![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
In welke christelijke staten is homofilie strafbaar? Wat india en hindoeisme betreft moet je het maar aan een hindoeïst vragen! Maar het ene spreekt het andere nog niet goed! Voor de goede verstaander! De Koran is voor geen interpretatie vatbaar! Het is te nemen of te laten hoe het er in staat! Vandaar dat je de koran niet kan vergelijken met de Bijbel! Maw de islamlanden waar men geen homo's vermoordt zijn geen goede islamlanden in de zin van het woord! Ga de geschiedenis van de islam maar eens na! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kan mij iemand vertellen waar dit eigenlijk over gaat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Als een priester een kind mishandelt is de Kerk en in extensio het christendom de grote schuldige maar als een islamiet zichzelf in naam van allah opblaast en met hem 10tallen onschuldige slachtoffers dan heeft de islam er niets mee te maken en is het een wanhoopsdaad van een enkeling! Zie je dan echt die contradictie niet in? Is het dan aangeboren of door zelfsuggestie ontstaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() slinkiedinkies ...
rechtse rakkers bruinhemden zwarthemden mestkevers teleflippies donkeykonkeys |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
introspectie in•tro•spec•tie /introsp’eksi/ de (v.); -s 1865 ‹Fr. introspection 1 Ÿ innerlijke zelfwaarneming 2 Ÿ (medisch) inwendig onderzoek
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
btw: een van de problemen binnen de Islam is nu juist dat er geen "Paus" is. Citaat:
http://www.sodomylaws.org/world/world.htm Ter info: in bepaalde staten van de VS tot 2003. Citaat:
Citaat:
Zelfde redenering voor een ultra-orthodoxe Jood. ik heb al altijd gezegd dat er (zeer) veel slechte Moslims rondlopen, en dat er ook wel (zeer) velle slechte Christenen rondlopen. Maar ik zal voor éne keer stoppen met politiek correct te zijn: laten we allen de Islam, het Judaïsme en het Christendom sámen veroordelen wegens hun Heilige teksten die tégen homoseksuelen zijn, die oproepen tot hun steniging of andre gruwelijke dood. Laten we ze verbieden en hun vernietiging als basisvoorwaarde beschouwen om in vrijheid en veiligheid te leven!!! ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er heerst nog meer hipokrisie in verband met het holebi-beleid.
Alleen ekstremistische godsdienstbelijders (kaloten en tsjeven èn moslims) zijn in wezen eerlijk: ze vinden dat homo's zondig zijn en ze willen heel de maatschappij hun godsdienstige beleving opdringen. Nogal wat van die kaloten zijn Blok-leidertjes (de blok-stemmers, de meer modale Vlaming-blok-stemmer, zou wel eens anders kunnen zijn) Van de politici die niet ekstremistisch-godsdienstig zijn, zijn er wel een aantal die de homo-problematiek aangrijpen om die anderen de duivel aan te doen. Hoeveel politici (èn linkiestinkies vooral) zouden er zijn die het homo-gebeuren bekijken als een gewoon maatschappelijk fenomeen, waar we met een erfenis uit het verleden zitten die diskriminerend is, en dus rechtgezet moet worden?[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 27 juli 2005 om 12:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Ey Jan Hyoens? Luister goed he, ik ga het zeggen:
'Ik ben keiblij dat moslims vanalles opblazen want ik haat het westen. Ik wil eigenlijk het liefst van al dat ze mijn hele familie een rituele slachting geven en daarna van Europa één grote dictatoriale moslimstaat maken.' Lief he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
- Opvallend is dat de zgn "christelijke" staten (terwijl in feite dit enkel op hetvaticaan kan slaan) een linkse regering hebben (en in cuba zelfs een communistische dictatuur!) - Hoeveel slachtoffers hebben de creationisten al gemaakt? Moesten de moslims nu elke zaterdag aan mijn deur staan om mij te bekeren zou ik er geen probleem mee hebben! Trouwens de veiligheidsdiensten schatten het aantal ware moslims in Europa op zo'n 15 a 20% van het totaal aantal moslims! reken uit hoeveel divisies ze hier al klaar hebben! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |