Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2005, 14:12   #21
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk snap ik geen reet van die tekst.

Hoe dan ook, Mitgard heeft gelijk.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 14:19   #22
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo

Doe zoals ik, meedoen is belangrijker dan begrijpen.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 14:20   #23
Musketo
Banneling

Standaard

Wat me eraan herinnert: Brussel is de mooiste stad van België.
Oud 15 juli 2005, 14:40   #24
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Ik denk eerder dat ze in haar jeugd nooit een rammeling gekregen heeft. Je ziet tot wat een opvoeding zonder regels (en straffen) kan leiden.
Alsof dat er iets mee te maken heeft. Ikzelf heb nooit een rammeling gehad, heb ik daarom een opvoeding zonder regels en straffen gehad? Ik ken er zelfs genoeg die op vlak van regels en straffen niet bepaald een goede opvoeding gehad hebben maar toch nooit in de problemen zijn geraakt.
Wat ik ook ken zijn gezinnen waar kinderen geregeld eens een "goei mep" krijgen, en in tegenstelling tot wat jij beweert zijn die kinderen niet bepaald een mooi voorbeeld van een brave burger.

Wat vooral telt in een opvoeding is liefde, verantwoordelijkheid en respect, en dat zijn zaken die je nooit kan winnen door je kind een paar toeken te geven.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 15:02   #25
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Alsof dat er iets mee te maken heeft. Ikzelf heb nooit een rammeling gehad, heb ik daarom een opvoeding zonder regels en straffen gehad? Ik ken er zelfs genoeg die op vlak van regels en straffen niet bepaald een goede opvoeding gehad hebben maar toch nooit in de problemen zijn geraakt.
Wat ik ook ken zijn gezinnen waar kinderen geregeld eens een "goei mep" krijgen, en in tegenstelling tot wat jij beweert zijn die kinderen niet bepaald een mooi voorbeeld van een brave burger.

Wat vooral telt in een opvoeding is liefde, verantwoordelijkheid en respect, en dat zijn zaken die je nooit kan winnen door je kind een paar toeken te geven.
Het is wel een feit dat het een rotverwent kind is, dat nooit moeten luisteren heeft en altijd haar goesting gedaan heeft.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 15:03   #26
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Ja, en dan. criminelen horen nu eenmaal thuis in de gevangenis.

Is da die die iets tegen hamburgers heeft, ? (en onderzoeksrechters )

Da ze maar eens goe denkt over het leed da ze veroorzaakt heeft, sjans dat er niemand bij die aanslagen gestorven is, maar wel 10 tallen mensen werkeloos gemaakt...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 15:05   #27
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Is da die die iets tegen hamburgers heeft, ? (en onderzoeksrechters )

Da ze maar eens goe denkt over het leed da ze veroorzaakt heeft, sjans dat er niemand bij die aanslagen gestorven is, maar wel 10 tallen mensen werkeloos gemaakt...
Maar ze is toch zo braaf geworden meneer, sedert ze in de gevangenis zit heeft ze niets meer in brand gestoken.
CutTheCrap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 15:09   #28
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cosmos
Ben jij een schade eiser ,van haar in haar zaak,neen exuseert,ma hou u dan gerust als mens neutraal.Jij hebt zelf niet eens het recht om andere mensen te beoordelen die je niet zelf kent.Jij bent zeker niet Macdonalds restaurant of je zou zelf het fast foodje van hen zijn .
Ze"ker niet ,dat is de zorg van een verzekering , niets vergeten ,als men Anja in het rechts gebouw zie en haar aanwezigheid wordt verkeerd geinterpreteert,haar doel daar had temaken met het opvragen vanbepaalde penale boete en afbetalingen ,die zij zelf al van voordien deed.Men gunde haar niet de kans om dit te doejn,zelf de onderzoeksrechter ,waar de auto niet van is opgeblazen wel de media,deed niet eens de moeite om zijn eigen advocaat een rekening nr.door te sturen per brief.Niet naar Anja en niet naar de advocaat .
Waar zit men nu met hun gezeik over dat Anja geen moeite deed,verekt u eigen maar niet onsleven.liefs,ge hebt wel eerst zeker te zijn over wat je spreekt,hou je anders liever op de achtergrond en volg ,niet denekn dat je tegen mij op kan ,men houd mij mede verantwoordelijk voor bepaalde verschillende projecten die men uitvoerbaar brengt ,denk maar aan overlast managers en het project jeugdeliquenten opvoeding .of hetkan soms wel gebeuren dat ik een wet help te ondersteunen om realiseerbaar te krijgen ,hallo ik ben Benjamin de vriend van Anja Hermans ,ik ben rijk geworden door te doen ,en positief te leven ,hoe men er ook over denkt ,de realiteit komt in het daglicht stilaan en dan begrijpt weer niemand niet ,hoe dit alles is kunnen gebeueren,het is nue eenmaal de innerlijke kracht ,van elkaar houden dat men niet had verwacht, gisteren keek iedereen heel verondtwaardigt naar mij in de kamer zitting,pas na mijn openheid naar de pers toe. Dat dat mensen kennis veretgenwoordigers zijn ,weet ik dat hun verstand wel op hun gat plakt als je weet dat ik sinds enkele maanden als geregeld zitti!ngen van de kamer en de senaat bijwoon.Nu pas viel het onze Kamer vertegenwoordigers het op dat er een bekende in de zaal zat"hey daar het vriendje van Anja Hermans,dan praat men over de wet over terrorisme die ik van begin af met mijn inzichten heb ondersteunde om een betere samen werking van de veiligeheids diensten ,denk gerust negatief ,dan weet ik dat je er meteen jezelf ook in verdrinkt,wij niet dank.Cobra's hebben mee dan enkel de realisatie van een beschermende macht,denk als een vliender en vlieg naar ginder en daar ,leef vrij en geloof het maar"Anja zal vrij komen en dan vragen wij aan iedereen die hier schuld aantreft,hoe voelt het om fouten te maken en ervan te hebben geleerd,want wij vergeven en leven gelukkig verder ,kan jij dat ook? " wel ,leer het dan heb je nu de werldbrug van vrede gehoord. Groeten iedereen .

Dat is niks te verzekering, dat is de lul die zo dwaas is van den boel in de fik te steken die er maar voor moet opdraaien, !

Brandstichting bij nacht, ... daar moest godverdomme levenslang bak opstaan zonder kans op ooit vrij te komen.

Jullie denken totaal niet na over wat de gevolgen van dergelijke schurkenstreken kunnen zijn.

Trouwens als ik mij wil volstampen met idustrieel gekweekten brol dan is da mijn probleem en niet da van jullie, dus blijfde ook met uw tengels van mijn ongezondheidsleverancier !

ik ging daar wel regelmatig mijnen hamburger halen hé in de Mc do van Puurs, nen helen dag gaan werken, dan uw brokske industrieel voer voor effe uw zinnen te verzetten, met zo ne ijsbeker met een vleugje cola erbij,

Steken die smerige ongewassen linkiewinkies die prettent in brand, !
Oud 15 juli 2005, 15:10   #29
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CutTheCrap
Maar ze is toch zo braaf geworden meneer, sedert ze in de gevangenis zit heeft ze niets meer in brand gestoken.
Jammer dat haar vermeende zelfmoordpoging mislukt is...
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 15:10   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CutTheCrap
Wel een goei reden om ze daar te houden ...
Oud 15 juli 2005, 15:11   #31
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick

Steken die smerige ongewassen linkiewinkies die prettent in brand, !
stinkiewinkies
CutTheCrap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 15:13   #32
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
dat meisje heeft gewoon liefde nodig, en een warme knuffel.
Als je kan bewijzen dat je er 6 maand een vaste relatie mee hebt en zij wil ook , dan mag je op bezoek ...

Maar je moet wel klaar zijn in 2 uur, ... maar pas op dat er niks in brand vliegt, !
Oud 15 juli 2005, 16:54   #33
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Het is wel een feit dat het een rotverwent kind is, dat nooit moeten luisteren heeft en altijd haar goesting gedaan heeft.
Dat kan inderdaad wel de oorzaak zijn, daar ga ik me niet over uitspreken. Ik wou maar zeggen dat een pak slaag ook geen oplossing is (tja, misschien wel voor enkele uitzonderingen).
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 17:34   #34
Percalion

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Gratis cannabis zou alleszins al iets oplossen. Wat, weet ik niet. Maar dan kan ze dingen in brand steken én ontspannen.
Oud 17 juli 2005, 13:22   #35
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
Anja moeten ze ophangen!

Op Pius-X waar ze op school zat (en ik ook dus) hing ze al de 'anarchiste' uit! In de jaren daarop veegde ze aan alles haar voeten en dacht ze ons te kunnen uitdagen als we in De Leeuw van Vlaanderen een pint zaten te drinken. Haar stamcafé'ke 'Moly Blooms' zat op de duur vol met krakers en ander krapuul! De ramen van ons stamcafé moesten er regelmatig aan geloven... De gevel spreekt trouwens boekdelen: massa's graffiti...zeer verdraagzame leuzen uiteraard...

In ieder geval, iemand die een moord wil plegen kan maar beter verwijderd worden uit de maatschappij!!!

Een aantal rechts-radikale kameraden die ik ken hebben haar ooit eens met vieren bijna een pak slaag van jewelste gegeven toen ze samen met een andere punker Stefan Van Mechelen wat kwam provoceren voor "de beest". Véél show dat mens maar toen beefde ze van de schrik, maar nu wij slagen géén vrouwen, we zijn tenslotte géén barbaren.
Breydel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2005, 15:18   #36
cosmos
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Gratis cannabis zou alleszins al iets oplossen. Wat, weet ik niet. Maar dan kan ze dingen in brand steken én ontspannen.
haar vuur weet zij nu al meer dan elf maanden positief te houden voor wat zij wil en dat is Benjamin,hij is een levendige zon,de vuurbal in de aarde is er niets tegen ,hihihi.Respect voor wie Anja is ,niet wat zij was.
Iedereen heeft het recht om zelf te beslissen wat zij of hij wel of niet wil.
Het verelden blijft het verleden en dat is nu eenmaal de reealiteit waar wij voor staan en blijven gaan ,nog even en de resultaten zijn bekend van mijn inzet.De ogen zullen wel open gaan ,persverbod,mensen toch ,dat is gedaan vanaf je in de gevangenis terug zit en dat heeft niet eens een recht op de" ouders of geliefde. als er iets strafbaars zou izjn geweest ,zijn wij nu niet zo zeker met de zaken tot aan de top te gaan om hen enkel even tot reden te roepen .Een beter samenwerking in het justitie systeem is de grootste les die men hieruit zal kunnen leren ,om die procedure en mistappen niet te laten herhelen ,zeker niet met ons in dit leven .Hou jullie grenzen en dan is er geen recht dat wordt geschonden ,zo ja ,dan is derechter die er over zal oordelen wat de berechting zal worden.Dat is dan ook wat wij zullen vlogen ,net als de rest.
voor mijn geliefde" ben ik een
Voor de staat een grote B-Engel
cosmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2005, 15:31   #37
cosmos
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
Anja moeten ze ophangen!

Op Pius-X waar ze op school zat (en ik ook dus) hing ze al de 'anarchiste' uit! In de jaren daarop veegde ze aan alles haar voeten en dacht ze ons te kunnen uitdagen als we in De Leeuw van Vlaanderen een pint zaten te drinken. Haar stamcafé'ke 'Moly Blooms' zat op de duur vol met krakers en ander krapuul! De ramen van ons stamcafé moesten er regelmatig aan geloven... De gevel spreekt trouwens boekdelen: massa's graffiti...zeer verdraagzame leuzen uiteraard...

In ieder geval, iemand die een moord wil plegen kan maar beter verwijderd worden uit de maatschappij!!!
Hey ,
een moord ,maar dat kan nog intressant worden ,hier ,heb jij toevallig iets te vrezen .Ikveronderstel dat je bewijzen hebt van deze beschuldiging.
cosmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2005, 16:56   #38
cashflow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo

wat betreft deze 2 zinnetjes valt u continu in herhaling.

spijtig dat het uw enige 2 zinnen zijn.
cashflow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 09:48   #39
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Iemand heeft er misschien al op gewezen, maar in de titel staat een kemel van jewelste. Het is niet "Anja dagvaardigt...", maar Alja dagvaardt...".
Het werkwoord is dagvaarden en niet dagvaardigen.
Teerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 09:57   #40
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
wat betreft deze 2 zinnetjes valt u continu in herhaling.

spijtig dat het uw enige 2 zinnen zijn.

Misschien moet je eerst de openingstekst eens proberen te lezen. Als jij die vreselijk opgestelde zinnen, slechte interpunctie, ... kan omvormen tot wat zinnigs; proficiat hoor.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be