![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2. Dus moest de moeder van Hitker een miskraam hebben gehad was er geen vuiltje aan de lucht geweest met de Joden? Dat is onzin, Hitler vertaalde wat bij de meerderheid van de Duitsers leefde. 3. Waarom zouden wij MOETEN willen dat de vreemdelingen zich integreren? Degenen die hier helaasl zijn moeten gewoon voor geen overlast zorgen en voor de rest interesseren hun rare gewoonten mij niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarna is de overheid begonnen met het aanvaarden (weliswaar kleineren) van de bestaande problemen, maar wat eraan gedaan wordt is een druppel op een hete plaat. De oplossing is uiteraard niet in de zin van 'gooit ze allemaal buiten'. Maar dat gevoel komt meer en meer naar boven, omdat de toestand maar blijft verergeren.* De oplossing? 1/ Eens echt werk maken van een immigratiestop. Vandaag opnieuw een verkeerde beslissing van de regering ivm die 14 Iranezen. 2/ De snel-Belg wet afschaffen, en de dossiers van de laatste jaren herbekijken. Bijvoorbeeld gevallen alla Abu Jahjah moeten worden onderzocht, en indien nodig gerevokeerd. De man komt helemaal trots aankondigen dt alles wat hij vertelde pure verzinsels waren om toch maar hier te kunnen blijven en Belg te worden. Hij is een voorbeeld van vel e andere dossiers. 3/ Een veel sterkere aanpak van de criminaliteit. Ook voor de autochtonen uiteraard. Maar zeker geen excuus vinden om de allochtone criminelen zacht aan te pakken. 4/ De buitenlanders die hier komen en blijven (en dat moet heel moeilijk worden gemaakt) verplichten tot integratie. Zij die inderdaad geïntegreerd zijn en hier onder de locale bevolking op een deftige manier leven moeten ook door de autochtonen worden aanvaard en gerespecteerd. 5/ Wie hier een tijdje verblijft en geen werk vindt, of nog erger, criminele activiteiten voert, moet er zonder pardon terug uit. zo kan ik nog uren voortgaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Is dat strafbaar onder de huidige wet? Zo ja, en ik wordt gestraft met een boete of gevangenisstraf wat heb je dan bereikt in uw kruistocht voor de multiculturele samenleving? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, er bestaat niet zoiets als "DE joden", als je een ook maar iets van de joden zou kennen, zou je het snel met mee eens zijn, dat de joden geen homogeen geheel zijn, maar er onderling grote verschillen bestaan: van totaal geassimileerd tot streng religieus, tot zeer nationalistisch of Zionistisch, en daartussenin een hele rist varianten. Ongetwijfeld zullen er joden bij zijn die zich inderdaad uitverkoren voelen, maar dat is zeker geen patent van de joden ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Toen ik ze ontsloeg kwam het hoge woord er natuurlijk uit: ik was nl. een racist! Toen dus niet, maar nu... Vélen waren of zijn in mijn geval en kunnen u dat bevestigen met gelijkaardige voorbeelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
We wachten nu al 4 decennia lang en elk decennium wordt het alsmaar erger. Geef toe dat we 50 jaar geleden toch veel minder problemen met de Marokkanen en Turken hadden. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hoe uiteenlopend ze hun maffe geloof ook beoefenen-of helemaal niet meer-ze definiëren zichzelf toch op etnische basis? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
"Als je een stort voor je deur hebt geraak je daar ook in gewoon, maar daarom wilt dat nog niet zeggen dat dat een voortuin is. Dat blijft een stort." (Noêl Slangen over de aanwezigheid van het Vlaams Blok in het parlement en in de commissies op 19/2/2000 op VTM-nieuws)
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
Wat niet betekent dat er niks verkeerd gebeurt, maar ik denk hier niet meer dan elders, en ik heb er zeker geen onveiligheidsgevoel aan over gehouden. Dat laatste heb ik wel in de wetenschap dat 1 op 3 Antwerpse kiesgerechtigden op het racistische Blok heeft gestemd ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Weet je wat die Marokkanen een paar weken geleden van plan waren in St Niklaas? Juist, Vlaamse meisjes molesteren en diefstal. Ga jij op een zwoele zomeravond eens een paar 100 meter weg van de Middenstatie met zijn Joden, naar Borgerhout of zo en kijk daar eens goed rond. Onlangs nog in de Lange Kievitstraat geweest en dat is dus echt een gore vuilnisbelt. De Joden parkeren er wel hun GPS-gestuurde Renault Espaces in. Autoriteit Slangen ja. Als er ergens een rode zwendel te plegen was was die daar wel mee gemoeid. Het wordt tijd dat het Vlaams Blok eens orde op zaken stelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 | ||