![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk snap ik geen reet van die tekst.
Hoe dan ook, Mitgard heeft gelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Wat me eraan herinnert: Brussel is de mooiste stad van België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat ik ook ken zijn gezinnen waar kinderen geregeld eens een "goei mep" krijgen, en in tegenstelling tot wat jij beweert zijn die kinderen niet bepaald een mooi voorbeeld van een brave burger. Wat vooral telt in een opvoeding is liefde, verantwoordelijkheid en respect, en dat zijn zaken die je nooit kan winnen door je kind een paar toeken te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is da die die iets tegen hamburgers heeft, ? (en onderzoeksrechters ) Da ze maar eens goe denkt over het leed da ze veroorzaakt heeft, sjans dat er niemand bij die aanslagen gestorven is, maar wel 10 tallen mensen werkeloos gemaakt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is niks te verzekering, dat is de lul die zo dwaas is van den boel in de fik te steken die er maar voor moet opdraaien, ! Brandstichting bij nacht, ... daar moest godverdomme levenslang bak opstaan zonder kans op ooit vrij te komen. Jullie denken totaal niet na over wat de gevolgen van dergelijke schurkenstreken kunnen zijn. Trouwens als ik mij wil volstampen met idustrieel gekweekten brol dan is da mijn probleem en niet da van jullie, dus blijfde ook met uw tengels van mijn ongezondheidsleverancier ! ik ging daar wel regelmatig mijnen hamburger halen hé in de Mc do van Puurs, nen helen dag gaan werken, dan uw brokske industrieel voer voor effe uw zinnen te verzetten, met zo ne ijsbeker met een vleugje cola erbij, Steken die smerige ongewassen linkiewinkies die prettent in brand, ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar je moet wel klaar zijn in 2 uur, ... maar pas op dat er niks in brand vliegt, ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Gratis cannabis zou alleszins al iets oplossen. Wat, weet ik niet. Maar dan kan ze dingen in brand steken én ontspannen.
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een aantal rechts-radikale kameraden die ik ken hebben haar ooit eens met vieren bijna een pak slaag van jewelste gegeven toen ze samen met een andere punker Stefan Van Mechelen wat kwam provoceren voor "de beest". Véél show dat mens maar toen beefde ze van de schrik, maar nu wij slagen géén vrouwen, we zijn tenslotte géén barbaren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen heeft het recht om zelf te beslissen wat zij of hij wel of niet wil. Het verelden blijft het verleden en dat is nu eenmaal de reealiteit waar wij voor staan en blijven gaan ,nog even en de resultaten zijn bekend van mijn inzet.De ogen zullen wel open gaan ,persverbod,mensen toch ,dat is gedaan vanaf je in de gevangenis terug zit en dat heeft niet eens een recht op de" ouders of geliefde. als er iets strafbaars zou izjn geweest ,zijn wij nu niet zo zeker met de zaken tot aan de top te gaan om hen enkel even tot reden te roepen .Een beter samenwerking in het justitie systeem is de grootste les die men hieruit zal kunnen leren ,om die procedure en mistappen niet te laten herhelen ,zeker niet met ons in dit leven .Hou jullie grenzen en dan is er geen recht dat wordt geschonden ,zo ja ,dan is derechter die er over zal oordelen wat de berechting zal worden.Dat is dan ook wat wij zullen vlogen ,net als de rest. voor mijn geliefde" ben ik een ![]() Voor de staat een grote B-Engel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
een moord ,maar dat kan nog intressant worden ,hier ,heb jij toevallig iets te vrezen .Ikveronderstel dat je bewijzen hebt van deze beschuldiging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
spijtig dat het uw enige 2 zinnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Iemand heeft er misschien al op gewezen, maar in de titel staat een kemel van jewelste. Het is niet "Anja dagvaardigt...", maar Alja dagvaardt...".
Het werkwoord is dagvaarden en niet dagvaardigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien moet je eerst de openingstekst eens proberen te lezen. Als jij die vreselijk opgestelde zinnen, slechte interpunctie, ... kan omvormen tot wat zinnigs; proficiat hoor. |
|
![]() |
![]() |