Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juli 2005, 10:35   #21
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Het gemiddelde 'vlaams/Belgische' huwelijk houdt ongeveer 11 jaar stand. Heb je daar ook een verklaring voor?

(ps: ik ben al meer dan zeven jaren samen met mijn allochtone en meer dan zes jaar gehuwd, ga ik het nog kunnen volhouden denk je? misschien breek ik wel het record van het langst bestaande schijnhuwelijk?)
Sprak ik van schijnhuwelijk? En ik heb niet gezegd dat ALLE gemengde huwelijken mislukken. Wat wilt ge nu eigenlijk zeggen? Dat ik weer volledig mis ben met mijn opmerking en gij altijd gelijk hebt?
kwaku is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2005, 10:44   #22
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwaku
Sprak ik van schijnhuwelijk? En ik heb niet gezegd dat ALLE gemengde huwelijken mislukken. Wat wilt ge nu eigenlijk zeggen? Dat ik weer volledig mis ben met mijn opmerking en gij altijd gelijk hebt?
Nee, dat je ferm bevooroordeeld bent: halve waarheden en hele leugens, overgoten met een sausje racistische drek.

Ps: ik (en ook mijn vrouw) moet nog alle weken wel ergens lezen of horen dat ik een schijnhuwelijk heb. Geef toe, na zeven jaren begint zoiets te vervelen.
Oud 17 juli 2005, 10:48   #23
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, dat je ferm bevooroordeeld bent: halve waarheden en hele leugens, overgoten met een sausje racistische drek.

Ps: ik (en ook mijn vrouw) moet nog alle weken wel ergens lezen of horen dat ik een schijnhuwelijk heb. Geef toe, na zeven jaren begint zoiets te vervelen.
Ik begrijp niet waar jij het racisme in mijn opmerking ziet, hoor. Ik vind dat trouwens zelf ook spijtig, dat die huwelijken zo dikwijls mislukken. Enne, je zou verrast zijn hoe goed ik op de hoogte ben van het misbruiken van de term 'schijnhuwelijk' op gemengde huwelijken.

Ik vind uw reaktie dan ook laag bij de gronds en beledigend.
Oud 17 juli 2005, 10:55   #24
thePiano

Standaard

Citaat:
Ik begrijp niet waar jij het racisme in mijn opmerking ziet, hoor. Ik vind dat trouwens zelf ook spijtig, dat die huwelijken zo dikwijls mislukken. Enne, je zou verrast zijn hoe goed ik op de hoogte ben van het misbruiken van de term 'schijnhuwelijk' op gemengde huwelijken.

Ik vind uw reaktie dan ook laag bij de gronds en beledigend.
Je hebt nog altijd geen antwoord gegeven op mijn vraag waarom een huwelijk tussen autochtonen 'maar' elf jaar stand houdt. Misschien omdat veel van die huwelijken 'schijnhuwelijken' zijn? (status, geld, macht, familie-eer,ons-kent-ons, Royalty enz.)
Oud 17 juli 2005, 10:57   #25
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley
Dat heeft wel alles met de islam te maken anders zou die 'egoistische klootzak' van een zoon zo niet handelen, of kunnen handelen. De islam staat nu eenmaal aan de kant van de 'egoistische kootzakken'. Ik begrijp niet waarom dat jij zo in de bres springt voor de islam, de islam waar je blijkbaar niks van af weet, tenzij dat je moslim bent, dan kan ik het nog begrijpen, dan weet je gewoon niet beter, dan ken je enkel de leugens die men je van kleins af heeft wijs gemaakt.
Nochtans, de egoïstische klootzak in mijn familie is geen moslim maar een gewone Vlaming. Heeft da iets te maken met het feit dat hij Vlaming is, dat hij Katholiek is ? Neen, gewoon omdat hij een egoïstische klootzak is.Waar spring ik in de bres voor de islam ? Ik ben wel de laatse die in de bres zal springen voor eender welke godsdienst.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2005, 10:58   #26
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt nog altijd geen antwoord gegeven op mijn vraag waarom een huwelijk tussen autochtonen 'maar' elf jaar stand houdt. Misschien omdat veel van die huwelijken 'schijnhuwelijken' zijn? (status, geld, macht, familie-eer,ons-kent-ons, Royalty enz.)
Inderdaad, ik denk dat daar veel waarheid inzit.
Maar ik begrijp nog altijd niet waarom u zo agressief reageerde op mijn vorige posting die helemaal niet denigrerend bedoeld was, of denkt u dat u hier de enige bent met een gemengd huwelijk?
Oud 17 juli 2005, 11:14   #27
thePiano

Standaard

Citaat:
De meeste gemengde huwelijken mislukken totaal, al of niet met moslims. 'Ongemengde' huwelijken lopen al zo slecht; gewoonlijk loopt het mis omdat de allochtone partner helemaal opgaat in het proberen helpen van de achtergebleven familie. Dat is natuurlijk begrijpelijk, maar de autochtone helft van het gezin ziet het meestal niet zitten om elke frank die hij of zij opzij kan leggen op te sturen naar één of ander miserieland. Er zijn grenzen aan de solidariteit en het moet niet allemaal van ene kant komen dacht ik...

Dikwijls begint de achtergebleven familie dan te parasiteren op hun naar den vreemde vertrokken familielid, die het dan weer moet hebben van zijn of haar autochtone partner. Een straatje zonder eind, zonder dat er echte 'schuldigen' aan te wijzen zijn. Tenzij natuurlijk de smeerlappen die de grote ongelijkheid in de wereld hebben veroorzaakt en/of in stand houden; maar die blijven altijd buiten schot.
Goed, ik ga er iets dieper op in. Vermits ik me in een vergelijkbare situatie bevind zal ik je zeggen wat ik er over denk.

Situaties zoals jij hierboven schetst komen inderdaad voor. Het gevaar schuilt hem natuurlijk in de veralgemening, en dan ben ik snel op m'n pik getrapt.

Ook mijn vrouw (en ik dus ook want het is toch allemaal dezelfde portemonnee) zendt geld naar haar achtergebleven familie. Als we gemiddeld tussen de 50 en 100 dollar per maand overmaken naar haar thuisland, waar een goed maandloon 40 dollar is, is dat een ferme extra.

Persoonlijk vind ik dat een interessante vorm van ontwikkelingssamenwerking. De meeste immigranten komen naar hier om te werken, geld te verdienen, een spaarpotje aan te leggen om later terug te keren en/of hun familie overginds te onderhouden. Kinderen kunnen weer naar school daar, dokterskosten kunnen betaald worden en als er nog wat overblijft kunnen sommigen zelfs een klein bedrijfje opstarten. Ik ben er van overtuigd dat door onze maandelijkse bijdrage makkelijk een dozijn mensen van ginder weerhouden om naar het westen af te zakken, en dat is wat jij toch wilt? Iedereen gelukkig weer.

Ps: ik ken geen enkele Georgiër die van België houdt of die kan aarden in dit land. Vreemd toch? Ligt het aan hen of aan ons?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by thePiano on 17-07-2005 at 12:15
Reason:
--------------------------------

Citaat:
De meeste gemengde huwelijken mislukken totaal, al of niet met moslims. 'Ongemengde' huwelijken lopen al zo slecht; gewoonlijk loopt het mis omdat de allochtone partner helemaal opgaat in het proberen helpen van de achtergebleven familie. Dat is natuurlijk begrijpelijk, maar de autochtone helft van het gezin ziet het meestal niet zitten om elke frank die hij of zij opzij kan leggen op te sturen naar één of ander miserieland. Er zijn grenzen aan de solidariteit en het moet niet allemaal van ene kant komen dacht ik...

Dikwijls begint de achtergebleven familie dan te parasiteren op hun naar den vreemde vertrokken familielid, die het dan weer moet hebben van zijn of haar autochtone partner. Een straatje zonder eind, zonder dat er echte 'schuldigen' aan te wijzen zijn. Tenzij natuurlijk de smeerlappen die de grote ongelijkheid in de wereld hebben veroorzaakt en/of in stand houden; maar die blijven altijd buiten schot.
Goed, ik ga er iets dieper op in. Vermits ik me in een vergelijkbare situatie bevind zal ik je zeggen wat ik er over denk.

Situaties zoals jij hierboven schetst komen inderdaad voor. Het gevaar schuilt hem natuurlijk in de veralgemening, en dan ben ik snel op m'n pik getrapt.

Ook mijn vrouw (en ik dus ook want het is toch allemaal dezelfde portemonnee) zendt geld naar haar achtergebleven familie. Als we gemiddeld tussen de 50 en 100 dollar per maand overmaken naar haar thuisland, waar een goed maandloon 40 dollar is, is dat een ferme extra.

Persoonlijk vind ik dat een interessante vorm van ontwikkelingssamenwerking. De meeste immigranten komen naar hier om te werken, geld te verdienen, een spaarpotje aan te leggen om later terug te keren en/of hun familie overginds te onderhouden. Kinderen kunnen weer naar school daar, dokterskosten kunnen betaald worden en als er nog wat overblijft kunnen sommigen zelfs een klein bedrijfje opstarten. Ik ben er van overtuigd dat door onze maandelijkse bijdrage makkelijk een dozijn mensen van ginder weerhouden om naar het westen af te zakken, en dat is wat jij toch wilt? Iedereen gelukkig weer.

Ps: ik ken geen enkele Georgiër die van België houdt of die kan aarden in dit land. Vreemd toch? Ligt het aan hen of aan ons?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Ook mijn vrouw (en ik dus ook want het is toch allemaal dezelfde portemonne) zendt geld naar haar achtergebleven familie. Als we gemiddeld tussen de 50 en 100 dollar per maand overmaken naar haar thuisland, waar een goed maandloon 40 dollar is, is dat een ferme extra.

Ps: ik ken geen enkele Georgiër die van België houdt of die kan aarden in dit land. Vreemd toch? Ligt het aan hen of aan ons?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door thePiano : 17 juli 2005 om 11:15.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2005, 13:09   #28
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Je zoon heeft groot gelijk. Dat huis is mede-gefinancierd door een moslim (uw man) wat het een Islamitisch huis maakt. Vermits u geen moslim bent, en uw oudste zoon wel, is het enkel logisch dat het huis naar uw zoon gaat, zonder compensatie.
Oud 17 juli 2005, 13:14   #29
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Dat heb je goed gezegd Raven.

Gelijk een echte partijslet.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2005, 13:25   #30
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Dat heb je goed gezegd Raven.

Gelijk een echte partijslet.
Zoals de meerderheid van het Islamitisch/democratische Marokko. Het is wel opmerkelijk dat de man van smiley daar duidelijk nooit iets over gezegd heeft. Als marrokaan & Moslim had ie ongetwijfeld kunnen weten hoe de erfenis verdeeld wordt in Islam. En zeker in Marokko, waar rondom dhimmitude een wettelijk kader heerst. Zelfs, al moest de zoon geen aanspraak hebben gemaakt, dan had een mannelijk familie-lid, een neef of een broer, de handdoek in de ring kunnen smijten.
Oud 17 juli 2005, 20:21   #31
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Ps: ik ken geen enkele Georgiër die van België houdt of die kan aarden in dit land. Vreemd toch? Ligt het aan hen of aan ons? quote piano

Van veralgemening gesproken piano,die kan tellen.
Oud 17 juli 2005, 20:48   #32
Gargamel
Banneling

Standaard

Westerse vrouwen die zo een vent huwen weten waar ze aan beginnen.Ze moeten dan ook niet beginnen klagen en al de ratata.Je moet of gek of gestoord zijn ofwel aartslelijk om geen vent van hier te kunnen krijgen[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Gargamel on 17-07-2005 at 21:57
Reason:

Westerse vrouwen die zo een vent huwen weten waar ze aan beginnen.Ze moeten dan ook niet beginnen klagen en al de ratata.Je moet of gek of gestoord zijn ofwel aartslelijk om geen vent van hier te kunnen krijgen[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Westerse vrouwen die zo een vent huwen weten waar ze aan beginnen.Ze moeten dan ook niet beginnen klagen en al de ratata.Je moet of gek of gestoord zijn[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Gargamel : 17 juli 2005 om 20:57.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2005, 20:51   #33
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet
Ps: ik ken geen enkele Georgiër die van België houdt of die kan aarden in dit land. Vreemd toch? Ligt het aan hen of aan ons? quote piano

Van veralgemening gesproken piano,die kan tellen.
Als voorzitter/stichter van de Georgische vzw http://www.amarcord.be, ben ik goed geplaatst om het uit de eerste hand te kunnen weten. Ik herhaal: ik ken geen enkele Georgiër die gelukkig is in B. Dat heeft verschillende oorzaken maar dat ga ik hier niet middenin een draad toelichten.
Oud 17 juli 2005, 20:52   #34
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel
Westerse vrouwen die zo een vent huwen weten waar ze aan beginnen.Ze moeten dan ook niet beginnen klagen en al de ratata.Je moet of gek of gestoord zijn
Vraag het eens aan VeeBee-volksvertegenwoordiger Guido Tastenhoye, die is namelijk met een Thaïse gehuwd.
Oud 17 juli 2005, 21:32   #35
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ps: ik ken geen enkele Georgiër die van België houdt of die kan aarden in dit land. Vreemd toch? Ligt het aan hen of aan ons?
Allemaal heel mooi hoor. Maar als je allochtone partner begint te eisen dat je 25�* dertig procent zou opsturen naar de familie, van een klein bediendenloontje, dan kan ik niet meer volgen.En als dan die allochtone partner bij gebrek aan 'medewerking' vanalles in het zwart begint te doen, dan denk ik niet dat jij dat goed zou vinden. Want uiteindelijk draai je als autochtoon altijd op voor het gesjoemel van je allochtone partner. Als ik de ene keer tweeduizend, de ander keer duizend euro meegeef voor de familie in Afrika, en het blijkt nooit genoeg, dan kun je misschien wel begrijpen dat ik begin te wanhopen, met een gemiddeld loon van amper 1200euro per maand.
Of ben ik dan een egoïst of materialist? Of zelfs racist of fascist? Wat jij piano?
Oud 17 juli 2005, 21:45   #36
thePiano

Standaard

Citaat:
Allemaal heel mooi hoor. Maar als je allochtone partner begint te eisen dat je 25�* dertig procent zou opsturen naar de familie, van een klein bediendenloontje, dan kan ik niet meer volgen.En als dan die allochtone partner bij gebrek aan 'medewerking' vanalles in het zwart begint te doen, dan denk ik niet dat jij dat goed zou vinden. Want uiteindelijk draai je als autochtoon altijd op voor het gesjoemel van je allochtone partner. Als ik de ene keer tweeduizend, de ander keer duizend euro meegeef voor de familie in Afrika, en het blijkt nooit genoeg, dan kun je misschien wel begrijpen dat ik begin te wanhopen, met een gemiddeld loon van amper 1200euro per maand.
Of ben ik dan een egoïst of materialist? Of zelfs racist of fascist? Wat jij piano?
Gelukkig spreek je maar over uitzonderlijke gevallen en over bepaalde origines. Bovendien moeten koppels dat maar onder zich oplossen en/of uitvechten. De staat noch een politieke partij heeft zich in dergelijke privézaken te moeien.
Oud 17 juli 2005, 22:08   #37
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als voorzitter/stichter van de Georgische vzw http://www.amarcord.be, ben ik goed geplaatst om het uit de eerste hand te kunnen weten. Ik herhaal: ik ken geen enkele Georgiër die gelukkig is in B. Dat heeft verschillende oorzaken maar dat ga ik hier niet middenin een draad toelichten.
Wel piano ik ben jarenlang voetbaltrainer geweest en ik heb een tijdje een Georgier in mijn ploeg gehad,en hier moet ik u tegenspreken die gast was hier wel graag.
Ik ben hem ondertussen uit het oog verloren maar hij zou toch zo graag hier gebleven zijn,en de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het nen toffe gast was.
Oud 17 juli 2005, 23:06   #38
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
't Is natuurlijk een ongelofelijke stupiditeit om uw privé-leven te etaleren op een publiek forum.
Dan moet ge niet verschieten dat de VB-gieren er zich opstorten als een kraai op een rattenlijk.
Oud 18 juli 2005, 00:02   #39
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Nochtans, de egoïstische klootzak in mijn familie is geen moslim maar een gewone Vlaming. Heeft da iets te maken met het feit dat hij Vlaming is, dat hij Katholiek is ? Neen, gewoon omdat hij een egoïstische klootzak is.Waar spring ik in de bres voor de islam ? Ik ben wel de laatse die in de bres zal springen voor eender welke godsdienst.
Gij snapt het niet helemaal Jampie. Ik begrijp wel wat je wil zeggen. Moest je de islam kennen dan zou je wel anders praten. Men kan immers niet handelen tegen de wet. De islamitische wet laat dit onrecht immers toe, staat daar helemaal achter. In de islam heeft de man het werkelijk helemaal voor het zeggen. Men maakt de vrouwen en ongelovigen wel wijs dat ze princessen zijn en dat ze niet gelijk maar wel gelijkwaardig zijn aan de man en daarom ieder zijn/haar plaats heeft en dat de vrouw daarom haar 'beperkingen' heeft... minder vrijheid in beweging, kleding, omgang met andere mensen (wegblijven van andere mannen), minder te zeggen heeft voor de rechtbank, erfenis (zoals in dit geval) enz... Moest de islamitische wet rechtvaardig zijn zoals dit in ons land wel degelijk het geval is en mannen en vrouwen gelijkwaardig behandelen en elkeen, zowel man als vrouw, evenveel laten erven of zoals in dit geval, de moeder het huis laten erven en ook helemaal geen rekening houdend met het feit of ze nu 'gelovig' is of niet, dan was er geen sprake van onrecht. Dan mocht die egoistische zoon (die natuurlijk moslim is want de vader was ook een moslim en de islamitische vader moet er voor zorgen dat de kinderen islamitisch worden opgevoed ook de reden waarom niet-moslims niet met moslimas mogen trouwen want dan bestaat het gevaar dat de kinderen niet-islamitisch worden opgevoed en dat mag niet van de islam) zo egoistisch zijn als maar kon, dan kon hij nu helemaal geen aanspraak maken op die erfenis. Het is dus wel degelijk de islam die met de vinger moet gewezen worden. Ik ben blij dat je niet in de bres wil springen voor eender welk geloof. Doch onbewust deed je dit wel met je vorige post naar mij gericht.
Oud 18 juli 2005, 00:09   #40
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Piano jij springt van de hak op de tak. Blijkbaar kunnen mensen zoals jij het niet laten om zij die terechte kritiek uiten op de islam (rechtstreeks of onrechtstreeks zoals deze dame), voor racist uit te schelden of om met het vlaams belang af te komen. Dat deze mevrouw het woord allochtoon gebruikte ipv moslim was volgens jou al voldoende om haar te belasteren met het scheldwoord 'racist'. Dat is het enige verweer wat pcs nog kunnen uitbrengen. Mensen uitschelden voor 'racist'. Spijtig genoeg voor de linkse pcs openen meer en meer mensen de ogen en doorzien wat er in dit kunstmatig samengestelde land tegenwoordig gaande is (kijk maar naar de zaak remmerie).

Het gaat hier helemaal niet over het vlaams belang en het heeft hier ook niks met racisme te maken. Die dingen sleuren blind voor de realitiet zijnde pcs (zoals pianos) er steeds bij aangewakkerd en gevoed door de onpartijdige onobjectieve linkse media in dit land.

Deze vrouw in kwestie heeft nu eenmaal met de islam te maken omdat zij met een moslim trouwde.
Blijbaar had volgens de pc's deze vrouw beter haar mond gehouden want dit past niet in het kraam van het pc denken (van de momenteel aan de macht zijnde linkse kliek) van dit land. En dan te zeggen dat ik jaren geleden nog voor de socialisten, en zelfs nog voor agalev heb gestemd... die naiviteit ben ik nu wel voorbij sinds ik de ware islam (na vele jaren op engelse moslimfora te hebben vertoeft) heb leren kennen... De meeste moslims kenne de ware islam trouwens niet maar worden gewoon voorgelogen. De koran eens beter lezen zou veel moslims een schok betekenen. Anderen daarentegen worden dan pas echte islamieten en worden radicaler... met alle gevolgen vandien...

Nu je het over het vlaams belang hebt wil ik nog dit zeggen. Wat je over het vlaams belang uitkraamt kan ik helemaal niet bevestigen. Ik kan dit namelijk niet in hun partijprogramma vinden. Volgens mij is dit niet meer dan het demoniseren van de grootste rechtse partij van dit land opdat de links politiek correcte kliek maar aan de macht zou kunnen blijven. Men wil helemaal niet alle vreemdelingen met een kleurtje buitengooien. Alleen zij die zich niet willen aanpassen en onze maatschappij verwerpen en aldus een gevaar betekenen voor onze maatschappij, alleen die wil men terug sturen naar waar zij of hun ouders vandaan komen, dit in het kader van gezinshereniging zoals het hoort. En men moet ook niet afkomen met Nazis of met de holocaust op vreemdelingen en homosexuelen waar sommige 'gelovigen' bang voor zijn. Als er sprake is van holocaust op 'ongelovigen' en homosexuelen (van een hoge toren werpen met het hoofd naar beneden) dan moet je niet naar het vlaams belang maar naar de moslimextremisten kijken. Dit zijn de werkelijke Nazis. Dit zijn de Nazis van vandaag.

Het vlaams belang is voor veel mensen nog de enige partij waar mensen nog op kunnen stemmen, die haar geloofwaardigheid niet heeft verloren, en die een realistische kijk heeft op bepaalde zaken, zoals ons kunstmatige land Belgie met 2 verschillende gemeenschappen, het koningshuis dat helemaal niet thuishoort in een moderne democratie, de onwil van franstaligen in de rand om nederlands te leren, de buitensporige transfers naar wallonie enz.) en over de islam. Een partij die niet alleen oog heeft voor de terreuraanslagen die de zeer gelovige (echte) moslims (zoals mohammed b) wel degelijk volgens hun boekje, volgens hun geloof, plegen (zij die de profeet of allah beledigen moeten effectief worden vermoord, dat is inderdaad de ware islam !) maar deze partij heeft ook oog voor de sluipende islamisering en verfransing van onze maatschappij en wil die beide een halt toe roepen. Ik kan dit alleen maar toejuichen.

Na de schandalige vertoningen van de vld (migrantenstemrecht, bhv enz.) en het buitenzwieren van degelijke mensen zoals coveliers en het zwijgen opleggen van nog anderen zoals dedecker en bouckaert is het vlaams belang voor veel kiezers nog de enige mogelijkheid om de huidige linkse pcs van de macht te verdrijven.

Meer en meer mensen worden het onrealistische linkse pc denken kotsbeu ( het omgekeerd racisme .. zoals quota opleggen aan werkgevers om migranten aan te werven... die quota opleggen om mensen aan te werven op basis van afkomst is natuurlijk geen racisme volgens de linkse pcs maar oproerkraaiers die allemaal van marokkaanse afkomst zijn (dit is de realitiet maar dit mag men van de pcs in dit land niet zeggen), buiten zwembaden houden is dat volgens diezelfde pcs wel...) De mensen stemmen massaal (en meer en meer) rechts maar worden (dank zij het ondemocratische, door links uitgevonden, 'cordon sanitair') nog steeds door links geregeerd. De media speelt dit spel gewillig mee en die media kan men dan nog moeilijk onpartijdig noemen. De media is gewoonweg links. Van objectieve berichtgeving is in dit land geen sprake meer !

Vandaar de kwakkels die mensen zoal piano over het vlaams belang de wereld in sturen. Het is niet voor het vlaams belang dat men moet schrik hebben maar wel voor de zogenaamde 'religion of peace' .. de islam. (Veel islamieten sturen kwakkels over de islam de wereld in, zoals, islam = peace en is zeeeer vrouwvriendelijk en de koran is perfect en helemaal zonder fouten (volgens de koran is de aarde plat... want het strekt zich uit zoals een tapijt..). Maar daar kunnen ze, zoals ik eerder al zei, zelf niks aan doen. Men heeft hen dat wijsgemaakt ook zij die zich tot de islam bekeren weten niet beter vandaar dat de meeste mensen die zichzelf moslim noemen brave mensen zijn. Tot ze de koran en de andere moslimgeschriften eens beter gaan lezen... ofwel schrikken ze zich een hoedje of gaan twijfelen (wat al een zonde is) ofwel vinden ze wat er geschreven staat prachtig en worden ze ware radicale fundamentalistische moslims...met alle gevolgen vandien voor de 'varkensvretende alcohol zuipende ongelovigen' en hun 'slechte, goddeloze' maatschappij... wij ware moslims zijn de ubermenschen, zij 'ongelovigen' zijn de 'untermenschen' die moeten worden bestreden en gedood tenzij ze zich aan ons onderwerpen.)

Schrik hebben voor de islam? Jawel, tenminste als je echt waarde hecht aan onze vrije democratische seculiere maatschappij waar vorige generaties zo hard voor gevochten hebben. Men heeft destijds het katholieke juk toch niet van ons afgeschud om het nu te zien vervangen door de islam?... de islam die nog veel erger is dan het katholicisme !

Men kan de sluipende islamisering (in Molenbeek en Borgerhout) reeds merken, daar hebben 'ongelovigen' al niks meer te zeggen. In sommige zwembaden (zoals in Vilvoorde) worden mannen en vrouwen, op vraag van islamieten natuurlijk, reeds gescheiden. Schoolreglementen die het dragen van hoofddeksels in de klas verbieden voor iedereen worden tegengewerkt door sommige gelovige moslimas die (zoals een goede moslim/a zich in de de slachtofferrol wentelt) daarin discriminatie zien. Men stelt plots de evolutietheorie in vraag. Plots vraagt men zich bij onze noorderburen ook af of men de reeds lang geleden 'godslastering' weer vanonder het stof zou moeten vandaan halen en niet weer strafbaar zou moeten stellen, want sommige 'brave' islamieten zouden wel eens kwaad kunnen worden... en dan hebben wij het natuurlijk zelf gezocht nietwaar. Die vermoorde 'ongelovigen' hadden hun mond maar houden...

Volgens de linkse pcs komt het allemaal door de vlaams belangers dat moslims overal ter wereld aanslagen plegen. Het komt ook allemaal door de armoede en de werkloosheid dat de steenrijke osama zijn jihad tegen het westen is begonnen. Het komt niet alleen door de vlaams belangers maar ook door de vs en het hele westen dat het steenrijke, midden oosten uitbuit. Hadden de Amerikanen de Taliban en de trainingskampen voor jihadstrijders in Afghanistan niet verwijdert (het was natuurlijk niet daarvoor niet dat ze daar zijn binnengevallen maar voor die fameuze pijpleiding.. de taliban en die trainingskampen dat was maar een drogreden van die o zo slechte Amerikaanse christen kruisvaarders).. Als die slechte Amerikanen Afghanistan en Irak niet waren binnengevallen dan hadden de aanslagen van 9/11/01 nooit plaats gehad... Nooit ! Het heeft ook allemaal niks maar dan ook niks met de koran/islam te maken ook al doen ze het in naam van die godsdienst en rammelen ze constant 'vredelievende' koranverzen af ('kill them wherever you find them') uit dat zogenaamde 'vredelievende' 'vrouwvriendelijke' en o zo 'foutloze' boek. Dat is niet de islam beste mensen. Diegenen die dat doen zijn geen echte moslims. Islam is immers peace en verwerpt het doden, martelen en verminken van mensen en natuurlijk ook de slavernij enz.

Sommige goedgelovige linkse pc zielen kan je werkelijk alles wijsmaken...

Citaat:
Voila, je hebt ongeveer begrepen wat ik bedoelde.

Voor het VeeBee zijn allochtonen, gastarbeiders, vreemdelingen, migranten, immigranten, moslims, joden allemaal en zonder uitzonderng criminele multicul, zoals zij het zo graag uitdrukken.

Als het VeeBee zegt: "Pas je aan of opkrassen", bedoelt het in werkelijkheid "Opkrassen of opkrassen." Of dacht je soms dat een Vlaming die zich ferm heeft aangepast maar helaas voor hem/haar niet met het juiste etnische uiterlijk werd geboren, dat die zwarte Vlaming opeens zou mogen 'blijven' van het VeeBee?

Met de stok waarmee het VeeBee de terroristische fundamentalistische moslim het land wil uitranselen, met diezelfde stok wordt elke burger die hier woont die van vreemde origine is (hoeveel generaties terug, daar heb ik nog nooit een antwoord opgekregen), vroeg of laat rechteloos gemaakt en permanent tot 2de-rangsburger gedegradeerd.

Als dat is 'opgekuisd' is het werk voor het VeeBee nog niet 'af'. Homoseksuelen, werklozen, daklozen, criminelen van eigen volk, feministen, gelijke kansers, schoolspijbelaars, drugsverslaafden, prostituees enz. zijn dan aan de rol.

Later, als er dan nog volk overblijft zijn aan de beurt iedereen die niet AVV-VVK op zijn billen heeft getatoueerd, wie zijn kinderen niet naar de VN-bewegingen stuurt, wie elke zondagochtend zijn vrouw niet voor en na aftoekt en ga zo maar door.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be