![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voorts doe ik aan je links-rechts fetisch niet mee. Ik probeer Nietszches hamer ook uit op de dualiteit. Mijn opmerkingen waren geen antwoord, er was helemaal geen vraag gesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Nostalgie naar de tijd waar de Vlamingen de tweede maal door hautaine klootzakken de dood werden ingejaagd voor een belachelijk doel. De eerste keer was het de Westhoek, de tweede keer het Oostfront. Niets te bevrijding, uw nazivriendjes gingen Vlaanderen nog wat harder onder de knoet houden dan de franskiljons. Waren diegene die verplicht moesten werken in de Duitse fabrieken dan geen Vlamingen? Waren de Joden dan geen Vlamingen? De communisten, de verzetslieden? Waren de jongens, opgehitst door de pastoors, ouders of VNV die sneuvelden aan het Oostfront dan geen Vlamingen? Raad eens wie je nazivriendjes in de frontlinie lieten vechten aan het Oostfront. Vlaanderen is aan de Vlamingen, niet aan franskiljons en zeker niet aan nazis uit Duitsland, knoop dat maar eens goed in je nostaligische oren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Deze is leuk op feestjes : http://www.thepaganfront.com/brangolf/sounds/Erika.mp3
zie ook http://www.thepaganfront.com/brangolf/music.html ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Banneling
|
![]() nu we toch bezig zijn:
http://www.peterorloff.de/ [size=1](mind the crocodile ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door la_Principessa : 13 juli 2005 om 22:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze ook, vooral als er (stevige) stoelen in de zaal staan: http://zc.com.ru/music/third-reich/G...ren%20-n01.mp3 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit was één van mijn eerste berichten op politics, naar ik mij nog herinner.
En nu speciaal voor System en Pietje: De Sachsenmarsch der NSDAP. http://ingeb.org/Lieder/deutsche.html http://bian.ca/refer/deutsche.MP3 Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 7 oktober 2008 om 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ik ken veel Duitsers maar geen één die daar nog mee in zijn hoofd loopt. Gelukkig.
De meesten hebben die zwarte bladzijden omgedraaid. Jezus-Christus zeg, nostalgie naar die tijd... da's hetzelfde als nostalgie naar de tijd van de Grote Terreur onder Stalin... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 7 oktober 2008 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Ongeloofelijk hoeveel mensen uit deze topic van 2005 reeds geband zijn
![]() Trouwens uit nationalistische hoek is het nog veel erger: Guderian, Pajot (Radicaal), Weisse Wolf, Westland New Post, Wolfgang Meister, Breydel, nu onlangs Pavolini, Félicien B.,... Het is enkel nog Volksstormer en mijzelf die hier al een hele tijd kunnen posten. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 7 oktober 2008 om 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() U bent wellicht een beetje ouder dan mij, maar voor mij is er geen durven aan "op straat komen met vlaggen en vendels, fier op de eigen identiteit". Ik durf dat morgen doen, maar waarom zou ik? Ik zie de zin er niet van in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 7 oktober 2008 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Is die ondertussen niet gecolloqueerd ?
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Muziek uit de jaren '30: Benny Goodman, Charles Trenet, Bing Crosby, Josephine Baker... En uit Duitsland: Hans Albers, Richard Tauber, Pola Negri
Dát was waar de mensen toen naar luisterden. Volgens getuigenissen hadden de meeste Kampfflieger in de oorlog een gloeiende rothekel aan Bomben auf Engeland ![]()