Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juni 2003, 12:53   #21
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
[Een rist van de verschrikkelijkste clichés, vooroordelen, leugens en halve waarheden op een rijtje, en ik mag er niet eens op antwoorden want dan ben ik een linkse demagoog.

Jongens toch....<diepe zucht>... ik moet dan maar zwijgen zeker?
Misschien wel, net zoals Pater Leman moet toegeven dat het door de strot rammen van multikultuur contra-productief is. Je mag zoveel reglementjes maken die je wil om het de allochtonen(en daar reken ik de Joden bij) naar de zin te maken maar het onderscheid zit 'm in de GEESTEN van de mensen en die zijn-gelukkig nog-vrij, hoewel Piano en co. maar wat graag censuur zouden invoeren.
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2003, 12:54   #22
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Als je mijn posting van 11.05u had gelezen, dan zou je er in kunnen terugvinden wat de autochtone bevolkingen als gemeenschap al gedaan heeft.

Persoonlijk heb ik dat decennia lang geduld, met de hoop dat het tot iets zou leiden.

Niet dus.
In die posting schrijf je letterlijk dat "al de rest linkse demagogie is", je stopt de discussie. Ik ben op zoek naar mensen die nog bereid zijn wat aan de problemen te verhelpen, en niet naar diegenen die beweren dat alles verloren is.
Oud 27 juni 2003, 12:56   #23
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
[Een rist van de verschrikkelijkste clichés, vooroordelen, leugens en halve waarheden op een rijtje, en ik mag er niet eens op antwoorden want dan ben ik een linkse demagoog.

Jongens toch....<diepe zucht>... ik moet dan maar zwijgen zeker?
Misschien wel, net zoals Pater Leman moet toegeven dat het door de strot rammen van multikultuur contra-productief is. Je mag zoveel reglementjes maken die je wil om het de allochtonen(en daar reken ik de Joden bij) naar de zin te maken maar het onderscheid zit 'm in de GEESTEN van de mensen en die zijn-gelukkig nog-vrij, hoewel Piano en co. maar wat graag censuur zouden invoeren.
Die censuur werd al ingevoerd en staat beschreven in wetten, dat is niet mijn uitvinding. Ik eis -en zal dat blijven doen, maak je geen illusies- dat de wet wordt toegepast, ook op het internet. Noem het maar burgerzin.
Oud 27 juni 2003, 13:00   #24
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
[Het zijn eigenlijk meer de Joden zelf en de Moslims die zich als "rasecht" en superieur beschouwen maar dit terzijde.
Onzin.

Waarom ze alsnog vervolgd en uitgeroeid werden, ligt niet aan de geassimileerde Duitse joden van toen, maar aan een idioot met een snorretje

Als we willen dat vreemdelingen zich echt integreren, moeten wij onszelf ook verplichten om de integratie te accepteren en niet blijven doorzeuren over die of die was vroeger dat.
1. Joden zijn toch het "uitverkoren"volk? Is dat niet racistisch dan?
2. Dus moest de moeder van Hitker een miskraam hebben gehad was er geen vuiltje aan de lucht geweest met de Joden? Dat is onzin, Hitler vertaalde wat bij de meerderheid van de Duitsers leefde.
3. Waarom zouden wij MOETEN willen dat de vreemdelingen zich integreren? Degenen die hier helaasl zijn moeten gewoon voor geen overlast zorgen en voor de rest interesseren hun rare gewoonten mij niet.
Oud 27 juni 2003, 13:03   #25
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In die posting schrijf je letterlijk dat "al de rest linkse demagogie is", je stopt de discussie. Ik ben op zoek naar mensen die nog bereid zijn wat aan de problemen te verhelpen, en niet naar diegenen die beweren dat alles verloren is.
Om de problemen te verhelpen helpt het niet om de kop in 't zand te steken. En dat is precies wat de overheid decennia lang heeft gedaan, ondanks duidelijke signalen van de bevolking.

Daarna is de overheid begonnen met het aanvaarden (weliswaar kleineren) van de bestaande problemen, maar wat eraan gedaan wordt is een druppel op een hete plaat.

De oplossing is uiteraard niet in de zin van 'gooit ze allemaal buiten'. Maar dat gevoel komt meer en meer naar boven, omdat de toestand maar blijft verergeren.*

De oplossing?

1/ Eens echt werk maken van een immigratiestop. Vandaag opnieuw een verkeerde beslissing van de regering ivm die 14 Iranezen.

2/ De snel-Belg wet afschaffen, en de dossiers van de laatste jaren herbekijken. Bijvoorbeeld gevallen alla Abu Jahjah moeten worden onderzocht, en indien nodig gerevokeerd. De man komt helemaal trots aankondigen dt alles wat hij vertelde pure verzinsels waren om toch maar hier te kunnen blijven en Belg te worden. Hij is een voorbeeld van vel e andere dossiers.

3/ Een veel sterkere aanpak van de criminaliteit. Ook voor de autochtonen uiteraard. Maar zeker geen excuus vinden om de allochtone criminelen zacht aan te pakken.

4/ De buitenlanders die hier komen en blijven (en dat moet heel moeilijk worden gemaakt) verplichten tot integratie. Zij die inderdaad geïntegreerd zijn en hier onder de locale bevolking op een deftige manier leven moeten ook door de autochtonen worden aanvaard en gerespecteerd.

5/ Wie hier een tijdje verblijft en geen werk vindt, of nog erger, criminele activiteiten voert, moet er zonder pardon terug uit.

zo kan ik nog uren voortgaan.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2003, 13:05   #26
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Die censuur werd al ingevoerd en staat beschreven in wetten, dat is niet mijn uitvinding. Ik eis -en zal dat blijven doen, maak je geen illusies- dat de wet wordt toegepast, ook op het internet. Noem het maar burgerzin.
Stel dat ik zeg M******N zijn minderwaardig.
Is dat strafbaar onder de huidige wet?
Zo ja, en ik wordt gestraft met een boete of gevangenisstraf wat heb je dan bereikt in uw kruistocht voor de multiculturele samenleving?
Oud 27 juni 2003, 13:07   #27
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
[Het zijn eigenlijk meer de Joden zelf en de Moslims die zich als "rasecht" en superieur beschouwen maar dit terzijde.
Onzin.

Waarom ze alsnog vervolgd en uitgeroeid werden, ligt niet aan de geassimileerde Duitse joden van toen, maar aan een idioot met een snorretje

Als we willen dat vreemdelingen zich echt integreren, moeten wij onszelf ook verplichten om de integratie te accepteren en niet blijven doorzeuren over die of die was vroeger dat.
1. Joden zijn toch het "uitverkoren"volk? Is dat niet racistisch dan?.
Als ik het Vlaams Blok hoor bezigen, Eigen Volk Eerst en meer van die waanzin, denk ik ook dat zij menen dat de Vlamingen het uitverkoren volk zijn.

Trouwens, er bestaat niet zoiets als "DE joden", als je een ook maar iets van de joden zou kennen, zou je het snel met mee eens zijn, dat de joden geen homogeen geheel zijn, maar er onderling grote verschillen bestaan: van totaal geassimileerd tot streng religieus, tot zeer nationalistisch of Zionistisch, en daartussenin een hele rist varianten.

Ongetwijfeld zullen er joden bij zijn die zich inderdaad uitverkoren voelen, maar dat is zeker geen patent van de joden
Oud 27 juni 2003, 13:11   #28
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De gelijkstelling van de Joden in Duitsland voor WOII met de allochtonen hier anno 2003 slaat nergens op.

De Joden waren inderdaad geassimileerd in Duitsland. Ze maakten in het algemeen deel uit van de rijkere lagen van de bevolking met ook een vrij hoog niveau van opvoeding. Ze droegen bij tot de economie van het land, en ook tot de intellectuele, medische en wetenschappelijke ontwikkeling van de Duitse Natie. De meesten onder hen waren trouwens trots dat ze Duitser waren, en hadden meegevochten in het leger van hun land tijdens de Eerste Wereldoorlog.
Toen de economie in elkaar stortte en de meeste Duitsers noch werk noch eten konden vinden, stond een zeer charismatische leider op, genaamd Hitler, en werden de Joden van alle zonden Israels beschuldigd.
Dit is trouwens een rode draad in de geschiedenis van de mensheid.

De allochtonen in West -Europa anno 2003 zijn verwende vreemdelingen die hier binnenkomen zonder nagels om hun eigen achterste te krabben.
Van assimilatie of integratie is op enkele uitzonderingen na niets te zien. Zelfs de linkse Agalev heeft toegegeven dat de integratie mislukt is.
Die allochtonen krijgen hier vergunningen om te wonen, werken, naar school gaan, financiële bijstand, sociale woningen, eten, drinken, noem maar op.
Zij zijn meestal enkel trots op hun land of godsdienst van afkomst, geven geen bal om de Europese nationale identiteiten van de landen waarin ze verblijven.
Naast dat ze integreren noch assimileren klagen ze nog over alles en noch wat.
Hun geprivilegieerde behandeling is nooit genoeg, en bovendien is hun enige bijdrage tot de samenleving een verhoogde criminaliteitscijfer en onveiligheid.
De locale bevolking heeft er niets aan, behalve dat de autochtonen worden uitgescholden voor rotte vis, zonder te mogen antwoorden onder dreiging van stupiede wetten die deze vreemdelingen bevoordelen.

De rest is allemaal linkse demagogie.
Ik zou het niet beter hebben kunnen zeggen.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2003, 13:12   #29
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Wie is 'wij'? Wat heb JIJ al gedaan om de integratie en participatie van de nieuwkomers aan te moedigen en/of mogelijk te maken?
Van Antoon weet ik het niet, maar IK heb een tiental jaren geleden een poging gedaan om een tweetal jonge Marokkanen in dienst te nemen maar de ontnuchtering volgde al snel: geen arbeidsethiek, stelen, niet bereid te leren.
Toen ik ze ontsloeg kwam het hoge woord er natuurlijk uit: ik was nl. een racist! Toen dus niet, maar nu...
Vélen waren of zijn in mijn geval en kunnen u dat bevestigen met gelijkaardige voorbeelden.
Oud 27 juni 2003, 13:16   #30
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Als je mijn posting van 11.05u had gelezen, dan zou je er in kunnen terugvinden wat de autochtone bevolkingen als gemeenschap al gedaan heeft.

Persoonlijk heb ik dat decennia lang geduld, met de hoop dat het tot iets zou leiden.

Niet dus.
Hoeveel decennia moeten we nog wachten Piano?

We wachten nu al 4 decennia lang en elk decennium wordt het alsmaar erger.

Geef toe dat we 50 jaar geleden toch veel minder problemen met de Marokkanen en Turken hadden.

Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2003, 13:16   #31
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
[Trouwens, er bestaat niet zoiets als "DE joden",
Waarom noemen ze zich dan nog zo? Israel is toch de JOODSE staat?
Hoe uiteenlopend ze hun maffe geloof ook beoefenen-of helemaal niet meer-ze definiëren zichzelf toch op etnische basis?
Oud 27 juni 2003, 20:58   #32
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Citaat:

Niet dus.
Hoeveel decennia moeten we nog wachten Piano?

We wachten nu al 4 decennia lang en elk decennium wordt het alsmaar erger.

Geef toe dat we 50 jaar geleden toch veel minder problemen met de Marokkanen en Turken hadden.

Ik woon in het centrum van Antwerpen en ik heb nog nooit problemen gehad met migranten, en zeker geen Marokkanen of Turken. In het Statiekwartier zelf woon ik als sinds 1970. Zou het aan mij liggen of ligt het aan die anderen
Oud 27 juni 2003, 22:02   #33
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik woon in het centrum van Antwerpen en ik heb nog nooit problemen gehad met migranten, en zeker geen Marokkanen of Turken. In het Statiekwartier zelf woon ik als sinds 1970. Zou het aan mij liggen of ligt het aan die anderen
Het ligt aan uw Georgische kameraden.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2003, 23:35   #34
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
In het Statiekwartier zelf woon ik als sinds 1970. Zou het aan mij liggen of ligt het aan die anderen
Dat het een grote en gore vuilnisbelt is stoort u dus niet?
Oud 28 juni 2003, 12:35   #35
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik woon in het centrum van Antwerpen en ik heb nog nooit problemen gehad met migranten, en zeker geen Marokkanen of Turken.
Wat een voorbeeldige gemeenschap. Ze stelen niet, de criminaliteit bestaat er niet, hun wijken zijn schoon en proper, ze zorgen nooit voor overlast, ze vallen de oudjes niet lastig en rukken hun handtassen niet af.... Ik stel voor dat de Vlamingen voorbeeld nemen aan onze maghreb-wijken, want zij kunnen ons laten zien hoe het moet.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2003, 06:56   #36
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
In het Statiekwartier zelf woon ik als sinds 1970. Zou het aan mij liggen of ligt het aan die anderen
Dat het een grote en gore vuilnisbelt is stoort u dus niet?
Ik weet niet goed wat jij precies bedoelt met een vuilnisbelt. Ik had in elk geval iets anders in mijn hoofd:

"Als je een stort voor je deur hebt geraak je daar ook in gewoon, maar daarom wilt dat nog niet zeggen dat dat een voortuin is. Dat blijft een stort."

(Noêl Slangen over de aanwezigheid van het Vlaams Blok in het parlement en in de commissies op 19/2/2000 op VTM-nieuws)
Oud 29 juni 2003, 06:59   #37
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik woon in het centrum van Antwerpen en ik heb nog nooit problemen gehad met migranten, en zeker geen Marokkanen of Turken.
Wat een voorbeeldige gemeenschap. Ze stelen niet, de criminaliteit bestaat er niet, hun wijken zijn schoon en proper, ze zorgen nooit voor overlast, ze vallen de oudjes niet lastig en rukken hun handtassen niet af.... Ik stel voor dat de Vlamingen voorbeeld nemen aan onze maghreb-wijken, want zij kunnen ons laten zien hoe het moet.
Onzin, en dat staat er ook niet. Maar jullie laten het voorkomen dat mijn stad Antwerpen als het ware belegerd wordt door een invasie van moslimstrijders die het hebben gemunt op ons hebben en houden en onze vlaamse meiskes willen afpakken en verkrachten. Van zo'n belegering merk ik inderdaad niks.

Wat niet betekent dat er niks verkeerd gebeurt, maar ik denk hier niet meer dan elders, en ik heb er zeker geen onveiligheidsgevoel aan over gehouden. Dat laatste heb ik wel in de wetenschap dat 1 op 3 Antwerpse kiesgerechtigden op het racistische Blok heeft gestemd
Oud 29 juni 2003, 11:11   #38
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Onzin, en dat staat er ook niet. Maar jullie laten het voorkomen dat mijn stad Antwerpen als het ware belegerd wordt door een invasie van moslimstrijders die het hebben gemunt op ons hebben en houden en onze vlaamse meiskes willen afpakken en verkrachten. Van zo'n belegering merk ik inderdaad niks.
Moslimstrijders kan je ze idd niet noemen, moslimprofiteurs zou passender zijn.
Weet je wat die Marokkanen een paar weken geleden van plan waren in St Niklaas? Juist, Vlaamse meisjes molesteren en diefstal. Ga jij op een zwoele zomeravond eens een paar 100 meter weg van de Middenstatie met zijn Joden, naar Borgerhout of zo en kijk daar eens goed rond.

Onlangs nog in de Lange Kievitstraat geweest en dat is dus echt een gore vuilnisbelt. De Joden parkeren er wel hun GPS-gestuurde Renault Espaces in.
Autoriteit Slangen ja. Als er ergens een rode zwendel te plegen was was die daar wel mee gemoeid. Het wordt tijd dat het Vlaams Blok eens orde op zaken stelt.
Oud 29 juni 2003, 11:15   #39
thePiano

Standaard

Citaat:
Onlangs nog in de Lange Kievitstraat geweest en dat is dus echt een gore vuilnisbelt. De Joden parkeren er wel hun GPS-gestuurde Renault Espaces in. Het wordt tijd dat het Vlaams Blok eens orde op zaken stelt.
Dat zal Filip Dewinter jou niet graag horen zeggen, want de joden zijn toch zijn vrienden?
Oud 29 juni 2003, 16:58   #40
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Onlangs nog in de Lange Kievitstraat geweest en dat is dus echt een gore vuilnisbelt. De Joden parkeren er wel hun GPS-gestuurde Renault Espaces in. Het wordt tijd dat het Vlaams Blok eens orde op zaken stelt.
Dat zal Filip Dewinter jou niet graag horen zeggen, want de joden zijn toch zijn vrienden?
Dewinter is een pragmaticus.
Stalin en Hitler sloten ook een pact en we weten hoe dat is afgelopen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be