![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is dat trouwens niet al lang voorspeld dat er nog een aantal planeten op hun ontdekking lagen te wachten?
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Men zei idd dat er wss nog zouden volgen.
Zou eigenlijk ook moeten om de wetenschap van soemerieërs helemaal te doen kloppen. Deze planeet heeft nml een omlooptijd van rond de 500 jaar, daar waar bij de soemerieërs sprake is van een planeet die 3600 jaar nodig heeft om haar toerke te doen. Dan komen we al aan minstens 11, hetgeen dan ook niet meer klopt met hun 10 planeten, tenzij zij de kleintjes pluto en mss deze laatste niet meetelden?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door satiper : 30 juli 2005 om 20:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oost Afrika, oeroude mijnen ... Geen missing link Identieke scheppingsverhalen in alle windstreken Parcifal die een muggenpis als verdedgingsinstrument aanhaalt. Beschrijvingen van vliegende schotels en atoomexplosies in indische teksten ( akkoord, je krijgt ze niet te lezen in de zonneland boekjes van het beter aso onderwijs ) van lang lang geleden. Een enorme massa archeologische vondsten die totaal niet te plaatsen zijn in het simplistische lineaire verhaal van stoffige professoren. Enz ... O ja, poleshift .. Siberië .. overal bevroren beesten met maaginhoud die wijst op een zeer gematigd klimaat, alsof de beesten op een paar dagen bevroren waren. Velikovsky en hapgood, muskiet en wieis weten zelfs niet wie die heerschappen zijn, terwijl die heerschappen muskieten en wieissen tussen hun ontbijtboterham legden. Shambalah en de verhalen van de plaatselijke volkeren : onbekend bij de zonneland'intellectuelen'. Obsessie van Himmler voor Tibet : onbekend bij de zonneland'intellectuelen'. Enz ... Natuurlijk, mensen die hoog oplopen met een universitair papiertje aan de muur kan je niet overtuigen, je kan ze alleen in het beste geval trakteren op het breken van een paar van hun nekwervels: uitstekende real life randori. Enz ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Als ik u mag aanvullen: - Atlantis, nu waarschijnlijk gesitueerd onder Japan en teruggevonden? De kans dat deze beschaving door een atoomexplosie werd vernietigd is er inderdaad -De piramides in China - De oude teruggevonden brug tussen India en China (en met oud bedoel ik oud: lees: in een tijd dat de mensen niet supposed waren zo'n brug te maken ...) - De wereldgodsdiensten die allemaal terug te brengen zijn tot één bepaalde godsdienst - Het 'ik ben de naam kwijt'-geval waarin er in de jaren '40 ergens in Amerika in iemands tuin zo'n schotel terechtkwam, wat enkele uren later werd ontkend door de autoriteiten - Stonehenge? En de verzwegen 'keitjes' in Frankrijk die allen maar één ding lijken aan te wijzen: Stonehenge ... in een tijd waar de mensen weeral niet supposed waren zulke steentjes gezet te krijgen, laat staan op zo'n manier dat ze verwezen naar 'andere stenen' aan de overkant - Het feit dat ze in Egypte en daarrond bezig waren met exacte wetenschappen en op die manier piramides in elkaar kregen ... terwijl wij hier nog in de bossen liepen kreten uit te brengen? En ... natuurlijk wel verwacht op zich vind ik: het feit dat er onvrede is in de wereld, al een hele geschiedenis lang, terwijl het net zo goed omgekeerd had kunnen zijn... Over die archeologische vondsten wou ik het al eens hebben: ik kwam er pas kort geleden achter dat 'geschiedenis' en 'archeologie' twee verschillende richtingen zijn aan unief omdat de geschiedenis zich niet baseert op de archeologische vondsten ... Heel logisch natuurlijk ... ![]() Op dat gebied begrijp ik volkomen wat u zegt als u verwijst naar de geschiedenis die dit en dat zegt ... terwijl het heel anders was.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar haalt u het dat "zonnelandintellectuelen" niets afweten van deze verhalen? ![]() Maar het is niet omdat verhalen bestaan dat ze ook waar zijn, hé. De theorieën van Hapgood, Velichovsky, bijvoorbeeld, weerstaan niet aan een ernstige analyse. Dat heeft niets met "zonneland" te maken.
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() Op onderstaande link krijgt men ook een serieuze andere kijk voorgeschoteld op het ontstaan en evolutie van het leven en de verbanden tussen de oudste beschavingen en hun doelstellingen. http://www.theosofie.net/onlineliteratuur/geheimeleer/ Ciao. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Deze topic lijkt me ook eindeloos interessant. Misschien lees ik 'm wel eens wanneer ik het minder druk heb met slechte ironie te produceren.
Kusjes aan Alcazar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Klik op artikel: " Verandert ons DNA ? " 'k Weet niet of dit iets te maken heeft met Eva en in hoeverre dit onderzoek wetenschappelijk onderbouwd is, maar als verlenging van bovenstaande denkpiste toch interessant genoeg om eens te lezen. Ciao |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
![]() Eh ... de dingen die ik hierboven postte, zijn die ook vervat in het NWO-complot?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 1 augustus 2005 om 22:46. |
||
![]() |
![]() |