig. Door een sober imago kunt ge ook uw marktaandeel winnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() voorkeur??? wat kan het mij nu schelen hoe mijn gsm-operator noemt, voor mijn part noemt dat bedrijf zich jimmy of rudy.
Ik ben bij mobistar, voor het moment, en god weet waarom, want base zou voor mij de helft goedkoper zijn, ik heb het eens nagerekend. Een van de volgende jaren schakel ik wel eens over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Tip voor de snobs die enkel en alleen Proximus nemen omdat het chiquer is dan Base: koop een prepay kaart en verander dan naar Base met je nummer dat begint met 047X. Iedereen denkt dat je Proximus hebt en je mag bij je snobvriendjes blijven.
Serieuze Proximusgebruikers: negeer dit AUB...
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ook mobistar doet regelmatig akties,zo houden ze mekaar wakker.
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Mobistar, ben er nog altijd wreed content van.
Ik ben iemand die niet zodanig veel belt en heb een formule dat ik kan bellen voor 15 euro per maand; maar ik moet maar 6 euro en een beetje betalen. Uiteraard mocht ik voor bv.17 euro gebeld hebben dan moet ik op die 6 euro; 2 euro bijbetalen wat nogal normaal is me dunkt.
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Deze man heeft hulp nodig. ![]()
![]() |