![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 15 juli 2005 om 06:06. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 15 juli 2005 om 12:52. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap niet dat hij dat zelf niet inziet, hoor. Hij wil de kiezers zich doen afkeren van het VB, maar zijn posts, zijn onderschriften, de doorzichtige zwartmakerij en de ontstellende inconsequentie (twee personen of partijen doen hetzelfde maar enkel kritiek leveren op één), getuigen van een totaal gebrek aan inzicht in het publiek. Of nog erger: denken dat het publiek dom vee is. Een dergelijk gebrek aan respect heb ik nog gezien, vooral bij het Belgisch regime net na een verkiezings-spitsroeden-rondje. Als propagandist faalt hij grandioos. Terwijl het VB daarin net superieur is. Het VB wint het publiek voor zich terwijl thepiano zijn publiek wegjaagt. Hij noemt het VB de 'Nieuwe Orde', ik vind dat een compliment voor het VB. Want vaak wordt het VB conservatief genoemd, maar dat dat 'conservatief' enkel is op gebied van moraal en waarden (die in de huidige trend in de samenleving almaar meer op de achtergrond raken door de alles-mag alles-kan tolerantie) dat zeggen ze er niet bij. Op alle andere vlakken is het VB véél progressiever dan de andere partijen, zeg maar de 'oude', die hun verouderde structuren hardnekkig in stand willen houden, en dan nog niet eens uit een (verkeerde) overtuiging, maar simpel omdat hun macht erop gefundeerd is (de verzuiling, officieel afgeschaft maar in de realiteit nog zo aanwezig als de pest). Ik wacht met ongeduld op die 'Nieuwe Orde' en hoop dat er zo vlug mogelijk komaf gemaakt wordt met de 'Oude Orde'. Geen optie, wel noodzaak.[edit] [size=1]Edit:[/size]
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 15 juli 2005 om 13:43. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Om jouw eigen woordjes te gebruiken: je wentelt je graag in je slachtofferrol als je argumentjes op zijn hé?[edit] [size=1]Edit:[/size]
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 17 juli 2005 om 01:18. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() slachtofferrol? altijd al iets geweest voor mister Piano.
Verzet dit, verzet dat. En het grappige is dat FDW's familie zelf in het verzet actief was. En dan maar kappen op die nazi's van het blok hé. vooral diene FDW. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Mijn echtgenote van allochtone origine bv, is wèl een slachtoffer van het vergiftigingsproces dat door het VeeBee zo ferm wordt gecultiveerd. En dat kan ik vele keren aantonen. Je merkt het al waar ik mijn munitie haal.
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik kan mij moeilijk voorstellen, dat Dewinter volop voor "amnestie" kraait, als hij daadwerkelijk uit een (echte) "verzetsfamilie" zou komen. Die twee dingen staan volkomen haaks tegenover elkaar. De "witte brigade" die voor amnestie pleit ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Weeral insinuaties en veronderstellingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Btw: alle kranten schrijven dat de criminaliteit weer gedaald is, en nu op hetzelfde peil is van vier jaar geleden. Is dat goed of slecht nieuws voor je?
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En rijmen dat dat doet...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens over criminaliteit moet ik niks klagen in mijn braaf provinciestadje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |||
Europees Commissaris