![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik kan me daar verschrikkelijk over ergeren. Waar gaat deze samenleving naartoe, met allemaal zelfstandige kritische geesten? Alsof wij het beter zouden weten dan God/Allah/Jahweh (schrappen wat niet past)! Beseffen die leerkrachten dan niet, wat ze eigenlijk op hun geweten hebben? Misschien is dat meisje nu wel voorgoed haar geloof kwijt, en moet ze later ten eeuwigen dage branden in de hel! Vandaar dat ik ook voorstander ben van een Index. Alle boeken die niet stroken met hetgeen de imam/rabbi/priester (schrappen wat niet past) leert, moeten worden verbrand, of tenminste achter slot en grendel worden gestopt. Ik herhaal het nog een keer: �* bas les lumières! weg met de verlichting! aufklärung raus! down with enlightenment! Daar is niets goeds van gekomen: democratie, vrijheid van meningsuiting, scheiding van kerk en staat, gelijkheid van man & vrouw. Wij zeggen Neen! De Heer is de Herder, en wij zijn zijn Kudde. Daar hoort een Kuddementaliteit bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() Het is ver gekomen als zulke schrijverijtjes niet meteen als grapje worden herkend...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei: op dit forum weet je maar nooit. Kijk maar eens naar de bijdragen van ons aller Godfried. Die kerel is compleet van de pot gerukt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wardje
Citaat:
Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Last van een zure katholieke oprisping Alvader ?
Dat is ook waarom FFI als vereniging van onder andere ex-moslims die zwaar uithalen naar koran, hadith en islam, door streng katholieken niet in het hart wordt gedragen ! Als grote monotheïstische reus met lemen voeten is de katholieke kerk niet gediend van zware kritiek op en afbreuk aan een andere monotheïstische pilaar ... ! De schrik zit erin. En met rede, want als een mens eenmaal vrij begint te denken, ziet het er niet rooskleurig uit voor religies! Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burger
|
![]() Wie weet gaan we nog ooit een wereld kennen waarin geen bloed meer zal vloeien voor die ene / in naam van die zogenaamde god.
Slimme meid hoor Ali,wees trots op je dochter ![]()
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Burgemeester