![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat ik zeker als een gevaar beschouw is de agressieve manier om de mening te verkondigen met woorden als 'multikul' en 'linkiewinkies' en noem maar op... Het Vlaams Blok is een partij die met dat soort woordjes de gedachten van de mensen probeert voor te kneden, alvorens ze eigenlijk zelf nog moeite doen om eventjes de partijprogramma's van alle partijen te overlopen en te kijken welke thema's er nog interessant zouden kunnen zijn voor hen... De meerderheidspartijen hebben gewoon een bepaald programma dat ze voorleggen aan de burger, zonder dat ze daarbij dat soort taalgebruik aanwenden om andere partijen weg te duwen in een hoek... Waar Freya bijvoorbeeld heel duidelijk tijdens haar interview op Studio Brussel zei dat ze bij mensen, die de ideeën van de SP.A niet goed vinden, zeker niet blijft aanmoedigen om toch te stemmen op de SP.A, daar probeert het Vlaams Blok toch altijd via sluwe weegjes stemmen bij te winnen... Ik vind dat persoonlijk zeer storend, maar je kan hoedanook geen mensen gaan verbieden om op het Vlaams Blok te stemmen omdat zoiets pas echt 'ondemocratisch' is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik was natuurlijk nog de 'duivelgezichtjes' vergeten die de Blokkers op dit forum altijd gebruiken... Dat is natuurlijk een soort van taalgebruik dat het weggelach van de mening van anderen, hier in de geschreven vorm moet versterken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik persoonlijk vind deze een leuke: " ![]() Hoewel, 'k lig daar niet van wakker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Compleet geschift ben je! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() als ik deze twee quotes na mekaar lees... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Het getuigt in elk geval van weinig respect voor uw discussiepartner. Zoals uw vorige bericht bijvoorbeeld.
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Touche Paulus!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
|
![]() Citaat:
En waar vindt je in ons nationalistisch programma punten die niet overeenstemmen met het UVRM? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() VB ondemocratisch???
Tja, de vorige regering was racistisch op haar eigen volk! Toen ik vorig werkloos was, en ik wou een opleiding volgen bij de VDAB als chauffeur werd ik geweigerd omdat er eerst allochtonen een opleiding moesten krijgen voor deze job! Ik kon ze wel volgen ALS ik ze betaalde!! DANK U WEL VADERTJE STAAT! IS DIT NU GEEN Racisme??? en komt nie af met een gezever van hier tot ginder over "dat is normaal" en ditte en datte.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Nulmarx, soskabouter, smileys. 'nuff said.
![]() |
#36 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een voorbeeld: het VlaamsBlok heeft een voorstel gedaan waarbij de scholen verplicht zouden worden om maximaal 10% allochtone leerlingen aan te nemen. Dit is in strijd met artikel26 van het UVRM waar onder meer het volgende gesteld wordt: * Ambachtsonderwijs en beroepsopleiding zullen algemeen beschikbaar worden gesteld. *Aan de ouders komt in de eerste plaats het recht toe om de soort van opvoeding en onderwijs te kiezen, welke aan hun kinderen zal worden gegeven. Als je dan een regel gaat opleggen van bovenaf die er voor zorgt dat allochtonen niet kunnen kiezen welk onderwijs ze willen volgen dan is dat in tegenspraak met het UVRM. Een school kan misschien wel leerlingen wijgeren om institutionele redenen maar scholen dwingen om bepaalde leerlingen te wijgeren kan niet. Ik begrijp wel de achterliggende reden van dit wetsvoorstel: de integratie bevorderen door allochtonen meer in contact te laten komen met autochtonen maar dit is niet de goede manier en totaal onrealistisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |