![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Wel hilarisch : de vrienden van de linkse jongens (de fanatici uit de Islam) negeren deze linksen. Ik heb er toch eens goed mee gelachen : het zal hun leren sympathie te hebben voor deze achterlijke vrouwenhaters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Once and for all, de islam is niet vrouwonvriendelijk. De moslims proberen alleen maar te verhinderen dat hun vrouwen ontaarden tot de bende seriële sletten die hier in Vlaanderen de meerderheid onder de vrouwen vormt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
WHAT THE FUCK IS DA NU VOOR ZEVER !!! Het is het recht van iedere vrouw om een slet te worden. De mannen hebben daar niks over te zeggen!!!!
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Denkt ge nu echt dat een seriële slet gelukkig is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Op zijn minst, zoudt ge hen dan toch wel de gelegenheid mogen geven van hun redenering omstandig uit te leggen, en ondertussen zoudt ge toch wel de beleefdheid mogen tonen van aandachtig te luisteren. Misschien wordt één en ander dan duidelijker. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Luister, wat mij betreft doet iedereen wat hij wil. Ik ga echt niemand zitten bekeren, niettegenstaande het kerkelijk imperatief om dat toch te doen. Het enige dat ik -- wat dat betreft -- wel wil doen, al was het om mij formeel in orde te stellen met het kerkelijk imperatief, is doen alsof ik mensen wil bekeren. Maar tussen ons gezegd en gezwegen: eigenlijk interesseert dat mij nu eens echt niet. Wat betreft de sletten. Ge vindt hier in deze contreien dus geen deftig meisje aan hetwelke ge een deftig voorstel kunt doen. En dat stoort mij, want ik leg geen duizenden kilometers af om zo één te vinden, juist voor het plezier van kilometers te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Trouwens wat is een seriële slet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Onze Vlaamse vrouwen, vriendinnen, meisjes...zullen dit u zeker in dank afnemen. Maar ik ben blij dat je het mij hebt gezegt. Blijkt dat ik al 13 jaar met een slet getrouwd ben !!! En hoeveel andere vlamingen met mij...
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Als die gasten geen hand willen geven dat ze dan in Iran blijven wij hebben die toch niet nodig in belgie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En daarbij, het moet gedaan zijn van de zedenverloedering over de ganse wereld uit te willen dragen. Het is al erg genoeg dat quasi alle vrouwen hier sletten zijn. Dat is klaarblijkelijk nog niet genoeg. We moeten van de Iraanse vrouwen dus ook sletten maken. Ge verstaat dat zo'n neigingen alleen maar tot venijnige ambras kunnen leiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En daarbij, een man is zoals een piano. Als een vrouw de toetsen weet staan, wordt het verhaal zelfs totaal potsierlijk. Wie denkt ge nu dat er in werkelijkheid baas speelt? Cherchez la femme. |
|
![]() |
![]() |