![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daarentegen moeten de ongelovigen het zwart goud uit de grond halen anders moeten ze voortdurend van punt A naar punt B reizen met een fiets op houte wielen. Citaat:
Mag ik u erop wijzen dat de gelovige koeweit, saoedie, qatari, dubai'i, abou dhabi'i, jemeniet, etc het zelfs de moeite niet vinden om naar de ongelovige landen te komen en zich hier te settle'en? Hoe zou dat komen? Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zo'n dom analyse en intellectueel oneerlijk. De problemen die in middenoosten rijzen zijn van helemaal ander aard dan van zuid amerika of zwart afrika. In zuid amerika zijn er grote interne strubbelingen en voortdurende guerillistrijden die gesteund worden door de VS. En zwart afrika hier moet ik geen tekeningske maken. Die mensen hunne zorg is "ik moet nu eten zien te fixen anders haal ik den avond niet meer" en bovendien weten ze niet eens wat er buiten hun land gebeurt. Geloof me als ze de middelen en geld ervoor hadden om de de echte reden van hun lijden aan te pakken, ze deden het met plezier. Maar wat verwacht je van een volk dat kunstmatig in honger wordt gelaten zodat hun prioriteitenlijst lichtjes wordt aangepast. Mensen uit midden-oosten hebben eten genoeg, ja zelfs in de eeuwige strijdveld palestina! Daar is het volk al kilometersver geevolueerd en zijn de mensen allemaal politiek bewust. Maar hun probleem is dat hun dicatorachtige leiders kunstmatig in leven worden gehouden door ongelovige omdat onder de reet van de gelovige de bron van alle succes uit het westen te vinden is. Dus laat ons het westen aanpakken, want zij zijn niet beter dan onze dictatorachtige leiders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() ach toe nou musti.
allah bestaat niet. allah, dat is zoiets als batman of spiderman. dat weet je zelf toch ook zeker. niet onnozel doen hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat ook Mitgard, ik vind dat ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kijk bvb naar de gelovige Turken. Die hebben in de 15 de eeuw geheel het Oost Romeinse rijk ingepalmd. Waar is hun bijdrage? Vergelijk dit met de ongelovigen die al eeuwen onafgebroken de ene vinding na de andere doen en met ruimtetuigen het heelal verkennen. Zelfs de ongelovige Chinezen doen dat nu. Voorwaar Allah heeft blijkbaar de ongelovigen meer lief dan de gelovigen. NIET DE GELOVIGEN MAAR DE ONGELOVIGEN ZIJN UITVERKOREN DOOR ALLAH. En Allah's wegen zijn ondoorgrondelijk en Allah is wijs en machtig.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 21 juli 2005 om 22:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Al de uitvindingen die in het heden en toekomst worden gedaan, konden nooit plaatsvinden zonder de wetenschap die de Arabieren naar jullie hebben gebracht. Dit ontkennen staat gelijk met alle geschiedenisboeken ontkennen. Arabieren zijn woestijnmensen, die mensen hebben uit het niets zoveel ontdekt, tijdsbesef hadden de Arabieren al in de woestijn (hoe konden ze anders 5 maal bidden per dag), sterren bekijken deden ze toen al, de maanevolutie (hoe konden ze de maanden rekenen en de ramadan doen), ... Toen men hier nog volop aan het discussieren was dat de aarde plat of rond is, waren de Arabieren al mijlenver. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Jaja Mustapha... dat is eigenlijk logisch want zij hebben Allah aan hun kant en zo ...
![]() Kunnen we alsjeblieft dat chauvinisme vermijden? Zowel de moslims als de Europeanen en co. hebben hun bijdrage geleverd aan de wetenschap e.d. Vriendjes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
edit: alhoewel ik plotseling niet meer zeker ben...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Musketo : 21 juli 2005 om 23:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waarom gaf Allah die primeur aan de ongelovigen?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 22 juli 2005 om 11:47. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
_____________________________ Religieuze instincten verhogen de overlevingskans van de menselijke soort (als de evolutieleer correct is). De Openbaringen van Flippend Rund, 4894 [edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 22 juli 2005 om 11:58. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 22 juli 2005 om 16:17. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Partijlid
|
![]() Leuk opgesteld die vragen, antwoord zul je nooit krijgen van moslims. Mischien een antwoord in een pakketje met bedrading. Discusieren schijnt zeer lastig te zijn voor deze mensen, mij is het nog nooit gelukt een fastsoenlijke discussie te voeren met deze mensen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ja ... ik ben sprakeloos. Van die PC-kes moogt ge nu toch wel alles verwachten. Waar zijn trouwens die massa's joodse terroristen die Duitsland de ene na de andere klap toedelen? Ah ik weet het die denken dat de Moffen in Palestijntjes veranderd zijn. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 22 juli 2005 om 21:09. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar het is door de dingen zo te stellen dat je hen moet doen nadenken. Alhoewel ik vrees dat je zulke dingen misschien nog 100 jaar zal moeten blijven herhalen om een begin van resultaat te verkrijgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 23 juli 2005 om 14:17. |